جاباما
۸۸۶۱۴۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

از کی‌روش تا ویلموتس؛ نه آنقدر شور، نه این‌قدر بی‌نمک!

در حالی که قرار بود اردوی تیم ملی فوتبال در یازده روز برگزار شود، در ابتدا به پنج و سپس به سه روز تقلیل پیدا کرد تا کادر فنی تیم ملی هم قید حضور بازیکنان لیگ برتری سرشناس را بزند.

خبرگزاری ایسنا: در حالی که قرار بود اردوی تیم ملی فوتبال در یازده روز برگزار شود، در ابتدا به پنج و سپس به سه روز تقلیل پیدا کرد تا کادر فنی تیم ملی هم قید حضور بازیکنان لیگ برتری سرشناس را بزند.

دوره هشت ساله حضور کارلوس کی‌روش در ایران با سخت‌گیری‌های این مربی در برگزاری اردوهای تیم ملی همراه بود. به شکلی که همواره مسئله‌ای برای اعتراض به این مربی وجود داشت و تلاش بر رفع ایرادات و دست یافتن به وضعیت آرمانی بود.

این شرایط گاهی مدیران فدراسیون فوتبال را با دردسرهای متعددی همراه کرد که بیشتر به دلیل اعتراض مربیان باشگاهی به زمان و مدت برگزاری اردوهای تیم ملی بود که کی‌روش اصرار داشت بازیکنان ملی‌پوش را در اختیار داشته باشد.

یکی از سخت‌گیری‌های کی‌روش نبود زمین چمن مناسب در کمپ تیم‌های ملی فوتبال بود که در نهایت بعد از هشت سال زمین مورد نظر در فدراسیون فوتبال راه‌اندازی شد اما عمر کی‌روش برای استفاده از این زمین کم‌تر از سه ماه بود و به مارک ویلموتس رسید تا دغدغه زمین چمن باکیفیت را نداشته باشد.

سخت‌گیری‌های کی‌روش در عین اینکه به خاطر آمادگی بیش‌تر تیم ملی بود و در این شرایط این مربی هم باید مدت زمان بیش‌تری را در خدمت تیم ملی فوتبال باشد، انتقاداتی را هم به دنبال داشت که فدراسیون فوتبال را به این فکر انداخت که بعد از کی‌روش کنترل مربی جدید را در اختیار بگیرد.

با توجه به همین موضوع، فدراسیون فوتبال از نحوه مذاکره تا عقد قرارداد با ویلموتس سعی کرد تمام امور را در اختیار خودش بگیرد و از وقوع اتفاقات دوران کی‌روش جلوگیری کند.

به همین دلیل بازی‌های دوستانه و محل برگزاری اردوی تیم ملی با نظر فدراسیون فوتبال صورت گرفت. با این حال مدت زمان اردوی اخیر تیم ملی با کاهش چشم‌گیری مواجه شده است.

در واقع قرار بود اردوی اخیر تیم ملی در اسفندماه به مدت یازده روز برگزار شود اما به دلیل نبود سرمربی، بازی‌های باشگاهی به جای برگزاری اردوی تیم ملی برگزار شد تا سازمان تیم‌های ملی ۱۱ روز از تیم‌های باشگاهی طلب کار شود.

بعد از انتخاب ویلموتس، این مربی از برگزاری اردو به مدت یازده روز خودداری کرد و اعلام شد که اردو به مدت ۵ روز و با حضور بازیکنان لیگ برتری برگزار می‌شود.

با این وجود در روزهای باقی مانده تا اردوی تیم ملی، شایعه پرداخت نشدن مطالبات ویلموتس از سوی فدراسیون و احتمال کاهش اردوی تیم ملی مطرح شد که در نهایت اردوی به سه روز و استفاده از بازیکنان کمتر شناخته شده و کم سابقه در تیم‌های ملی برگزار شد تا اردوی بلند مدت تیم ملی به یک مینی کمپ تبدیل شود.

روند فعلی و آسان‌گیری فدراسیون فوتبال در برگزاری اردوی تیم ملی در سه روز و برگزاری بازی با تیم ملی امید به جای یک تیم ملی و همین‌طور استفاده نشدن از بازیکنان اصلی، این شائبه را به وجود آورده است که ویلموتس جدیت زیادی روی آماده‌سازی تیم ملی ندارد و فدراسیون هم از انتقاد نکردن این مربی از وضعیت موجود برخلاف کی‌روش راضی است.

از سوی دیگر هنوز وضعیت اردوهای تیم ملی برای ماه‌های آتی مشخص نشده است و شرایط چندان مساعد نیست و این نگرانی وجود دارد در اجتناب از وسواس خاص کی‌روش در برگزاری کی‌روش، تیم ملی از آن سمت بوم بیافتد و اردوهای تیم ملی با وسواس کمی در رعایت جزئیات برگزار شود و نتیجه مناسبی در پی نداشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این کیروش چکار کرده که هنوز سنگشو به سینه میزنن؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج