نجفی در دادگاه: اتهام قتل عمد را قبول ندارم
۸۸۶۲۵۸
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
۲۰۶۵۱ 
شهردار پشین تهران در ­دومین جلسه دادگاه علنی رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد: اتهام قتل عمد را قبول ندارم. هیچ وقت همسر مرحومم را به قتل تهدید نکردم

خبرگزاری ایسنا: دومین جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد همسر دوم شهردار پیشین تهران صبح امروز چهارشنبه ۲۶ تیرماه به صورت علنی و به ریاست قاضی محمدی کشکولی رئیس شعبه نهم دادگاه کیفری یک تهران برگزار شد.

در ابتدای دومین جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد قاضی محمدی کشکولی رئیس دادگاه پیش از اعلام رسمیت جلسه دادگاه در توضیحاتی، اظهار داشت: جلسه دادگاه با مجوز ریاست قوه قضائیه به موجب مقررات قانون آیین دادرسی کیفری علنی است و انتشار مشروح جلسات دادگاه با رعایت محدودیت‌های مندرج در ماده ۳۵۲ قانون آیین دادرسی کیفری آزاد است.

قاضی محمدی کشکولی، گفت: با توجه به اینکه مطالبی در فضای مجازی به روایت از خبرنگاران محترمی که در دادگاه حضور دارند منتشر می شود لازم می دانم مقررات ماده ۳۵۴ و ۳۵۲ قانون آیین دادرسی کیفری را در خصوص اخلال در نظم دادگاه تذکر دهم.

در ادامه جلسه مستشار دادگاه مفاد این دو ماده را قرائت کرد.

در این لحظه قاضی کشکولی با اعلام رسمیت جلسه تاکید کرد: پیرو جلسه قبل، جلسه امروز را در وقت مقرر برگزار می شود.

وی ادامه داد: محمد علی نجفی، دوتن از وکلای مدافع او و وکلای اولیای دم و همچنین مهیار صفری و نماینده دادستان هم درجلسه حضور دارند.

رئیس دادگاه افزود: کارشناسانی که در صحنه جرم حضور داشتند و همچنین کارشناسان اسلحه و پزشک معاینه جسد در جلسه امروز حضور دارند که در صورت لزوم از آنها اخذ توضیح خواهد شد.

قاضی محمدی کشکولی گفت: ورود و خروج افراد از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۲:۴۰ که آخرین خروج آقای نجفی بوده است پخش خواهد شد. در این مرحله از رسیدگی به پرونده پیرو مطالب قبلی دادگاه احدی از وکلای اولیای دم می‌توانند در جایگاه حضور یابند.

در ادامه جلسه حاجی لویی یکی از وکلای مدافع اولیای دم با حضور در جایگاه، گفت: در جلسه قبل شما در رابطه با حواشی که پیش آمده بود تذکر دادید ولی بعد از جلسه موضوع مهدور الدم بودن تیتر روزنامه‌ها شد که حرمت اولیای دم خدشه دار شد و اینجانب به همراهی همکارم بعد از مطالعه پرونده دفاعیات ناجوانمردانه متهم حاضر را دیدیم که جا دارد مواردی را ذکر کنم.

وی افزود: این دفاعیات بسیار متعارض بود و به صورت تیتر اول روزنامه‌ها در آمد. اقاریر متهم در پرونده این بود که مقتوله ابتدا وارد زندگی او شده و بعد گفته من اشتباهاً ازدواج کردم. ما می‌دانیم متهم چه هزینه‌هایی کرده تا نظامات را زیر پا بگذارد و ازدواج را ثبت کند. بعد متهم گفته که من طلاقش ندادم و از آنجا که حق طلاق با مرد است می‌توانسته حق و حقوق او را بدهد و بعد متهم گفته که او را کشتم و اشتباه کردم.

وی افزود: آقای نجفی شما وزیر سابق آموزش و پرورش بودید، نوک مداد را نشکسته‌اید که می‌گویید اشتباه کردم؛ شما آدم کشتید. اینجا صحنه سیاست نیست که به راحتی کنار بکشید شما مرتکب قتل عمد شده‌اید. بعد گفتید که او پرستو است و با نهادهای امنیتی در ارتباط است.

قاضی کشکولی در این هنگام به وکیل مدافع اولیای دم تذکر داد و گفت: ما مقررات آیین دادرسی کیفری را قرائت کردیم و توقع این است که شما وکلا که حقوقدان هستید دقت کنید و بیان الفاط ناجوانمردانه در شان دادگاه نیست.

وکیل مدافع اولیای دم ادامه داد: متهم یکبار گفته می‌خواسته میترا استاد اطلاعات شخصی من را به خبرنگار بدهد، ایشان ۴۰ سال است که در سیاست مملکت است و از ما بهتر می‌داند نهادهای امنیتی کارشان طبقه‌بندی اطلاعات است. مقتوله می‌خواسته با خبرنگار حرف بزند و کار خبرنگار انتشار است. می‌دانیم به خبرنگار چه می‌خواسته بگوید چون انگیزه شخصی در ماهیت ماجرا تأثیری ندارد.

وی افزود: بهتر است یکبار برای همیشه متهم اعتراف کند و بگوید مرتکب قتل عمد شده و تقاضای بخشش کند.

قاضی در همین‌جا تذکر داد به جای متهم صحبت نکنید.

وکیل میترا استاد گفت: باید حرف اولیای دم را بزنم، پدر و مادرش به دلیل اوضاع بد روحی نتوانستند بیایند و در این مدت یکبار به پسر او سر نزدند و از نظر روحی حال خوبی ندارد. مادر عریان خود را خون‌آلود دیده، به ناحق به مادرش شلیک و او کشته شده است. خانواده متهم حق و حقوق مقتول را مطالبه کرده، ماشین لکسوز وی را فروخته و از طریق افراد خانواده پول‌ها خالی شده است. اجازه می‌دادید پولی می‌رسید تا حداقل مهیار را به روانپزشکی می‌بردند. اتهامات اصالتاً بوده یا وکالتاً. باید در این مورد پاسخ دهد.

قاضی کشکولی در این لحظه با اشاره به عدم حضور یکی از وکلای متهم، گفت: مراتب عزل آقای علیزاده طباطبایی دیروز بعدازظهر اعلام شده در نتیجه امروز متهم با دو وکیل ادامه می‌دهد.

همچنین قاضی کشکولی اعلام کرد که جهانشاه صفری پدر مهیار صفری نیز به همراه او در دادگاه حاضر است و مهیار خواسته که هیچ عکسی از او گرفته نشود. در همین لحظه از ولی مهیار خواسته شد تا به جایگاه بیاید.

پدر مهیار در جایگاه قرار گرفت، قاضی از او پرسید مهیار چند ساله است، گفت متولد ۱۱ شهریور ۸۲ است. سپس قاضی از مهیار صفری خواست تا در جایگاه حاضر و خود را معرفی کند.

او گفت: من متولد ۱۱ شهریور ۸۲ هستم، فرزند جهانشاه صفری، قاضی پرسید تحصیلات شما چقدر است؟ مهیار گفت: سیکل هستم.

قاضی پرسید شکایتی دارید، مهیار گفت تقاضای قصاص خون مادرم را دارم.

قاضی از مهیار خواست تا مشاهدات خود را از نحوه به قتل رسیدن مادرش بگوید.

مهیار گفت: ۹ صبح از خانه خارج شدم و ساعت ۱۲:۱۰ وارد خانه شدم و دیدم دو فرد غریبه در خانه هستند، با کمک آقای آقازاده (راننده نجفی) وارد حمام شدم و مادرم را در آنجا دیدم.

قاضی از او پرسید دقیقاً بگویید چه دیده‌اید.

مهیار به دلیل شرایط بد روحی نتوانست پاسخ دهد و قاضی گفت ایرادی ندارد، پاسخ ندهید.

چند بار تهدید کرد که با همین اسلحه مادرم را خواهد کشت.

وی در پاسخ به سوال رییس دادگاه درباره اختلاف مادرش با متهم نجفی گفت: بله آنها اختلاف داشتند و چند بار تهدید کرد که با همین اسلحه مادرم را خواهد کشت.

قاضی کشکولی از او پرسید آیا شما اسلحه را در منزل دیدید که مهیار صفری گفت: خیر. آقای نجفی گفتند که اسلحه را در منزل همسر اولش نگهداری می‌کند.

رییس دادگاه درباره اختلاف شب قبل از قتل مادرش با متهم نجفی پرسید که او گفت: بله شب قبل از ساعت ۹ و نیم تا ۲ و نیم شب با هم درگیری داشتند و دایی‌ام مسعود استاد نیز تا ۱۲ شب منزل ما بود.

صفری گفت: روز حادثه ساعت ۸ و نیم صبح آقای نجفی مرا با عصبانیت بیدار کرد و گفت به مدرسه بروم.

قاضی از او پرسید آقای نجفی در کیفرخواست گفته است که مادرت بارها با شما نیز درگیر شده و چند نوبت شما را از منزل بیرون کرده است که مهیار صفری در پاسخ این موضوع را رد کرد و گفت که همواره با مادرش رابطه خوبی داشته است.

مهیار صفری پسر میترا استاد در پاسخ به این سوال که مادرت چند بار با اقای نجفی درگیری داشته است گفت این موضوع به ماه ها پیش بر می‌گردد.

پدر مهیار صفری نیز گفت: با توجه به اینکه پسرم تقاضای قصاص دارد ما هم تقاضای قصاص داریم.

در ادامه قاضی اتهامات محمدعلی نجفی را به او تفهیم کرد و از او خواست از خود دفاع کند.

اتهام قتل عمد را به هیچ عنوان قبول ندارم

در ادامه جلسه دادگاه نجفی با حضور در جایگاه و پس از معرفی خود در پاسخ به سوال قاضی درباره اینکه آیا اتهامات خود را قبول دارید یا خیر؟ در دفاع از خود گفت: آنچه که اتفاق افتاده را قبول دارم و توضیح می‌دهم اما اتهام قتل عمد را به هیچ عنوان قبول ندارم و دلایل خود را عرض می کنم.

وی گفت: خدمت ریاست محترم دادگاه و مستشاران و حضار محترم عرض سلام دارم و تشکر می کنم از این وقتی که به من دادید. در ابتدای سخن می‌گویم از این حادثه دردناک بنده هم بسیار متاثر هستم و مجدداً به خانواده استاد تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: امیدوارم آنچه اینجا می‌گویم موجب روشن تر شدن ماجرا شود تا قضات بتوانند بر اساس شرع و قانون حکم عادلانه ای صادر کنند.

این متهم تاکید کرد: هدف بنده فقط روشن شدن حقایق است و تا یک حدی خودم را در این قضیه مقصر می‌دانم و امیدوارم خداوند از تقصیر و گناهی که از سوی من به وقوع پیوسته من را مورد رحمت قرار دهد. من در طول عمرم با هیچ خانمی برخورد فیزیکی نداشتم.

برچسب ها:
انتشار یافته: 145
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
11:01 - 1398/04/26
شش ماه این پرونده کش دار میشه بعدشم خودتو تبرعه می کنی ! بعدشم میری کانادا در کنار دوستان عزیزت عشق و حال . این کشور فقط یه خلخالی نیاز داره و بس
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
تو چقدر داغونی تاریخ ننگین
حسین کبابی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
عزیز باسوادم.تبرئه درسته نه تبرعه!
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
آره واقعا
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
هست جاش نگران نباش دلال ارز
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
داعش داشتیم وقتی مد نبود
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
از وقتی فساد شهرداری قالیباف رو گفت براش دردسر درست کردن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
با هیچ خانمی برخورد فیزیکی نداشته اما زنشو "مهدورالدم" می دونسته.تناقضهات پیرمرد.تناقضهات
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
چقدر متکبر...من خودم رو تا حدی در این "قضیه"مقصر می دونم...وقیح
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
واقعا همین جوره
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
چقدر پرو . بنده خدا را بتران تىر كرده بعد مىگىد قتل عمد نىسيت اىن جانى را انشاله هر چه زود تر قصاص در ملا عام رقص اش را بر روى تىر دار ببىنىم
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
تیتر روزنامه های وقیح اصلاحطلب بار پیش "مهدورالدم" بود.الان تینر می زنند"دستم خورد تیر شلیک شد".بالاخره خونش هدر بوده یا حواست نبوده.ای مرد قبیله!!!
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
اصلا چرت پرتت ربطی به نجفی نداره خواستی مرده زنده کنی افکار پوچت رو نمایش بدی
محمدرضا
United Arab Emirates
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
که کلی خون بیگناه بریزه؟یه نگاه به عاقبت خلخالی کن بعد یادش کن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
نه عزیز. این یک تسویه حسابه از طرف آنهایی که نجفی پرونده اختلاس شان را روکرد....
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
علیرضا میفهمی چی میگی؟ تاریخ رو خوندی؟؟؟؟ عاقبت خلخالی رو میدونی؟؟؟ مواظب عاقبتت باش
صمداقا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
کشور به حقیقت احتیاج دارد
آدولف هیتلر
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
هردو گروه ایران رو نابود کردند و اختلاس کردند
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
کثیفترین مرد اونه که به خاطر هوس ازدواج کنه به خاطر لو نرفتن اسرارش زنشو بکشه و بعد بدترین تهمتها رو به زنش نسبت بده
بدون نام
United Arab Emirates
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
پنج تا تیر شلیک کرده، اونوقت میگه عمدی نبوده!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
11:12 - 1398/04/26
مقصر اصلی برانکو هستش
پاسخ ها
Nader
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
خخخ خخخخ خخخخخخ
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
o o
Iran, Islamic Republic of
11:14 - 1398/04/26
بابا دیگه معلومه بچه مردم رو کشته قصاص کمترین حقشه اینجا هم میخای پارتی بازی کنید اگه یه آدم بدبختی بود الان سه بار اعدام شده بود دارید با این قاتل شو اجرا میکنید تموش کنید بره مردم که مسخره بازی های سیاسی شما نیستند
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
چطور قاضی
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
کدوم بچه مردم؟ طبق مطالب جلسه اول دادگاه میترا استاد غیر مسلمان بوده و بعد مسلمان میشه و زن صیغه ای مسئولان پایین رده وزارت خارجه و آموزش پرورش و شهرداری میشده...یه زن حرفه ای بوده.. یه دختر ساده مظلوم شهرستانی نبوده که!
بدون نام
United States
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
آقای مردم سرت به کار خودت باشه و خودتو اینقد حرص نده
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
بله ایشان آدم کمی نبود ه که اشتباه کرده باشه شاید سبحان الله اون سوء استفاده کرده از این ولی راحت میتوانسته مشاور وقضات مراجعه کنه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
تو پیششان بودید که اینقدر سریع ورک میگید تن را کشته وباید قصاص شه. در ضمن معلومه که تو خودت الان دارید سیاسی قضاوت میکنید. تمام کسانیکه الان در مورد این جریان حرف میزنند وان را محکوم مبکنندتماماً از طیف مخالف آقای نجفی هستند. همه برای خود قاضی هستند وکم میدهند. خودتان پاش بیفته از این بدتر هم انجام میدهید مگر اینکه خیلی بی عرضه وهم وبی غیرت باشید.
زن اول نجفی
-
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
اصلا مفسد فی الارض بوده طرف قتل عمد مرتکب شده تاوانش اعدامه
Iran, Islamic Republic of
11:17 - 1398/04/26
پیرمرد چه تقلایی میکنه خودش رو نجات بده.قتل عمد نبوده مهدورالدم بوده پرستو بوده بالاخره چی بوده نکبت؟
Iran, Islamic Republic of
11:18 - 1398/04/26
هر طوری شده نجفی میخواد خودشو نجات دهد که اعدام نشود
آخه مردک با اسلحه زدی کشتی اش
آنوقت میگی قتل عمدی نبود مگه با مشت و کشیده زدی که بگی قصد کشتن نداشتم؟
پاسخ ها
امیر حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
همون.کلا وقاحت این دارو دسته جای تعجبم نداره!
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
اعتماد به نفس کاذب گویا در بسیاری اصلاح طلبان ذاتی شده اون از حسن روحانی با این همه مشکلات و گرانی باز هم با اعتماد به نفس از خودش تعریف میکند اینم از نجفی با وجود قتل با چند تیر از اسلحه اش باز هم میگوید قتل عمد نکردم!
zahra
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
خوب بیچاره راست میگه خودش نکشته مجبور شده قتل رو گردن بگیره
Iran, Islamic Republic of
11:19 - 1398/04/26
سلام: اگر یک تیر از اسلحه شلیک وموجب قتل مقتوله شده می شود گفت عمدی نبوده ولی باز سوال این است چرا باید اسلحه رامسلح می کرده. واگر بیش از یک گلوله شلیک وبه مقتوله اثابت کرده ان وقت باید گفت ... حال می ماند نطر کارشناسان محترم قوه قضایی. انشالله که شاهین عدالت درست عمل کند نه حزب وحزب بازی.
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
اول ادعا می کرد مهدور الدم بوده مقتول.یعنی با قصد کشته.حالا میگه به قصد کشتن نرفتم
zahra
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
بیجاره بیگناهه .تنها گناهش پرستو بازی بوده و اسیر احزاب شده
Iran, Islamic Republic of
11:19 - 1398/04/26
اگه از روز اول به جای اتهام زدن و تناقض گویی می گفت من این غلطو کردم و عین سگ پشیمونم الان وضعش بهتر بود.عین مردان قبیله رفتار کرد.و هم حزبیهاش هم.لعنت بر اصلاحطلب
پاسخ ها
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
لعنت برهردوطرف هم اصلاح طلباوهم اصولگراهاکه هرچه مردم سختی میکشن ازکثافتکاریهای این دوجریان کثیفه.
zahra
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
درود بر تو کاربرایرانی . واقعا لهنت به هر دو حزب که مردمو بدبخت کردن
Iran, Islamic Republic of
11:23 - 1398/04/26
راست میگه بنده خدا اخه با پنج تیر که بالش هم با خودش برده بود میشه قتل عمد قتل عمد وقتی صورت میگیره که تیر بار برده باشی
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
آدم حسابی اسلحه کلت بوده تیربار نبوده
Iran, Islamic Republic of
11:24 - 1398/04/26
فکر میکنم هیچکس تو زندگیش با خانومی برخورد فیزیکی نداشته باشه بجز اونایی که مشکل روانی داشته باشن .زده زنه رو کشته بعد خودشو تا حدی مقصر میدونه .
Iran, Islamic Republic of
11:25 - 1398/04/26
نجفی را دیونه کرده که دست به اینکار زده. مرد آرومیه . انشاله که حق معلوم بشه. و بعدشم خون کس دیگه ای ریخته نشه. نمیدونم شوهر قبلیه مقتول هم میتونه درخواست قصاص کنه که توی دادگاه گفته باتوجه به خواست پسرم من هم درخواست قصاص دارم!!!!؟؟
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
در دار زدن خون کسی ریخته نمیشه.اگه از اول قبول می کرد در عصبانیت زن رو کشته و طلب بخشش می کرد این همه نفرت انگیز به نظر نمی رسید
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
فقط اولیای دم میتونن و فرزندان مقتول تا اونجا که میتونم
با توجه به مطالبی که از مقتول و وضع زندگی سابقش پخش شده احتمال زیاد خانواده مقتول با پول راضی میشن و الان دنبال بالابردن قیمت هستن. شوهر سابقش هم شاید یه پولی میخواد که خودشو قاطی کرده...
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
طلاقش میداد.چرا کشتش؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
خیر اولیاء دم فقط محق درخواست قصاص هستند پدر مادز فرزند و به اولی اونهائیکه حاجب داشته باشند مثل نوه اگه پدر ومادر وبرادروخواهر درحیات نباشد حق قصاص دارند
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
چون سن پسراستادقانونی نیست پدرش بعنوان ولی قهری میتونه.
Iran, Islamic Republic of
11:25 - 1398/04/26
نجفی را دیونه کرده که دست به اینکار زده. مرد آرومیه . انشاله که حق معلوم بشه. و بعدشم خون کس دیگه ای ریخته نشه. نمیدونم شوهر قبلیه مقتول هم میتونه درخواست قصاص کنه که توی دادگاه گفته باتوجه به خواست پسرم من هم درخواست قصاص دارم!!!!؟؟
پاسخ ها
بینام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
آیا به جه علتی از همسر اولش طلاق گرفته ؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
چراصوبت هایش نیمه کاله ماند آقای غازی
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
پسرش به سن قانونی نرسیده و پدرش به نمایندگی اون اعلام نظر کرده
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
بعنوان ولی قهری پسرنابالغش میتونه.
United Arab Emirates
11:27 - 1398/04/26
دختر مردمو بزنی بکشی بعد ب خانوادش تسلیت بگی!
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
آدم عادی می تونه همچین بگه؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
دختر مردم با برنامه اومد تو زندگی مردی که هم سن باباشه .
zahra
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
دختر آدم بلند پرواز بوده میخواسته از هر راهی به شهرت جهانی برسه خیلی بی جا کرده که تو زندگی چند نفر رفته.حقش بود
Iran, Islamic Republic of
11:27 - 1398/04/26
هفت تير كشيدي بالش گذاشتي 5 تا تير خالي كردي ميگي قتل عمد نبوده يعني اتفاقي دستت خورده به هفت تير و بالاش و يهويي رات گم كردي سراغ اون مرحوم
پاسخ ها
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
کارگاه بالشوقبل ازتیراندازی بطرفش پرت کرده..اخباروپیگیری میکردی بهتربود.
Iran, Islamic Republic of
11:29 - 1398/04/26
دیوانه تو آدم کشتی و عابروی یک خانواده را بردی و یک پسر بچه 16 ساله که ناپدریش هستی را هم عابرو ازش بردی دیوانش کردی. فکر کردی پس کی کشته ننه من بود فشار داد دکمه اسلحه یا تو. عمد و غیر عمد چیه. حتی به مهیار یکبار تو این مدت سر نزدی و طلب بخشش کنی. کلی آسیب روحی و جسمی و حیثیتی به بار آوردی. حبس ابد کافیه برات به نظرم در تنهایی و انفرادی تا در خلوت به خودت بیای و...
پاسخ ها
سمیه
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
وقتی به جرم قتل تو زندانه چطوری بره دیدن و احوالپرسی ناپسری اش مهیار؟!
zahra
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
فامیلای آتش به اختیارش ریختن این جا .وقتی نجفی گوشه پولو نشون بده همه رضایت میدن
Iran, Islamic Republic of
11:31 - 1398/04/26
خبرتان کاملا یکطرفه و ناقص است .. شرط عدالت ، مساوات است .
Iran, Islamic Republic of
11:38 - 1398/04/26
منم اگه جاش بودم بعد از سه گلوله میگفتم اتهام قتل عمد رو قبول ندارم،این همه پارتی چرا قبول داشته باشم
Iran, Islamic Republic of
11:39 - 1398/04/26
چه رویی داره بابا این سه تا تیر زده
Iran, Islamic Republic of
11:40 - 1398/04/26
راست میگه بدبخت
با اسلحه از خودش دفاع کرده وگرنه حریف داد و بیداد زنش نمی شده
Iran, Islamic Republic of
11:43 - 1398/04/26
نجفی باید اعدام شود خون استاد میترا پایمال نشود قصاص شود در میدان آزادی تهران اعدام شود
پاسخ ها
ی آدم معمولی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
استاد چی بوده استاد میترا؟؟
Iran, Islamic Republic of
11:46 - 1398/04/26
مهریه یه ابزارو وسیله ای هست تودست عده ای که واقعا ....
نجفی باید هرجوری شده بودطلاقش میدادی اصلاالکی میگفتی ندارم بدم که بندازنت زندان شرفش بره اون ،چرا کاردست خودت دادی آخه مرد؟!!!!
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
از اول نباید برا همچین زنی که احتمال جاسوس بودنش زیاد بود همچین مهریه بالایی میذاشت
ازدواج عقد دائم با زن 30 سال کوچکتر هم واقعا اشتباهه آخرش هم به یکسال نکشیده یکیشون قاتل شد یکی شون مقتول
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
اون مرد آخرش خیلی خوب رود .......
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
سنگ پاجلواینهاکم میارازدوستان روحانی بیشترازاین نمیش توقع داشت گندزدن به ایران
Iran, Islamic Republic of
11:54 - 1398/04/26
تو این مملکت همه بیکاران خودشون قاصدی شدن حکم صادر میکنن
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
آره خودشون قاصدی شدن
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
پسرمن دانشجوی دکتری،اهل نمازو روزه ومعتقدشدیدبخدا،متاهل ویک پسر2 ساله که سال 94 بادخترخالش ازدواج کردوازهمون اول اختلاف داشتن وچون مهریه300 سکه بود،همین مانع طلاق وباعث تهدیدتوسطزنش بود،واین اختلاف آنقدرادامه داشت،که پسرم سال قبل خودش راازدست همسرش درخانه اش حلق آویزوخودکشی کرد وتمام کسانی که اورامیشناختن برای مظلومیتش اشک ریختن،وحالا همسرش باقلدری اموالشوتصاحب کرده وپسرش راهم برده وفاصله ماباهم 500 کیلومتره وباتوجه به نظردادگاه که اجازه ملاقات به ماداده،ایشان بیش از6 ماه است اوراپنهان کرده وبه اتکای پسرعمه اش که قبلادادستان خوزستان والان قاضی یکی ازشعب دیوان عدالت است مارااذیت میکند،جالبه هم باعث مرگ فرزندم،وهم طمع اموال وهم اولادرابرده،بنظرتون اگه بایه گلوله میکشتش بهترنبود،زنهارااین حکومت پرروکرد،اونم بواسطه سکه بازی،وجالب اینه اگه من روزی تنام خانواده همسرپسرمرحومم رابکشم بنظرم حکم خدارااجراکردم
Iran, Islamic Republic of
12:01 - 1398/04/26
قتل عمد نبوده تفنگ غیره قانونی داشته میخواسته ببین خوب کار میکنه روی ایشان امتحان کرده اینکه اسلحه شلیک شده که دیگه تقصیر نجفی نیس
Iran, Islamic Republic of
12:04 - 1398/04/26
نه به اون قصد خودکشی و نه به قبول داشتن قتل
Iran, Islamic Republic of
12:08 - 1398/04/26
پدر مهیار صفری هم درخواست قصاص داره خخخخ
Iran, Islamic Republic of
12:15 - 1398/04/26
فقط اعدام نجفی در ملا عام
Iran, Islamic Republic of
12:18 - 1398/04/26
پسرک دروغگو !!!مشخص شد قسمتی از صحبتهاش رو یاد دادن بهش روزهای اول حرفی ک زد این بود ک رسیدم جلوی درب واحد دیدم دونفر میخواهند درب را باز کنند و بالاخره هم باز کردند و وارد خانه شدیم الان میگه رفتم داخل دیدم دونفر داخل خانه هستند .
Iran, Islamic Republic of
12:22 - 1398/04/26
دکتر نجفی امکان نداره حرفهایی ک زده رو نتونه با مدرک ثابت کنه وبعضیا میگن چه رویی داره ب خانواده مقتوله تسلیت میگه پس توقع دارید بگه دستم درد نکنه ک کشتم؟اخه عقلتونو ب کار بندازین
Iran, Islamic Republic of
12:22 - 1398/04/26
۱.اسلحه حمل کرده
۲.وارد خونه شده
۳.اسلحه مسلح کرده
۴.دعوا راه انداخته
۵.تو وان حموم رفته
6.دو تا تیر هم شلیک کرده
اونوقت قتل عمد نبوده؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟
Iran, Islamic Republic of
12:23 - 1398/04/26
بکشیدش تا دیگه هیچ سیاستمداری کلت حمل نکنه.اگه کشته نشه خدا جای حق نیست
Iran, Islamic Republic of
12:25 - 1398/04/26
شایدبگه به یکی دیگه گفتم بکشش وخودش نکشتش
Iran, Islamic Republic of
12:30 - 1398/04/26
وقتی که اتهام قتل عمد را قبول نداری! پس خودت را عقل کل دانستن غلط است و قبول کن که دیوانه ای و بزودی تبرئه و شاید به پست مشاور رییس جمهوری هم رسیدی!
Iran, Islamic Republic of
12:35 - 1398/04/26
ببخشید با اسلحه طرف رو کشته بعد میگه اتهام قتل عمد رو قبول ندارم نکنه مثل مسئولین گردن کلفت دیگه میخوان این رو هم ماسمالی کنن
Iran, Islamic Republic of
12:40 - 1398/04/26
چقدر وقیح که با این که با اسلحه به اب خوردن ادم کشته میگه از عمد نبوده ...خاک بر سر ما که بچه هامون تو این سیستم اموزشی با این ادما اموزش می دیدن
Iran, Islamic Republic of
12:43 - 1398/04/26
اگه قصد ترسوندن داشته فقط پس چرا با خودش بالش برده؟؟؟؟؟
خب خواسته بزنه . بالشم برده که صدا نپیچه .
کارشناسی نداره
بالشم همراه اسلحه برده که بیشتر بترسه آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
12:45 - 1398/04/26
قاضی القضات اصلی فقط خود خداوند است
تعجب از اظهار نظر های مختلفی که موجب گناهکار و مهدورالدم بودن مقتول و یا گناهکار و مجرم بالفطره بودن متهم است.
قضاوت خیلی سخته . چه کسی میتونه به تمام زوایای ماجرا دید داشته باشه ؟
فقط خدا آگاه مطلق است . قاضی هم انسانیست مثل من و شما .
فقط امیدوار باشیم که با علم قاضی حق به حقدار برسه .
باقیش با صاحب دیار باقیست.
United Arab Emirates
12:47 - 1398/04/26
پدر مهار دیگر چکار است مگر به غیر از مادر بچه اش که ولش کرد و رفته نسبت دیگری دارد که درخواست قصاص می کند
Iran, Islamic Republic of
12:59 - 1398/04/26
صددرصد مقصر باشگاه پرسپولیس و هواداران انبوه این تیمه؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
13:04 - 1398/04/26
حق با آقای نجفیه ...چون انسان به صورت غیر عمد با سلاح کمری میتونه بره و چند شلیک مرگبار به جیگر مقتول بزنه...خب خواب الود بودن ایشون و فکر کردن مقتول گفته سشواربیار و موهامو خشک کن وبخاطر شکل ظاهری کلت با سشوار این اتفاق افتاده...
Iran, Islamic Republic of
13:05 - 1398/04/26
میخوان تبرعه اش کنند لفتش میدن
Iran, Islamic Republic of
13:06 - 1398/04/26
بعضی از زنها أز هر فرشته ای بهترن ولی بعضیها واقعأ ...
Iran, Islamic Republic of
13:06 - 1398/04/26
آخه مردچی بگم بهت حیف میترا خانم نبود کشتیش جون نبود که بود زیبا نبود که بود رعنا نبود که بود باسواد نبود که بود شیطون نبوده بودآخه دردت چی بود تو این برکت خدارو ازبین بردی خدا ازبین ببردت مرد خوبه یکی بزنه دختر خودتو ناکارکنه، ولا
Iran, Islamic Republic of
13:07 - 1398/04/26
یه آرپی جی و چنددست رختخواب هم برا خفه کردن صداش استفاده میکردی بعد میگفتی قبول ندارم ... .....
Iran, Islamic Republic of
13:24 - 1398/04/26
خودمونیم.بلدهم بوده بالش گذاشته یاد فیلم شبی که ماه کامل شدافتادم که تروریسته بالش گذاشت زنشوکشت.وای خدابدادمون برسه.کجا داریم میرویم.البته ایشون تروریست نیست فقط زنشوباشلیک ۴یا۵ تیرناقابل کشته.خدابهمون رحم کنه.ازدست این موجوددوپا که نامش انسان است و اشرف مخلوقات.
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
انقدر پرت و پلا و چرت و پرت نگو
Iran, Islamic Republic of
13:36 - 1398/04/26
خدا لعنت کنه نجفی قاتل را
Iran, Islamic Republic of
13:44 - 1398/04/26
چه دم دراورد
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
پشتش گرمه
Iran, Islamic Republic of
14:02 - 1398/04/26
اونایی که طرفدار جنایت نجفی هستن هیچ از داعش کم ندارن. واقعا کاش جای مهاجرت باز بشه یه عده خودشونو نجات بدن. چون داعش هم به محاکمه اعتقاد نداره
Iran, Islamic Republic of
14:04 - 1398/04/26
جامعه ما متاسفانه فرهنگ ضد زن داره وگرنه کدوم آدم بی وجدانی این قتل رو درست میدونه؟ خدا ریشه هر چی نفهمیه بخشکونه
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
من از زنها خوشم نمیاد اما قتل یک زن را (هرچقدر هم که مقصر بوده باشه) به این شکلی که این کثافت انجام داده درست نمیدونم و تایید نمیکنم و امیدوارم مجازات بشه (هرچند میدونم مجازاتش نمیکنند). تازه من به اذعان خودم آدم زن ستیزی هم هستم. دیگه خودت حسابشو بکن که این جامعه چقدر لجنه که توش اینطور بی محابا از قاتل پست حمایت میکنند و از کشته شدن زن خشنودند
Iran, Islamic Republic of
14:05 - 1398/04/26
اعدام نجفی علاوه بر عدالت، یه کمک بزرگی هم میکنه، که طرفدارانش فکر جنایت رو از سرشون بیرون کنن. چون انگار بالقوه دارنش خخخخخ
Iran, Islamic Republic of
14:15 - 1398/04/26
قتل عمد نبوده احتمالا قتل ابوبکر بغدادی بوده... آره
Iran, Islamic Republic of
14:16 - 1398/04/26
مگه قتل عمد شاخ ودم داره که مال تو نداره نجفی ...
Iran, Islamic Republic of
14:21 - 1398/04/26
با سلام لازم می دانم به لحاظ حقوقی به کسانیکه اعلام نظر می فرمایند نکاتی را اعلام کنم . ۱. جرمی رخ داده دادگاه صالح تشکیل گردیده و در جریان رسیدگی است۲.اتهام قتل طبق حکم شرع اسلام قصاص را بدنبال دارد اما صدور حکم قصاص شرایط پیچیده ای دارد وبه سادگی نمی توان حکم قصاص صادر کرد.۳رسیدگی به چگونگی انجام قتل مطرح رسیدگی است پس احساسات را لجام دربندید و سکوت در این مرحله جایز است .۴ فقه شیعه بسیار غنی است وانشالله با صدور رای صائب وفکر ثاقب موضوع موجب رضای باری تعالی خواهد شد.
پاسخ ها
احمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
بالاخره یکی پیدا شد
با ادله صحبت کنه
توروخدا عزیزانی که اطلاع کامل قضایی
دارن هم بیان صحبت کنن
که حداقل مثل منی که اطلاعاتم کمه
بیشتر بفهمیم
باتشکر
Iran, Islamic Republic of
14:47 - 1398/04/26
دکتر نجفی قتل انجام دادن. کاملا درسته. اما انسان هایی شبیه میترا استاد هزاران بار زود تر باید به قتل میرسیدن. که جامعه رو به فساد کشیدن. خانواده مقتول هم نه بخاطر شرایط بد روحی بلکه بخاطر ننگ از همچین دختری حاضر به شرکت در دادگاه نشدن.
Iran, Islamic Republic of
14:52 - 1398/04/26
طرف مرده رفته، هزار جور اراجیف براش درست کردن. از جمله غیرمسلمان و صیغه شدن و از این حرفا که هیچکدوم ثابت نشده فقط یه ادعاست یه مشت نادان هم باور کردن اومدن اینجا تراوشات ذهنیشونو به نمایش میزارن آخه به چه قیمتی جهنم رو میخرید؟! شما چه کاره اید تو چه جایگاهی هستی؟ بشین سر جات بابا، فرصت بدید اینکاره که قاضی باشه هم حرف بزنه ببینیم چی میشه
پاسخ ها
avaanis
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
هیچکس نمیتونه ب دروغ بگه کسی مسلمان نبوده و صیغه فلانی و فلانی بوده چه برسه ب یک ادم نخبه ک از نظر هوشی همه میدونن تو چه جایگاهیه پس اگر ادعایی کرده مطمئن باشید مدارکش هم برای اثبات ادعاش داره ک رو بکنه.
Iran, Islamic Republic of
15:03 - 1398/04/26
کسی کا اسلحه را مسلح می کند وبا یک بالش بسوی مقتول می رود وداز ان بعنوان صداخفه کن استفاده می کند ومستقیما به نقاط حیاتی طرف مقابل شلیک می کند آیا هدفی غیر از قال عمد دارد ؟
Iran, Islamic Republic of
15:04 - 1398/04/26
اگر در مورد نجفی عدالت اجرا نشه، قطعا یکی مثل خودش تسویه حساب میکنه باهاش
Iran, Islamic Republic of
15:04 - 1398/04/26
انتخاب شهرداری که شوری شهره لیست امید باشه از این بهتر نمیشه.... آقای نجفی نگو برخورد فیزیکی نداشتی..
Iran, Islamic Republic of
15:05 - 1398/04/26
برای من جالبه که این آدم واسه چی میخواد زنده بمونه؟؟ واقعا با چه رویی؟
Iran, Islamic Republic of
15:38 - 1398/04/26
احسنت. به آقای محسن صادقی جواب همتون رو داد
Iran, Islamic Republic of
16:08 - 1398/04/26
سلام
من که نمیتونم ، یعنی ما نمیتونیم تو کار دادگاه یا هر چی،دخالت کنیم ، فقط بیایم از ته قلبمون دعا کنیم حق به حقدار برسه
Iran, Islamic Republic of
16:23 - 1398/04/26
بااین تفاسیر که خانم استادپرستوبوده وکارهای وی موردشک وتردیدبوده ودست ازنجفی برنداشته وفقط دنبال خراب کردن وابروبردن نجفی بوده نجفی واقعاباغیرت است دستش ربایدبوسیدونبایداعدام شودوبایستی دیه پرداخت نماید
پاسخ ها
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
برای آدم‌های هیجانی و نمایشی داشتن هر چیزی صرفا برای به رخ دیگران کشیدن و پز دادن است مثل مدرک تحصیلی، شغل، خانه، ویلا ، ماشین کلاس بالا و شاسی بالا و زن زیبا ووو .. اما آدم کم جنبه عقده ای که قادر به استفاده صحیح از این همه نعمت های خدا دادی نیست! بعد از مدتی به بن بست برخورد می کنه و بیو شیمی مغزش بهم میریزه و دست به کاری میزنه که تنها از افراد دچار اختلال روان بر میاد! ایشان باید قبل از اعدام ارزیابی روانی بشوند. اگر من اشتباه نکنم.
Iran, Islamic Republic of
16:26 - 1398/04/26
این زن یک جاه طلب فاسد بوده که فقط میخواسته با هر روش پلیدی خودشو بالا بکشه باید اینجور افرادو کشت
پاسخ ها
فریبا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
دمت گرم درست کفتی.
Iran, Islamic Republic of
17:08 - 1398/04/26
ادم کشتی حیوان باید قصاص نفس بشی
Iran, Islamic Republic of
17:09 - 1398/04/26
نظرات رو که میخونم یاد زمان های قدیمی میوفتم که مردم کورکورانه و بدون اطلاعات کافی و در مسیر جو و فضا فریاد میزدند، فلانی اعدام باید گردد. بعد الان همونها پشیمونند چرا که ماه برای همیشه پشت ابر نمی‌مونه و تازه فهمیدند که نباید فلانی اعدام میشد اصلا ماجرا چیز دیگه ای بوده...
الآنم همینه بنده خدا سر کرد توی لونه مارهایی که بهم پیچیدندراست میگه ایشون تا حدی مقصره چون ساده بود! همین.
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
آره آدم نکشته فقط ساده
Iran, Islamic Republic of
17:27 - 1398/04/26
پول دارن به پدر پسره بدن تا قصاص بخواد،پول دارن به وکیل بدن،پول ندارن پسره رو ببرن پیش روانپزشک؟پدر و مادره هم معلوم نیست سرچه داستانی حتی نوه ی خودشون و ندیدن
Iran, Islamic Republic of
20:02 - 1398/04/26
بیخود کرده مشخصه که کاملا قتل عمدی انجام داده بعدا اینجوری میخواد خودشو تبرعه کنه وکلاش بهش یاد دادن ولی کور خوندی
Iran, Islamic Republic of
20:02 - 1398/04/26
بیخود کرده مشخصه که کاملا قتل عمدی انجام داده بعدا اینجوری میخواد خودشو تبرعه کنه وکلاش بهش یاد دادن ولی کور خوندی
Iran, Islamic Republic of
20:32 - 1398/04/26
آفرین پسر شجاع
آقا هفت تیرکشی کرده بعد هم میگه به هیچ وجه قبول ندارم قتل عمده
حتما تیرها اشتباهی و خودبخود شلیک شدن
واقعا شرم آوره
Russian Federation
21:58 - 1398/04/26
یک نفر با اسلحه چه بی مجوز چه مجوز دار چه با شوخی چه هر طوری که فکر میکنی کشتی اتهام قتل قبول ندارم چیه مگر مردم کشتن فرق داره اونهم پنج تیر زدی پس مشخصه که کاملا خواستی بکشی اگر یک تیر بود به هرحال میگفتیم از دستش در رفته
Iran, Islamic Republic of
03:10 - 1398/04/27
آره قتل عمد نبوده فقط میخواستی گوششو بکشی اشتباهی پنج تا تیرم در شد دیگه اونم با بالشت
Iran, Islamic Republic of
09:58 - 1398/04/27
نه بنده خدا راست میگه قتل عمد نبوده فقط میخواسته با 5 گلوله حالشو جا بیاره که متاسفانه مرده !
پاسخ ها
پاسخگوى اقاى محسن صادقى
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
ايا جايز نيست اقاى نجفى هرچه زودتر اعدام شود تا به ميترا ملحق گرد ًدوتابى زندگانى / مردگانى خودشان را بدون دردسر ادامه بدهند و خوش باشند ؟
Iran, Islamic Republic of
22:04 - 1398/04/27
چون زنه مسلمان نیست و اهل حق قصاص نمی شه دیه تعلق می گیره بعدشم آزاد میشه
پاسخ ها
پاسخگوي اقاى محسن صادقى
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
آيا جايز نيست اقاى نجفى هرچه زودتر اعدام شود تا به ميترا ملحق گردد و دو تايى زندگانى / مردگانى خودشان را بدون درد سرادامه بدهند و خوش باشند ؟
Iran, Islamic Republic of
13:09 - 1398/05/02
این‌مردک‌روانی‌نمی‌دونم‌چه‌جوری‌ان‌همه‌پست‌ومقام‌بهش‌دادن‌بایدتحویل‌تیمارستان‌‌می‌ دادن‌تاادم‌نکشه‌مردک‌روانی‌دیوانه‌
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج