۸۸۶۲۴۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حمودی: متاسفانه تیم‌های لیگ برتر سردرگم هستند

مدافع تیم پیکان گفت: این خیلی خوب است که سرمربی تیم ملی از همان اول نگاهش به لیگ باشد.

خبرگزاری فارس: علی حمودی در مورد شرایط حال حاضر تیم پیکان گفت: ما ازجمله تیم‌هایی هستیم که کارمان را زود شروع کردیم و بدنسازی خیلی خوبی انجام دادیم. سه هفته واقعا سخت داشتیم، اما به هر حال نیاز بود. به نظرم در این چند سال اخیر یکی از بهترین بدنسازی‌هایی بود که پشت سر گذاشتم. همه چیز خیلی منظم بود و کادر فنی هم از روز اول واقعا مصمم بودند و همه کارها به شکل خوب انجام شد.

حمودی اضافه کرد: اکنون در فاز بازی‌های دوستانه هستیم. سه بازی انجام دادیم که خدا را شکر خیلی خوب بودند، ضمن اینکه بازیکنان جدیدی که به ما اضافه شدند، بازیکنان خیلی خوبی هستند و مطمئنم امسال می‌توانند به ما کمک کنند. در مجموع شرایط تا الان خوب بوده است.

بازیکن باتجربه پیکان در مورد یارگیری‌های فصل جدید این تیم گفت: ما ۵-۴ بازیکن خیلی خوب جذب کردیم و در پست‌هایی که نیاز داشتیم یارگیری کردیم و به نظر من این کار با دقت انجام شده است. مطمئنم همان‌طور که گفتم این بازیکنان می‌توانند در فصل جدید به ما کمک کنند و ان‌شاءالله در ادامه راه با همه بیشتر هماهنگ شویم تا به خوبی آماده بازی‌ها شویم.

وی در‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پاسخ به این سوال که آیا پیکان در فصل جدید می‌تواند رتبه خوبی به دست بیاورد و یا حتی به سهمیه آسیایی هم نگاهی داشته باشد، گفت:‌ قطعا همین‌طور است. کادر فنی ما امسال از روز اول به ما تاکید کرد که فکر میانه جدول و یا فقط ماندن در لیگ برتر نباشیم. با ذهنیت و سابقه خوبی که حسین فرکی دارد این کار شدنی است. او معتقد است که باید به دنبال رتبه‌های بالای جدول باشیم و جزو تیم‌های اول تا پنجم قرار بگیریم و حتی به دنبال سهمیه باشیم. ما هم واقعا این انگیزه را گرفته‌ایم و امیدوارم امسال بتوانیم با کمک یکدیگر جزو تیم‌های بالای جدول باشیم.

حمودی در مورد اینکه شروع مسابقات لیگ برتر هنوز مشخص نیست و آیا این مسئله باعث ضربه خوردن تیم آنها می‌شود، گفت: در ابتدای فصل، تیم‌ها هرچه بیشتر تمرین کنند قطعا بیشتر هماهنگ می‌شوند اما به هر حال این بلاتکلیفی خیلی بد است.

یک تیم اگر می‌خواهد بازی دوستانه برگزار کند یا به اردو برود، باید مشخص شود که این برنامه‌ها را در چه زمانی پیاده کند، اما متاسفانه الان تیم‌ها سردرگم هستند و نمی‌دانند بازی‌ها کِی شروع می‌شود. در چند سال اخیر مسابقات در زمان مقرر برگزار شدند، اما امسال به هر حال به خاطر مشکلاتی که وجود دارد، هنوز زمان شروع بازی‌ها اعلام نشده، ان‌شاءالله همه کمک کنند تا موعد بازی‌ها زودتر اعلام شود و تیم‌ها تکلیفشان را هرچه زودتر بدانند.

مدافع تیم پیکان در‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پاسخ به این سوال که حضور مربیان اسم و رسم‌داری مانند استراماچونی، کالدرون و ویلموتس در فوتبال ایران می‌تواند باعث پیشرفت شود گفت: قطعا مربیانی که آمده‌اند می‌توانند به پیشرفت فوتبال ما کمک کنند. من واقعا خوشحالم که ویلموتس مربی تیم ملی ایران شده است. شاید او شناخت کافی از فوتبال ایران نداشته باشد، اما افرادی که در اطرافش هستند، به نظرم واقعا به فکر تیم ملی و لیگ ما هستند.

آنها برنامه‌ای را پیاده کردند تا بازیکنان خوب فصل گذشته در لیگ به اردوی تیم ملی دعوت شوند. خیلی خوب است که سرمربی تیم ملی از همان اول نگاهش به لیگ باشد و مطمئن هستم این مسئله خیلی به فوتبال ما کمک می‌کند. در کنار او مربیانی هم که در استقلال و پرسپولیس حضور دارند می‌توانند تاثیر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خوبی داشته باشند. استراماچونی سبک ایتالیایی دارد و واقعا می‌تواند به فوتبال ما کمک کند. پرسپولیس هم بعد از برانکو مربی جدیدی آورده و می‌خواهد تجربه جدیدی را به دست آورد. مطمئنم این مربیان به پیشرفت فوتبال ما کمک خواهند کرد.

وی در پایان گفت: البته در این راه همه باید در کنار هم باشند. در زمان کارلوس کی‌روش بین مربیان لیگ و تیم ملی کمی اختلاف وجود داشت و متاسفانه به فوتبال ما کمکی نشد. درست است که به جام جهانی رفتیم و از این بابت مشکلی نداشتیم، اما در فوتبال داخلی ترقی چندانی به وجود نیامد. حالا من مطمئنم اگر هماهنگی خوبی بین تیم ملی و لیگ باشد، فوتبال ما خیلی ترقی می‌کند و می‌توانیم در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج