جاباما
۸۸۶۲۰۲
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

زن سارقی که طعمه‌هایش را بیهوش می‌کرد

زن معتادی که برای تأمین هزینه‌های مواد مخدر اقدام به آدم‌ربایی و سرقت کرده بود، در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت.

روزنامه شرق نوشت: زن معتادی که برای تأمین هزینه‌های مواد مخدر اقدام به آدم‌ربایی و سرقت کرده بود، در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت.

این زن ۴۳ ساله با شکایت دو زن دیگر که قربانی سرقت شده بودند بازداشت و با صدور کیفرخواست پرونده‌اش برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد.

روز گذشته جلسه رسیدگی به پرونده این زن برگزار شد. بعد از اینکه کیفرخواست علیه متهم خوانده شد شکات در جایگاه قرار گرفتند و خواستار صدور حکم قانونی شدند.

شاکی اول وقتی در جایگاه قرار گرفت، گفت: طلا‌های من در منطقه پیروزی سرقت شد. متهم که لبخند می‌زد و زن مهربانی به نظر می‌رسید، به من نزدیک شد و آب‌میوه‌ای به من داد و گفت: رنگت پریده است این آب‌میوه را بخور تا حالت بهتر شود من هم قبول کردم؛ بعد نفهمیدم چه شد؛ کاملا بیهوش بودم و زمانی که به هوش آمدم طلاهایم سرقت شده بود.

شاکی دوم که زنی میان‌سال بود، گفت: متهم با من طرح دوستی ریخت و وارد خانه‌ام شد. یک روز وقتی با هم قرار داشتیم او به من بیسکویت تعارف کرد. وقتی آن را خوردم حالم بد شد؛ اصلا نمی‌توانستم حرکت کنم، طلاهایم را برداشت و بعد هم من را سوار ماشین کرد و به راننده گفت: من مادرش هستم و مدعی شد که بیمار هستم و تازه عمل کرده‌ام؛ بعد من را جایی نزدیکی محل زندگی‌ام رها کرد و رفت.

وقتی نوبت به متهم رسید، او اتهام را قبول کرد و گفت: ماجرا زمانی شروع شد که من مورد سوءاستفاده چند مرد قرار گرفتم و آن‌ها از من عکس و فیلم تهیه کردند و مدام از من اخاذی می‌کردند. راه اشتباه رفتم و به جای اینکه شکایت کنم به آن‌ها باج می‌دادم. به خاطر آنچه اتفاق افتاده بود تحت فشار بودم و معتاد شدم. اولین بار که سرقت کردم از یک خانه بود. با صاحبخانه دوست شده بودم. وقتی وارد خانه شدم صاحبخانه به من یک قرص داد که همان آغاز اعتیادم بود. من طلا‌ها را برداشتم و از خانه خارج شدم، اما او شکایتی نکرد به خاطر قرصی که داده بود؛ تلوتلو می‌خوردم. کم‌کم به قرص اعتیاد پیدا کردم و معتاد شدم.

خانواده‌ام بسیار آبرودار هستند و شوهرم مرد بسیار خوبی بود. این کار‌های من خیلی آن‌ها را اذیت کرد و زمانی که زندانی شدم شوهرم سکته کرد و مرد. من هرچه در زندگی داشتم باختم و درخواست بخشش دارم و می‌خواهم سالم زندگی کنم. من قدر خانواده‌ام را ندانستم و این‌طور آبروی آن‌ها را بردم و درخواست دارم که کمکم کنید تا حالا که ترک کرده‌ام بتوانم زندگی آبرومندانه‌ای داشته باشم.

بعد از گفته‌های متهم و وکیل مدافع او قضات شعبه ۲ دادگاه کیفری برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط با نبودند این انگل ها شاید آینده بچه ها نسل بعد کمی نفس بکشند

    • نااشنا

      اعدام

    • بدون نام

      اگه تو آدم شده بودی از مرگ شوهرت تو هم سکته ای چیزی میکردی

    • ع فد

      خدا به داد مردم برسد

    • محمد

      اره جون خودت ترک کرده ای؟ الانم که داخل زندانی گیرت نمیادبکشی دوباره میای بیرون گرگ درنده ترمیشی

    • اکبر

      دروغ میگه آدم آبرو دار دزدی نمیکنه

    • بدون نام

      فقط اعدامش کنید آنموقعی کههنوز حرفه ای نشده بود این از آب در آمد حالا که دیگه آبروش رفته اعتبارش رفته وزندان هم رفته کلاسهای تکمیلی را طی کرده ودر اونجا هم پالکیهای خودش را گیر آورده لطفا به این انگلها فرصت دوباره ندید همشون دروغگو هستن حداقل به خانواه اش رحم کنید واعدامش کنید تا بیشتر آبروی آنها را نریزد اگر بهش رحم کردید منتظر بدبختیهای بیشتر باشید ودستگیری چند ماه بعدش که جنایت هم کرده

      پاسخ ها

      • حمیدرضا خان رضایی زاده ازایالت خورگو

        لطفا قضاوت نابجا نکنید قانون خودش میدونه چطوری برخوردکنه. ترازوی قانون به عدالت حکم میکند.لطفا قضاوت قبل جنایت آ نهم بی موردنکنیدبزارید قانون کارشوانجام بده .امثال این آدمهاتوجامعه زیاده این نه اولیه نه آخری ....

      • بدون نام

        اولا شما قاضی نیستی که داری رای صادر می کنی دوما مگه چکار کرده
        کارش دزدی هست و در هیچ جای دنیا دزد اعدام نمیشه
        بد جوری عاشق کشتن هستین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج