جاباما
۸۸۶۱۴۹
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

اقلیم کردستان نباید پناهگاه ضدِ انقلاب شود

فرمانده سپاه شهدای آذربابجان‌غربی گفت: برای نظام جمهوری اسلامی ایران قابل قبول نیست که اقلیم کردستان عراق به پناهگاه ضدانقلاب در منطقه تبدیل شود و تروریست‌ها از آنجا برای استقرار و طرح‌ریزی عملیات علیه ما استفاده کنند.

ایرنا: فرمانده سپاه شهدای آذربابجان‌غربی گفت: برای نظام جمهوری اسلامی ایران قابل قبول نیست که اقلیم کردستان عراق به پناهگاه ضدانقلاب در منطقه تبدیل شود و تروریست‌ها از آنجا برای استقرار و طرح‌ریزی عملیات علیه ما استفاده کنند.

سردار حبیب شهسواری اظهار داشت: نیروهای ضدانقلاب در داخل خاک اقلیم کردستان عراق و در دل کوه‌ها مستقر شده‌اند و به صورت علنی با نظام جمهوری اسلامی و اتحاد کشورهای همسایه مبارزه می‌کنند.

وی با اشاره به برخورد قاطعانه با اقدامات تروریستی گروهک‌های معاند، افزود: عبور از مرزهای جمهوری اسلامی ایران برای نیروهای ضدانقلاب به خواب ابدی تبدیل خواهد داشت مگر اینکه پیکر بی‌جان آنان در منطقه پیدا شود.

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران با قدرت تمام هرگونه خودنمایی برای این گروهک‌ها که اغلب دست‌نشانده و جیره‌خوار اسکتبار جهانی هستند را به رویایی برای آنان مبدل خواهد کرد.

اقلیم کردستان نباید پناهگاه ضدِ انقلاب شود

وی با اشاره به حادثه تروریستی پیرانشهر و شهادت سه نفر از نیروهای جان‌برکف سپاه ادامه داد: عملیات تروریستی یک اقدام ناجوانمردانه است که هیچ وقت باعث کاهش ضریب ناامنی در کشور نمی‌شود.

سردار شهسواری تاکید کرد: آذربایجان‌غربی با وجود داشتن ۹۶۷ کیلومتر مرز مشترک با کشورهای همسایه و وجود انواع گروهک‌های ضدانقلاب در اطراف خود جزء استان‌های امن کشور محسوب شده و این خطه توسط نیروهای جان‌برکف و مرزداران غیور منطقه به خوبی حفاظت می‌شود.

وی بیان کرد: یکی از شهدای این حمله تروریستی از نیروها و رزمندگان بومی و عشایر منطقه است که ۳۷ سال برای برقراری و پایداری امنیت خالصانه تلاش کرد و بالاخره جان خود را فدای نظام و این مرز و بوم کرد.

سردار شهسواری با بیان اینکه عملیات تلافی‌جویانه علیه این گروهک به صورت کوبنده انجام شد، گفت: دشمنان نظام و اسلام در هر کجای این دنیا که باشند از تیررس نیروهای سپاه و بسیجی در امان نخواهند بود و باید همواره منتظر عواقب این‌گونه حرکت‌های ناخردمندانه خود علیه رزمندگان اسلام باشند.

بعد ازظهر سه‌شنبه هفته‬ گذشته‬ / ‏۱۸‬ تیرماه / ‏در یک حمله تروریستی در پیرانشهر سه نفر از نیروهای سپاه به شهادت رسیدند و یک نفر نیز زخمی شد.

این حمله تروریستی در خروجی پیرانشهر به سمت سردشت اتفاق افتاد و حاصل احمدی (ایلخانی)، ستار پیروتی، امید ملازاده در این حمله به جمع یاران شهیدشان پیوستند و «شورش قادری» نیز مجروح شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آ کیا

      دولت عراق باید پاشخگو باشد در غیر اینصورت حق بمباران تروریست برای ایران در هر نقطه ای از عراق محفوظ است. مثل ترکیه

    • بدون نام

      خواشتون به داخل باش افغانیایواش یواش دارن اشغال میکنن اونابیرون مرزن ولی افغانیاداخل این خطرناکترن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج