۸۸۶۲۱۹
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

حسینی: استقلال و پرسپولیس من را می‌خواستند

هافبک جدید سپاهان می‌گوید بعد از پایان کار با ذوب‌آهن، از تیم‌های استقلال و پرسپولیس نیز پیشنهاد داشته است.

ورزش سه: محمدرضا حسینی پس از تجلیل باشگاه و بازیکنان ذوب‌آهن از او در ورزشگاه فولادشهر گفت: بچه‌ها لطف کردند و توپ امضا شده‌ی لیگ قهرمانان را به من اهداء کردند؛ در چند سالی که در ذوب آهن بودم، چه در بازی و چه درون زمین به من لطف داشتند و من نیز آنها را دوست داشتم.

او ادامه داد: همین که در ورزشگاه فولادشهر هستم نشان می‌دهد حس محبت و دوست داشتن بین ما وجود داد و این یک خصلت مهم در باشگاه ذوب‌آهن و دیگر تیم‌های اصفهانی است.

هافبک سپاهان اضافه کرد: در کمتر تیمی مثل باشگاه‌های اصفهانیِ ذوب‌آهن و سپاهان ارتباط خوبی بین بازیکنان وجود دارد و احترام حرف اول را در تیم ذوب‌آهن می‌زند.

حسینی تصریح کرد: اگر بازیکنی می‌خواهد از ذوب‌آهن برود یا بیاید با احترام است، در طول حضورش در این باشگاه همه با احترام با او برخورد می‌کنند و همه چیز با رضایت طرفین است و این ثبات مدیریت آقای آذری و کادرفنی تیم با تأسی از مدیریت باشگاه است؛ ذوب‌آهن یکی از بهترین باشگاه های ایران در این زمینه است و واقعاً در چند سالی که در این تیم حضور داشتم غیر از این را ندیدم.

او درخصوص دلایل حضور در سپاهان عنوان کرد: من دو سال قبل با امیرخان قلعه‌نویی کار کرده بودم و از ایشان شناخت داشتم؛ یکی از انگیزه‌های اصلی من برای رفتن به تیم سپاهان شخص آقای امیر قلعه‌نویی و انگیزه بعدی من افتخارات باشگاه سپاهان بود.

هافبک جدید سپاهان عنوان کرد: اگر بخواهیم تیم‌های پُر افتخار ایرانی را بگوییم، سپاهان از نظر قهرمانی در صدر است و تنها تیمی قرار دارد که در باشگاه‌های جهان شرکت کرده است؛ خوشحال هستم که به تیم خیلی بزرگی رفتم؛ نمی‌شود گفت سپاهان انتخاب طور دیگری بود و من از صمیم قلب دوست داشتم به سپاهان بروم چون امیر قلعه‌نویی را بالای سر خود داشت و باشگاهی فوق العاده با نظم است.

حسینی درباره دیگر پیشنهاداتش ابراز کرد: مذاکراتی با باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس داشتم ولی در نهایت تصمیم بر این شد تا با در نظر گرفتن همه جوانب سپاهان را انتخاب کنم و الان هم از انتخابم کاملا رضایت دارم که در خدمت سپاهان و مردم اصفهان هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • am

      با همین کلک خوب خودتو به سپاهان قالب کردی .

      پاسخ ها

      • zoro

        آره بابا تو راست میگی مافیای پرقدرتی داره توهم که اصلا پرسپولیسی نیستی ولی میدونستی تو پرسپولیس نیمکت نشینی رفتی سپاهان

    • ارسلان

      با سلام و عرض ادب خدمت دوستان پرسپوليسي در حكايات آمده است كه در شهري شخصي به فعلي معروف بود. يكي به او پيشنهاد داد؛ برآشفت و گفت من خود فاعلم. پيشنهاد دهنده گفت: اشكالي ندارد با من بيا و خواسته ام را روا كن سپس برو به همه بگو كه فاعل بوده اي. حالا حكايت اين قبيل بازيكنان است. عمو جان تو هم بگو كه از پرسپوليس كبير پيشنهاد داشته اي.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج