جاباما
۸۸۶۲۳۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تداوم هوای گرم در بیشتر مناطق کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با تاکید بر ماندگاری هوای گرم تابستانه در بیشتر مناطق کشور تا هفته آینده از وقوع گرد و خاک در برخی مناطق استان‌های خوزستان، بوشهر و سیستان و بلوچستان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با تاکید بر ماندگاری هوای گرم تابستانه در بیشتر مناطق کشور تا هفته آینده از وقوع گرد و خاک در برخی مناطق استان‌های خوزستان، بوشهر و سیستان و بلوچستان خبر داد.

احد وظیفه اظهار کرد: از امروز (۲۶ تیر) تا شنبه (۲۹ تیر) همچنان الگوی گرم تابستان در سطح کشور حاکم خواهد بود.

وی تاکید کرد: طی سه روز آینده در شمال سیستان و بلوچسستان به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک رخ خواهد داد همچنین در همین مدت با توجه به افزایش سرعت وزش باد روی عراق و جنوب غرب کشور، وقوع پدیده گرد و خاک در مناطقی از استان‌های خوزستان و بوشهر پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی با اشاره به اینکه امروز (۲۶ تیر) در سواحل دریای خزر بارش باران و فردا (۲۷ تیر) بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، گفت: امروز در برخی نقاط واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال آذربایجان شرقی، زنجان، ارتفاعات البرز در استان قزوین، البرز و تهران رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه در سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، جنوب و شرق فارس و برخی نقاط هرمزگان رگبار موقتی باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: امروز و فردا (۲۶ و ۲۷ تیر) غرب و مرکز خلیج فارس طی پنج روز آینده شرق دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امشب هوای تهران کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد شدید خواهد بود، گفت: فردا ( ۲۷ تیر) آسمان تهران صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و در اواخر وقت با وزش باد شدید همراه خواهد بود. دمای پایتخت در این روز در گرمترین زمان به ۴۱ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد. پس فردا (۲۸ تیر) آسمان تهران صاف و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۴۱ و ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج