جاباما
۸۸۶۰۵۲
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

شکایت شفر از آبی‌ها هنوز تایید نشده است!

 در حالیکه صبح امروز در فضای مجازی خبر آمد که وینفرد شفر سرمربی سابق استقلال از این تیم شکایت کرده است، اما هنوز این خبر تایید نشده است.

فوتبالی: وینفرد شفر بعد از ناکامی در فصل دوم حضورش در استقلال، نهایتا از سرمربیگری این تیم تعلیق شد. او که امیدوار بود با پنهان کردن توافقش با باشگاه بنی یاس امارات، طوری تلقی کند که یک میلیون و دویست هزار دلارش را تا دلار آخر از استقلال می گیرد در نهایت با تیم بنی یاس به توافق رسید تا نتواند رقم قراردادش در سال دوم را از استقلال بگیرد.

برخی خبرها نشان می دهد که او هنوز به دنبال محکوم کردن باشگاه استقلال است و می خواهد از استقلال به فیفا شکایت کند اما پیگیری های فوتبالی نشان می دهد که باشگاه استقلال هنوز در این باره ایمیلی از فیفا دریافت نکرده است.

اما آیا وینفرد شفر می خواهد از استقلال شکایت کند؟ رسانه های نزدیک به او و پسرش در زمان حضورش در ایران، همواره خبر می دهند که شفر از استقلال قصد شکایت دارد اما حتی زمانی که معاون باشگاه استقلال، از دلالی های شفر گفت، خود شفر در گفت و گو با خبرگزاری ها اعلام کرد قصد شکایت از معاون باشگاه را ندارد و تنها از برخی صحبتها و اتفاق ها متاسف است.

اگر شفر شکایت کند...

اما شفر در چه صورتی می تواند از استقلال شکایت کند؟ اگر شفر فصل پیش رو بیکارمی ماند، می توانست از استقلال شکایت کند و حتی پولش را تمام و کمال طلب کند اما چون او تیم گرفته است، دیگر نمی تواند همه پولش را طلب کند. روزنامه خبر ورزشی، در گزارشی به تاریخ ۱۲ خرداد، مدعی شده که شفر از باشگاه اماراتی ۷۰۰ هزار دلار برای یک فصل خواهد گرفت و این رقم بدون احتساب پاداشهایی اوست که او از باشگاه جدیدش خواهد گرفت. در واقع اگر ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار دلار پاداش برای شفر در نظر گرفته شود، رقم قرارداد او با بنی یاس به ۹۰۰ هزار دلار تا یک میلیون دلار می رسد.

شکایت شفر از آبی‌ها هنوز تایید نشده است!

درباره رقم قرارداد شفر با استقلال اما روایتهای متفاوتی وجود دارد. از 600 هزار دلار گرفته تا 1.2 میلیون دلار و به نظر می رسد واقعی ترین روایت درباره قرارداد او با استقلال برای سال دوم، 800 هزار دلار باشد. مدیران کنونی استقلال می گویند که شفر به تنهایی قرارداد یک میلیون و دویست هزار دلاری با استقلال دارد. سید رضا افتخاری از 600 هزار دلار قرارداد با استقلال خبر داده و البته گفته قرار بوده 200 هزار دلار ایرانسل به شفر پرداخت کند که رقم به 800 هزار دلار برسد. او در قبال پرداخت 200 هزار دلار از سوی ایرانسل، برای این شرکت کارهای تبلیغاتی انجام دهد که هنوز هم مشخص نیست این کارهای تبلیغاتی انجام شده یا نه. 800 هزار دلار روایت پندار توفیقی است که با 200 هزار دلار ایرانسل به یک میلیون دلار می رسد.

فیفا قانونی دارد که شفر در صورت پیگیری می تواند مابه تفاوت قرارداد با بنی یاس و استقلال را بگیرد. میانگین این مابه تفاوت حدود صد هزار دلار است که البته شفر برای گرفتن این صد هزار دلار کار راحتی نخواهد داشت چرا که باید 30 هزار یورو - 33 هزار دلار - برای استخدام وکیل در فیفا هزینه کند و شاید گرفتن 70 هزار دلار آنقدر ارزش نداشته باشد که او بخواهد ماهها برای پیگیری آن وقت بگذارد. ضمن اینکه اگر شفر بخواهد به دادگاه بین المللی ورزش شکایت ببرد باید 23 هزار دلار برای یک قاضی هزینه کند که جمعا حدود 50 هزار دلار هزینه می شود. شاید شفر از خیر از 50 هزار دلار بگذرد و البته کسی هم نمی داند، شاید هم نگذرد!

باید توجه داشت که استقلال در این ماجرا، البته بسیار خوش شانس بوده چرا که اگر شفر بدون تیم می ماند می توانست کل رقم قراردادش در سال دوم را از استقلال بگیرد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج کبیر آسیا .چهارفینال آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی . لنگ حکومتی صفر الهلال شش و خریبین پنج لنگ حکومتی صفر

      ب کوری چشم لنگیا

    • بدون نام

      این مزخرفات چیه میگی؟؟؟شفر نصف پولشو میگیره چون بعد از اینکه استقلال سرمربی جدید گرفت با تیم اماراتی قرارداد بست،شفر از فتحی و خطیر بیشرف خیلی زرنگتره،خیالتون راحت شفر پولشو با دیر کرد میگیره،دقیقا مثل 30هزار دلار که شد 430 هزار دلار شفر هم بالای یک ملیون دلار میگیره،مدیریت استقلال کمر به نابودی استقلال بسته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج