۸۸۶۱۶۳
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

فال روزانه ۲۶/ ۰۴/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲۶/ ۰۴/ ۱۳۹۸

فال روزانه چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 26 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی متواضع و فروتن هستید و دوست ندارید از قدرت و نفوذی که روی دیگران دارید سوء استفاده کنید. با این حال، شما از اینکه دیگران در زندگی شخصیتان دخالت کنند هم خوشتان نمی آید و اگر ببینید دارد از رفتار خوبتان سوء استفاده می شود طرف مقابل را سر جایش خواهید نشاند. شما از تنهایی خود لذت می برید و دوست ندارید کسی مزاحم حریم شخصیتان شود. در سالی که پیش رو دارید عشق شما به مطالعه و انجام تحقیقات به کمکتان خواهند آمد تا پیشرفت قابل ملاحظه ای در زندگی شخصی و کاری خود داشته باشید. امسال شما از والدین خود هدیه ای دریافت خواهید کرد که روحیه ی شما را به میزان قابل توجهی بالا خواهد برد و شاید وضعیت مالیتان را نیز بهبود ببخشد. ممکن است آنها با سرمایه گذاری هایی که در گذشته برای شما انجام داده اند حالا موقعیت خیلی خوبی را برای شما فراهم کرده باشند. امسال فرصت های زیادی برای ادامه تحصیل در اختیار شما قرار خواهند گرفت. قدرت مشاهده ی بالایی که دارید شما را قادر خواهد ساخت تا حتی از کوچکترین اتفاقاتی که در اطرافتان در جریان هستند غافل نشوید و شما می توانید از این موقعیت به بهترین شکل ممکن بهره مند شوید. امسال باید مواظب باشید که در تصمیم گیری دقت و احتیاط بیشتری به خرج دهید زیرا بی قراری و رفتار عجولانه تان می تواند برایتان دردسرساز شود. فرزندانتان با موفقیت هایی که به دست می آورند باعث افتخار و خوشحالی شما خواهند شد. ماه های شهریور، آبان و خرداد بهترین ماه های سال خواهند بود و اتفاقات زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت.

فال روزانه ۲۶/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز ایده های هیجان انگیز بسیاری در سرتان هستند و این خود شما هستید که باید سعی کند بهترین راه که می تواند شما را به سوی موفقیت بکشاند را پیدا کنید. شما برای حرکت و پیشروی آماده اید، اما هنوز نمی دانید که باید کدام راه را در پیش بگیرید. با این حال وقوع تغییرات حتمی است و فقط باید چند ماهی صبر کنید تا نتیجه را به صورت ملموس در زندگیتان احساس کنید. فکر نکنید که همین امروز باید تصمیم نهایی خود را بگیرید. عجله نکنید و گزینه هایتان را با دقت هر چه بیشتر از نظر بگذرانید. هر چه بیشتر بدانید اعتماد به نفستان بالاتر خواهد رفت و با اطمینان خاطر بیشتری تصمیم خود را خواهید گرفت.

فال روزانه ۲۶/ ۰۴/ ۱۳۹۸

دلتان می خواست می توانستید از همین امروز تعطیلات آخر هفته تان را شروع کنید، اما کارهای زیادی که برای انجام دادن دارید و وعده های عمل نشده ای که باید هر چه زودتر به آنها رسیدگی کنید چنین فرصتی را به شما نخواهند داد. خوشبختانه این موضوع شما را ناراحت نمی کند و می توانید نگرش مثبت خودتان را حفظ کنید. وقتتان را بیش از این هدر ندهید و هر چه سریعتر کارهایتان را انجام دهید زودتر می توانید بقیه وقتتان را به خودتان اختصاص بدهید. خوشبختانه با تمرکز روی کارهایتان به طور غیر منتظره ای فرصتی برای افزایش درآمدتان و بهبود بخشیدن به وضعیت کاریتان برای شما فراهم خواهد شد که شما را شگفت زده خواهد کرد.

فال روزانه ۲۶/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز فعالیت های گروهی و اجتماعی با محوریت مسائل معنوی، اجتماعی و بشر دوستانه در انتظار شما خواهند بود. این کار برای شما لذت بخش خواهد بود و امکان آشنایی با افراد تازه و دوستی های جدید را برای شما فراهم خواهد کرد. شاید فکر کنید اگر احساسات خود را به زبان بیاورید همه چیز در رابطه عاطفیتان در مسیر درست قرار خواهد گرفت. ولی طرف مقابلتان امروز درگیری های ذهنی خودش را دارد و توجه چندانی به شما و احساساتتان ندارد. به جای آن که بیش از حد درگیر بیان احساساتتان شوید چند قدم عقب تر بروید و نگاهی دقیق تر به اوضاع بیندازید. شاید فکر کنید که هر چیزی که لازم است را می دانید ولی شما فقط از زاویه دید خودتان دارید به ماجرا نگاه می کنید.

فال روزانه ۲۶/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز غرق در عالم خیال و رویا هستید تا این که ناگهان یک نفر شما را به دنیای واقعیت باز می گرداند. رویاهایتان برای شما جذابیت و هیجان بیشتری دارند و آمادگی کافی برای بازگشتن به دنیای کارهای خسته کننده روزمره را ندارید. در هر صورت بهتر است خیال پردازی را برای وقت دیگری بگذارید و به کارهایی که هر لحظه دارند روی هم انباشته می شوند بپردازید. از قدرت تخیل خود برای پیش بردن رابطه عاطفی خود با کسی که دوست دارید استفاده کنید. البته به نفعتان است که قبل از هر کاری خوب فکر کنید و بی حساب عمل نکنید، وگرنه حرف هایی خواهید زد که بعدا از گفتن آنها پشیمان خواهید شد.

فال روزانه ۲۶/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز به دلایلی که نمی دانید تمام اطرافتان را تنش و انرژی منفی در بر گرفته است. اعضای خانواده تان عصبی شده اند و مشکلاتی که خودشان هم درست نمی دانند چیست آزارشان می دهند. شما دوست دارید به حل این مشکلات کمک کرده و یا حداقل حال و هوای عزیزانتان را تغییر داده و باعث خوشحالی آنها شوید، اما به احتمال زیاد این کار فایده ای نخواهد داشت. اگر آنها واکنش هایی که شما انتظار دارید را از خود نشان ندادند ناراحت نشوید. شرایط کیهانی موجود باعث بروز این شرایط شده است و آنها اصلا دوست ندارند که شما را دلخور کنند. امروز فرصت خیلی خوبی برای انجام کمی ورزش و تخلیه ی فشار و استرس هایتان می تواند باشد.

فال روزانه ۲۶/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز شما آنقدر حرف برای زدن دارید که به دوستان و اطرافیان خود فرصت نخواهید داد حتی یک جمله از حرف هایشان را به آخر برسانند. البته این پرحرفی امروزتان اصلا آزار دهنده نیست و جذابیت خاصی به شما بخشیده است و با ایده هایی که دارید اطرافیانتان را تحت تأثیر قرار خواهید داد. شما هیچ حرف بی پایه و اساسی نمی زنید و تا زمانی که از صحت آنچه می گویید اطمینان کامل نداشته باشید حرفی نخواهید زد و همین باعث خواهد شد که مورد اعتماد همه باشید. امروز خودتان را آماده کنید تا به نیازهای دوستان و اعضای خانواده توجه و رسیدگی کنید. در کمک کردن به آنها شما به چیزهای جالبی در مورد خودتان نیز پی خواهید برد که باعث تعجب و شگفتیتان خواهد شد.

فال روزانه ۲۶/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز ممکن است مسائل مالی نگرانی هایی را برای شما به وجود بیاورند و مجبور شوید به گردش مالی خود در روزهای گذشته رجوع کنید تا از درست بودن حساب و کتاب هایتان مطمئن شوید. اصلا نگران نباشید، به احتمال زیاد با یک بار مرور گردش حساب هایتان خواهید فهمید که مشکل از کجا آب می خورد و خیالتان راحت خواهد شد. صبح امروز که بیدار می شوید خواب های عجیب و غریبی که شب گذشته دیده اید ذهن شما را به خود مشغول خواهند کرد. شاید بهتر باشد رویاهایتان را یک جا یادداشت کنید تا بعدا بتوانید آنها را مرور کنید. به احتمال زیاد خواب هایی که دیده اید با وضعیت روحی و روانی فعلی شما ارتباط مستقیم دارند.

فال روزانه ۲۶/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز به نظر می رسد که یک نفر از نزدیکانتان درگیری های ذهنی زیادی دارد و مواجهه با مشکلاتی که دارد برای او دشوار شده است. این وضعیت هیچ ارتباطی با شما ندارد و نباید رفتار تند و عصبی او را به خودتان بگیرید. اگر این شخص تمایلی به صحبت کردن در ارتباط با مشکلات خودش ندارد به او فشار نیاورید و بگذارید هروقت که خودش خواست موضوع را به میان بکشد. شرایط امروز باعث شده است که خود شما هم تا حدودی عصبی شوید، سعی کنید با کمی ورزش یا پیاده روی احساسات منفی خود را تخلیه کنید. امروز سعی کنید با فرزندان خود وقت بیشتری بگذرانید، این کار هم حال خودتان را بهتر خواهد کرد و هم باعث شادی آنها خواهد شد.

فال روزانه ۲۶/ ۰۴/ ۱۳۹۸

شما در حال حاضر شور و هیجان زیادی نسبت به اهداف بلند مدت خود احساس می کنید ، اما بهتر است تا زمانی که برای تمام جزئیات آنها هم به طور دقیق برنامه ریزی نکرده اید چیزی در مورد آنها به کسی نگویید. امروز شما حساسیت زیادی نسبت به احساسات و نیازهای دیگران از خودتان نشان می دهید. می توانید با گوش کردن به حرف های دوستانی که غصه دار هستند و یا مشورت کردن با آنها برای حل مشکلاتشان باعث آرامش و خوشحالی آنها شوید. خیالتان راحت باشد که او قدر کمک هایتان را خواهد دانست و دیر یا زود این خوبیتان را جبران خواهد کرد. این حساسیت امروزتان به شما کمک خواهد کرد به عزیزانتان و به ویژه عشقتان احساس نزدیکی بیشتری داشته باشید.

فال روزانه ۲۶/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز شاید پیشنهادها و فرصت هایی برای افزایش دادن درآمدتان در اختیار شما قرار بگیرند. ممکن است فرصتی برای پیشرفت در کار فعلیتان برای شما پیش بیاید و یا کار جدیدی به شما پیشنهاد شود و یا ایده ای برای آغاز کار و حرفه خودتان به سرتان بزند. شما وقت و انرژی زیادی را صرف بررسی این فرصت جدید خواهید کرد و اطرافیانتان نیز با کمال میل شما را در این زمینه راهنمایی خواهند نمود. دید مثبتی که شما به این موضوع دارید باعث خواهد شد که فرصت های بیشتری را به سوی خود جذب کنید. امروز شما تمایل زیادی به بیان احساسات خود دارید و این موضوع باعث شد که خاطرات بسیار شیرینی از امروز داشته باشید.

فال روزانه ۲۶/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز شما تمام فکر و ذهنتان را روی یک هدف گذاشته اید و همین باعث شده است که همکارهایتان ترجیح بدهند فاصله شان را با شما حفظ کنند. این وسواس فکری می تواند هم به شما کمک کرده و هم به ضررتان تمام شود. وقتی هدفتان مشخص باشد می توانید بر اساس آن تلاش کرده و پیش بروید و نتایج بهتری کسب کنید. ولی توجه بیش از حد به جزئیات هم می تواند همچون عامل بازدارنده ای عمل کرده و سرعت پیشرفتتان را بگیرد. هیچ گاه اهمیت انعطاف پذیری را دست کم نگیرید. قبل از این که قدم برداشته و رابطه عاطفی خود را جدی کنید، به همه جوانب مختلف آن فکر کنید و ببینید تا چه حد به این رابطه و خوشبختی با طرف مقابلتان اطمینان دارید.

فال روزانه ۲۶/ ۰۴/ ۱۳۹۸

شما اصلا تحمل بی ثباتی و ناپایداری را ندارید، مخصوصا اگر این وضعیت مسیر حرفه ای شما را تحت تأثیر قرار دهد. ولی متاسفانه راهی که در کارتان پیش گرفته اید به آن همواری که انتظارش را داشتید نیست. شما در حال حاضر نمی دانید که زندگیتان به کدام سو دارد می رود و چه اتفاقاتی در انتظارتان هستند. فعلا تنها کاری که از دستتان بر می آید این است که صبر کنید و ببینید چه اتفاقی خواهد افتاد و سپس هر کاری که می توانید را در رابطه با آن انجام دهید. گزینه دیگری که دارید هم این است که سردرگمی ها و نگرانی هایتان را با رئیس یا همکارانتان در میان بگذارید و نظر آنها را جویا شوید. صبور باشید و تمام تلاشتان را بکنید، همه چیز بالاخره روبراه خواهد شد.

فال روزانه ۲۶/ ۰۴/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج