۸۸۶۱۸۰
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

حمله رسانه پایداری‌ها به طرح «گفتگوی ملی»

سایت رجانیوز نزدیک به جبهه پایداری، در گزارشی طرح گفت و گوی ملی از سوی برخی چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرا را به باد انتقاد گرفته و آن را طرحی برای بازگشت چهره‌های به زعم خود پیر و روبه احتضار خوانده است.

سایت رجانیوز نزدیک به جبهه پایداری، در گزارشی طرح گفت و گوی ملی از سوی برخی چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرا را به باد انتقاد گرفته و آن را طرحی برای بازگشت چهره‌های به زعم خود پیر و روبه احتضار خوانده است.

در این گزارش به بخشی از سخنان محسن رهامی از فعالان اصلاح‌طلب اشاره شده که گفته است «این جلسات با حضور محمدرضا عارف، حجت‌الاسلام احمد مازنی، عزت‌الله ضرغامی، محمد صدر،‌ حجت‌الاسلام ابوترابی‌‌فرد، نجفقلی حبیبی، سیدمحمد حسینی، محمدرضا باهنر و محمدمهدی زاهدی برگزار می‌شود. البته اشخاص دیگری هم در این جلسات مشارکت دارند، اما علاقه‌ای به رسانه‌ای شدن نام‌شان ندارند.»

رجانیوز نوشته: فارغ از اینکه کدام یک از افراد نام برده شده در اظهارات رهامی جزو «بزرگان اصولگرایی» دسته‌بندی می‌شوند، توجه به این نکته جالب است که از گفت وگو میان چهره‌های پیر و دورافتاده جریان‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا با نام گفت وگوی ملی یاد می‌شود. باید پرسید که چطور عده‌ای که عمر سیاسی‌شان به پایان رسیده و با جوسازی و بوق‌های رسانه‌ای سعی در برگرداندن شخصیت سیاسی رو به احتضارشان به عرصه قدرت دارند، می‌توانند نمایندگان جریان‌های سیاسی برای گفت وگوی ملی باشند؟!

در ادامه با اشاره به این جمله احمد مازنی که «نوبت افراد تندرو هم می‌شود، قطار گفت‌وگوی ملی برای جبهه پایداری هم جا دارد اگر بخواهند در این جریان حضور داشته باشند.» نوشته است: این ادعاها در حالی است که نه‌ تنها جبهه پایداری، بلکه هیچ حزب و گروه اصولگرای دیگری نیز حاضر به همراهی با این جلسات خودساخته نبوده و نیست.

با این وصف مشخص نیست که چرا اعضای این گعده‌های سیاسی که کسی رغبتی برای حضور در آن ندارد، عضویت در محافل دورهمی خود را با منت به دیگران پیش‌فروش می‌کنند! از نگاه نویسنده این گزارش، ایده «گفت وگوی ملی» در لایه‌های عمیق خود هیچ تفاوتی با طرح «آشتی ملی» خاتمی ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر پیر هستند لا اقل پستها را به جوانها بدهید تا ببینیم چگونه مملکت را اداره می کنند چند نفر پیر چهل سال است پستهای کلیدی را قبضه کردند انتظار داری کشور درست شود به هیچ کس اجازه حرف زدن هم نمی دهند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج