جاباما
۸۸۵۹۴۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رهبر انقلاب: دزدی انگلیس خبیث بی‌جواب نمی‌ماند

رهبر انقلاب فرمودند: جمهوری اسلامی دزدی دریایی انگلیس خبیث را بی‌جواب نمی‌گذارد.

خبرگزاری تسنیم: رهبر انقلاب پیش از ظهر امروز در دیدار ائمه‌ی جمعه فرمودند: آفت بزرگ دولت‌های غربی تکبر آن‌ها است. اگر دولتِ مقابل آن‌ها دولت ضعیفی باشد این تکبر کار خود را میکند، اما اگر کشوری باشد که واقعیت آن‌ها را دید و شناخت و ایستاد، آن‌ها زمین میخورند.

رهبر انقلاب: دزدی انگلیس خبیث بی‌جواب نمی‌ماند

ایشان خاطرنشان فرمودند: الان در قضایای بین ما و اروپایی‌ها، علت اینکه مشکلات باقی میماند، تکبر آن‌ها است. به گفته‌ی وزیر خارجه‌ی ما که زحمت هم میکشد، اروپا یازده تعهد داشته و به هیچ کدام عمل نکرده. وزیر خارجه که ملاحظات دیپلماتیک دارد، بصراحت این را دارد میگوید. اما، ما چه [کردیم]؟ ما به آن تعهدات و چیزی بالاتر از آن عمل کردیم.

رهبر انقلاب افزودند: حالا که ما شروع کردیم به کاهش دادن تعهدات، آن‌ها می‌آیند جلو. خب پُرروها! شما که به یازده تعهدتان عمل نکردید؛ حالا ما تازه شروع کردیم به کم کردن تعهدات و این فرایند قطعاً ادامه پیدا خواهد کرد.

امام خامنه‌ای عنوان فرمودند: در بین این توقعات بی‌مورد، انگلیس خبیث دزدی دریایی میکند و کِشتی ما را میدزدد؛ جنایت میکنند و شکل قانونی به آن میدهند. جمهوری اسلامی و عناصر مؤمن نظام، این خباثت‌ها را بی‌جواب نمیگذارند.

توصیه‌های رهبر انقلاب خطاب به ائمه‌ی جمعه: از رفتن سمت اصحاب ثروت و قدرت اجتناب کنید؛ سر سفره‌ی اصحاب ثروت و قدرت تا می‌توانیم حاضر نشویم. نامه‌ی امیرالمؤمنین به عثمان‌بن‌حنیف را که یادتان هست. حالا ما توقع نداریم؛ نه عثمان‌بن‌حنیف در بین ما هست، نه وضع ما با حضرت قابل مقایسه است، ولی می‌توانیم این را برای خود قرار دهیم که به طبقات اشراف نزدیک نشویم. این موجب دور شدن از توده و عامه‌ی مردم است.

توصیه‌ی سلوکی این است که از رفتن سمت صاحبان قدرت و ثروت و کسانی که زبان چرب و نرم دارند پرهیز کنید. بعضی از این نودولت‌ها که به ثروت رسیده‌اند و دنبال یک حاشیه‌ی امن هستند، سراغ ائمه جمعه و شاخصان روحانیت می‌روند. اینجا باید حواس جمع باشد.

یکی دیگر از موارد مهم سلوک عملی که ائمه‌ی جمعه باید مراقبت کنند، مراقبت از نزدیکان و فرزندان است که این‌ها دچار اشکالی نشوند. آن کسی که سراغ شما می‌آید و شما رد می‌کنید، ممکن است سراغ فرزند شما بیاید و از آن طریق نفوذ کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج