۸۸۶۳۲۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

داورزنی: دبیر به تنهایی نمی‌تواند موفق باشد

معاون قهرمانی و ورزش حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر کشتی بخواهد به اوج خود بازگردد باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کند.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا داوزنی، معاون وزیر ورزش پس از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی اظهار داشت: مسئولیت سنگینی است، خسته نباشید به همه دوستانی که احساس وظیفه کردند و کاندیدا شدند. از زحمات همه دوستان هم سرپرست فدراسیون که نگذاشت به برنامه کشتی، اردوهای تیم ملی و اعزام‌ها آسیب وارد شود و از بنی تمیم برای سرپرستی ٦ ماهه و دوره نایب رئیسی این فدراسیون تشکر می‌کنم. از زحمات ٨-٩ ساله رسول خادم هم تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: مجمع و انتخابات تمام شد و بحث‌های انتخاباتی تمام شود و اتحاد و وفاق ایجاد شود. دبیر به تنهایی موفق نمی‌شود و باید از پیشکسوتان و آنهایی که خاک تشک خورده‌اند استفاده کند. اگر کشتی بخواهد به اوج خود بازگردد باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کند.

داورزنی تصریح کرد: اختلاف نظرها باید امروز تمام شود و یک وفاق ملی ایجاد شود. دبیر برای رسیدن به اوج چاره‌ای ندارد که از ظرفیت همه استان‌ها استفاده کند. انتظار همه این است که کشتی جایگاه واقعی خود را پیدا کند. در بیشتر رشته‌ها اختلاف نظر وجود دارد، اما وقتی مجمع تصمیم می‌گیرد، همه باید احترام بگذارند.

وی گفت: انتظار همه این است که کشتی واقعاً ورزش اول کشور باشد. سال گذشته بیش از صد درصد پول دادیم به کشتی و تعامل خوبی وجود داشت. شاید اختلاف نظر وجود داشته باشد، اما بر مبنای تفاهم امضا شده، هیچ برنامه این فدراسیون توسط وزارت ورزش لغو نشده است.

داورزنی افزود: بار فنی روی دوش سرمربیان و مربیان است و نعمتی و بنی‌تمیم سعی کردند همه امکانات را فراهم کنند. حالا باید همه به دبیر کمک کنیم که اهداف فدراسیون در سال‌های آینده و المپیک‌های بعدی عملی شود. باید وفاق در جامعه کشتی احیا شود و همه تلاش کنیم که این رشته به جایگاه واقعی خود برسد و آینده درخشانتری نسبت به الان داشته باشد.

وی گفت: باید همه نسبت به کشتی حساسیت لازم را داشته باشند تا دغدغه‌ای برای اجرای برنامه‌ها نباشد. ما هم همه تلاش خود را می‌کنیم که این رشته هیچ دغدغه ای نداشته باشد. انشاالله با ایجاد یک وفاق بهتر و ملی تر، همه به فکر منافع ملی باشیم. باید همه از دبیر به عنوان منتخب مجمع حمایت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج