۸۸۶۰۷۵
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

فنونی‌زاده: باید به تصمیمات کالدرون احترام گذاشت

پیشکسوت سرخپوشان با اشاره به کنار گذاشتن سروش رفیعی و شایان مصلح از تیم پرسپولیس توسط سرمربی این تیم گفت: باید به تصمیم گابریل کالدرون احترام گذاشت.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت سرخپوشان با اشاره به کنار گذاشتن سروش رفیعی و شایان مصلح از تیم پرسپولیس توسط سرمربی این تیم گفت: باید به تصمیم گابریل کالدرون احترام گذاشت.

مرتضی فنونی زاده در گفت و گو با خبرنگار ، با اشاره به تصمیم گابریل کالدرون در مورد کنار گذاشتن سروش رفیعی و شایان مصلح از فهرست پرسپولیس گفت: کالدرون مربی بزرگی است و به همه شرایط فوتبال واقف است. به طور حتم او دلایل قانع کننده ای برای این تصمیم دارد.

وی افزود: کالدرون این بازیکنان را نگه داشته بود تا ببیند که پیشرفتی در این بازیکنان حاصل می شود یا خیر؟ به طور حتم او این بازیکنان را به خاطر شرایط بدنی، بیرون گذاشته است.

از طرفی در پست رفیعی هم چند بازیکن خوب حضور دارند و نیاز مبرمی به این بازیکن نبود. این نفرات زحمت کشیدند و حالا هم باید به نظر کادر فنی احترام گذاشت.

پیشکسوت پرسپولیس خاطر نشان کرد: کالدرون مربی بزرگی است و هم به عنوان بازیکن و هم مربی تجربه های زیادی دارد. او مورد تایید پیشکسوتان است و به طور حتم پرسپولیس با او موفق خواهد شد.

فنونی زاده در مورد بازیکنان تازه وارد پرسپولیس نیز اظهار داشت: چرا باید بازیکنی که در سخت ترین شرایط پرسپولیس را رها کرده به تیم اضافه شود؟ هیچ جا برای این بازیکنان بیشتر از پرسپولیس سود نداشته که برگشته اند.

از دید من به غیر از حسین کنعانی زادگان، ۲ بازیکن دیگر به کار پرسپولیس نمی آیند و فقط فهرست را پر می کنند. آنها زمانی که پرسپولیس نیاز به بازیکن داشت، تیم را تنها گذاشتند و به همین خاطر حالا باید نام ۲ بازیکن از فهرست تیم خارج شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرویز

      خیانت وزیر ورزش و هیات مدیره پرسپولیس و همچنین دلال های نامرد باعث کنار گذاشته شدن این دو بازیکن محبوب شده و بنظر من کالدرون هیچ نقشی در کنار گذاشتن سروش و مصلح نداشته و فقط مجری اوامر بوده است

    • اصلان

      امیری به خاطرشرایط سنی که داشت حق داشت به فکراینده اش باشدپیشنهاد مالی تیم ترک هم چشمگیربود ولی فرشاد میتونست تجدیدنظرکنه چون جوانتراز امیری بود.کنعانی زادگان که به بدترین جدایی داشت اونم به تیم رقیب .حالا چرابایدبیاید.
      کنعانی زادگان اصلا نبایدازخیابان باشگاه هم رد بشود.

    • بدون نام

      احتمال خیلی زیاد کالدرون دو تختش کمه خدا آخرو عاقبت مارو به خیر کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج