۸۸۶۰۴۳
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

وکیل پروپئیچ: هنوز پولی از استقلال نگرفته‌ایم

وکیل پروپئیچ اعلام کرد که استقلال هیچ پولی به این بازیکن پرداخت نکرده است.

ایسنا: باشگاه استقلال تاکنون درباره پرداخت یا عدم پرداخت طلب ۴۳۰ هزار دلاری پروپئیچ هیچ اعلام رسمی‌ای نداشته تا احتمال محرومیت استقلال بالا بگیرد.

در همین رابطه کپین، وکیل پروپئیچ در پاسخ به این سوال که آیا استقلال طلب این بازیکن را پرداخت کرده است یا نه، اظهار کرد: استقلال تا الان هیچ پولی به این بازیکن نداده است و در نتیجه، رسیدی برای فیفا مبنی بر تسویه‌حساب با استقلال امضا و ارسال نشده است.

وکیل پروپئیچ: هنوز پولی از استقلال نگرفته‌ایم

او افزود: چطور ممکن است که وقتی پولی دریافت نکردیم، رسید دریافت پول را امضا کنیم؟ استقلال قبلاً هم در مورد مشابه با تنبیه روبه‌رو شده و بهتر است به آن مورد هم نگاه کنید. استقلال مانند پرونده شیحی، در این پرونده هم می‌تواند با محرومیت نقل و انتقالاتی رو به رو شود.

به گزارش ایسنا، با توجه به اینکه استقلال تا آخرین مهلتی که برای پرداخت پول پروپئیچ داشته - دوشنبه، ۲۴ تیر - با این بازیکن تسویه حساب نکرده، فیفا استقلال را با جریمه‌های نظیر محرومیت از نقل و انتقالات یا کسر امتیاز محکوم می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دست شمادردنکنداقای مسوول,,!!خلاصه به هدف خودرسیدی,احتمالااستقلال امتیازازدست میده وازدو پنچره نقل وانتقال محروم میشه,,طرف داران این تیم هرگزشمارانمی بخشند,

    • تاج کبیر آسیا .چهارفینال آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی . لنگ حکومتی صفر الهلال شش و خریبین پنج لنگ حکومتی صفر

      اگ لنگ حکومتی بود رییس جمهور کشور مداخله میکرد. اما چون استقلاله و تیم شاه همه دارن کیف میکنن ک داره محکوم میشه. وزیر و تاج قول پیگیری دارن اما فقط تو مصاحبه اینو گفتن وگرن درعمل هیچ کاری نمیکنن تازه کارشکنی میکنن و ب فتحی هم دستورمیدن بزا استقلال محروم بشه‌ . ما پول بازیکنو فقط ندادیم اما لنگ دزدی کرد جعل کرد تو قضیه طارمی و رییس جمهور کشور و رییس فدراسیون و وزیرامورخارجه کاراشو پیگیری کردن نزاشتن بره دسته سه. چون طبق قوانین فیفا باید میرفت ی لیگ پایینتر. البته اگ لنگیا قانون حالیشونه

    • کاج کبیر! باخت ۶ بر۱ در آسیا! ۶ بار حذف از مرحله گروهی!

      کیسه بجای اینکه این همه هزینه میکرد برای دیاباته و تبریزی بی خاصیت پول بدهکاریش را می داد شک نکنید کیسه رو پول فیفا حساب کرده بود و پولی با خودش نبرده که بده و چون دروغ گفتند حالا نمیدونند چی به هواداراشون بگن! ۲ روز دیگه خودشونو با لنگی ها مقایسه می کنن و میگن باید از اونا یاد بگیرند که ۲ پنجره شون بسته بود و قهرمان شدند و تا فینال آسیا رفتند!!!!

    • بدون نام

      از پروپییچ و وکیلش میخواهیم که سریع تر نسبت به بدحسابی و بد قولی کیسه حقیر واکنش نشان داده و با اقدامات لازم مقدمات بسته شدن پنجره های نقل وانتقالات این تیم حقیر را ببندند چرا که کیسه حقیر انگیزه ای برای تسویه حساب ندارد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج