جاباما
۸۸۵۹۷۶
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

سایپا: دیگر خودروی ناقص تولید نمی‌شود

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و حمایت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت، از این به بعد و تا زمانی که شرایط اجازه دهد، تولید محصولات فعلی سایپا به صورت کامل انجام خواهد شد که برای اجرای این برنامه، قطعات مورد نیاز به شکل مستمر در حال تامین است.

ایسنا: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و حمایت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت، از این به بعد و تا زمانی که شرایط اجازه دهد، تولید محصولات فعلی سایپا به صورت کامل انجام خواهد شد که برای اجرای این برنامه، قطعات مورد نیاز به شکل مستمر در حال تامین است.

سیدجواد سلیمانی اظهار کرد: به دلیل مشکلات فعلی، تامین قطعات از منابع داخلی و خارجی دشواری‌های فراوانی داشته و دارد، اما در گروه خودروسازی سایپا تلاش کرده‌ایم، بر آن‌ها فائق آمده و تولید خودرو‌های ناقص را به صفر برسانیم و امیدواریم این روند ادامه یابد و برای تامین قطعات مشکل جدیدی پیش نیاید.

‏‎وی به برنامه تکمیل و تحویل ۱۲ هزار خودرو دارای کسری به صورت هفتگی اشاره کرد و گفت: با اجرای این برنامه، تجاری‌سازی و عرضه خودرو‌های کف کارخانه در هفته‌های آینده صورت خواهد گرفت.

‏‎مدیرعامل گروه خودروسازی‬ سایپا اظهار کرد: در یک سال گذشته و با وجود مشکلات فراوان، زنجیره تامین در زمینه رفع نیاز‌ها همکاری‌های لازم را با گروه سایپا داشته است.

‏‎وی افزود: ادامه جریان رونق‌بخشی به تولید در سایپا به روند فعالیت قطعه‌سازان کمک کرده و باعث حفظ اشتغال و جلوگیری از توقف خطوط آن‌ها شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از اول خودتی خودتی....

    • بدون نام

      مگرقبلا تولید میشد.حضرات که حاشا میکردن

    • بدون نام

      خودرو ها ناقص نیستند عقل مدیران خودرو سازیها ناقص است که با این همه حمایت غیر معقول دولت و بازار بی رقیب و کمکها و تسهیلات نمی توانند کارخونه گاری سازی رو اداره کنند

    • بدون نام

      تاوقتیکه شماخودتون ناقص وعوضی هستید تولیداتتون هم ناقص, آدمکش های...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج