۸۸۵۹۹۹
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

هشدار: بازار گردشگری غیرمجاز در فضای مجازی

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان یزد با تاکید بر ضرورت حصول اطمینان از مجوز برگزارکنندگان تور از سوی متقاضیان، گفت: جذب مسافر از جانب برخی از گروه‌های گردشگری غیرمجاز در فضای مجازی بر خلاف مقررات است.

ایسنا: سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان یزد با تاکید بر ضرورت حصول اطمینان از مجوز برگزارکنندگان تور از سوی متقاضیان، گفت: جذب مسافر از جانب برخی از گروه‌های گردشگری غیرمجاز در فضای مجازی بر خلاف مقررات است.

«هما خورشیدی» با اشاره به ضرورت مراجعه به دفاتر خدمات مسافرتی مجاز به منظور سفر‌های تابستانی و استفاده از تور‌های گردشگری، اظهار کرد: با توجه به اینکه در ایام تابستان هموطنان برخی مقاصد را برای سفر‌های خود انتخاب می‌کنند، بهتر است برای استفاده بهینه از اوقات فراغت و حداکثر بهره بردن از زمان سفر، سعی کنند از خدمات تور‌های گردشگری که توسط دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری عرضه می‌شود، استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه سفر با تور‌های گروهی دارای برنامه‌ریزی، امکان بازدید از جاذبه‌های گردشگری و صرفه‌جویی در زمان را فراهم می‌کند، تصریح کرد: علاوه بر این، مزایای دیگری مانند صرفه‌جویی در هزینه‌های خانواده‌ها با بهره‌مندی از این چنین سفر‌هایی فراهم می‌شود چرا که تمامی خدمات در قالب یک بسته سفر عرضه خواهد شد.

خورشیدی ضمن درخواست حصول اطمینان از مجوز برگزارکننده تور، متذکر شد: برخی گروه‌های گردشگری غیرمجاز در فضای مجازی مبادرت به جذب مسافر می‌کنند که این امر برخلاف مقررات است.

وی در همین راستا به ضرورت استفاده از خدمات دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری تاکید کرد و گفت: از آنجایی که این دفاتر دارای مجوز اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هستند، خدمات مطمئنی را ارائه می‌دهند و گردشگران لازم است که از جانب آن‌ها خدمات سفر خود را دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: البته ضرورت این امر مختص سفر‌های خارجی نیست بلکه گردشگران باید نسبت به سفر با کاروان‌های غیرمجاز خصوصاً کاروان‌هایی که در قالب سفر‌های زیارتی در گوشه و کنار شهر‌ها مشغول فعالیت هستند، پرهیز کنند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان در پایان ضمن اشاره به این مطلب که تمام دفاتر خدمات مسافرتی مجاز، جهت ارائه هر گونه خدمات گردشگری اعم از تور، رزرو هتل و اخذ ویزا موظف به عقد قرارداد با مسافران هستند، گفت: گردشگران برای حفظ امنیت خانواده خود از اقامت در واحد‌های اقامتی که در قالب خانه‌های مسافر فاقد مجوز عرضه می‌شود، خودداری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از بیکاری،اینکار می کنند و شمال هم هست!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج