۸۸۶۳۶۹
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

تکذیب دیدار نجفی با فرزند میترا قبل از آغاز دادگاه

وکیل محمدعلی نجفی درخصوص اینکه گفته می‌شود متهم با فرزند مقتوله پیش از شروع جلسه دوم دادگاه دیداری داشته است گفت: این موضوع صحت ندارد.

خبرگزاری فارس: حمید رضا گودرزی وکیل نجفی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا قبل از آغاز جلسه آقای نجفی با برادر و پسر مقتول دیدار داشته است،گفت: خیر این موضوع صحت ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که سرپرست دادسرای جرایم جنایی موضوع شلیک ۹ تیر را رد کرد نظر شما در این رابطه چیست؟ گفت: اینکه تیرها کمانه شده و برخی مسایل دیگر را باید کارشناسان بررسی کنند چون جنبه علمی محض دارد.

گودرزی ادامه داد: این پرونده اهمیت تحقیقات جنایی دارد، البته درست است که از نظر موضوعیت اجتماعی و سطح انتشار در جامعه مورد توجه عموم است.

وی ادامه داد: از دادگاه تقاضایی داشتیم مبنی بر اینکه نقایص مورد اشاره ما در پرونده رفع شود. ممکن است بخشی از ادله هم از جهت کارشناسی نظر معارض اعلام شود.

وکیل نجفی گفت: اما به هر حال ابهاماتی داریم که اگر دادگاه موافقت کند یک تیم کارشناسی و کمیسیون پزشکی قانونی در رابطه با صحنه جرم و کارشناسی تشکیل و بررسی های دیگری انجام دهند زیرا شاید بابی برای مطالبی باز شود که راه برای تغییر دادرسی فراهم شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دنبال چی میگردید این بابا تو روز روشن با کلت آدم کشته خودشم اعتراف کرده دیگه زنده موندنش واسه چیه طناب را بندازید دور گردنش و با تیپای بزنید زیر چهارپایه تا نامسئولین هم بدونند قانون برای کسی تبعیض قائل نمیشه

      پاسخ ها

      • ایرانی

        اگه برای حودتم این اتفاق بیفته همین تقاضاروازقانون میکنی؟.

    • بدون نام

      دنبال چی میگردید این بابا تو روز روشن با کلت آدم کشته خودشم اعتراف کرده دیگه زنده موندنش واسه چیه طناب را بندازید دور گردنش و با تیپای بزنید زیر چهارپایه تا نامسئولین هم بدونند قانون برای کسی تبعیض قائل نمیشه

    • بدون نام

      چ خبر مهمی وااااای

    • بدون نام

      برتا پونزده فشنگ میخوره؛ پنج تا فشنگ خبرنگار شمرد داخل خشاب بود وهمان روزهای اول گفتن اثار تعدادی تیر بر سقف و دیوار مشهود بوده واقعاپرونده اجتماعی شده درحالیکه بحث حرفای خصوصی خلاف قانون ونباید گفته شود واضح هست که ناگفته خواهد ماند ...میگن نگید خب غیرعلنی کنید مختصر به خبرنگاران بگن

      پاسخ ها

      • ایرانی

        خودت تشخیص دادی کلت برتا بوده یاخبرنگارقانون شکن بهت گفت؟.

    • بدون نام

      اخر باید معلوم بشه نجفی برای چه میتر ا کشته هدف اصلی وانگیزه صحی نجفی باید ثابت شود شاید نجفی حق داشنه باشد

    • محمد

      این زن یه ادم رو گول زده به خاطر سیاست اونو روانی کرده با کاراش و رفتارش. نجفی گناهی نداشته این کارو کرده.بعضی ها حماقت و خریت زیادی دارن.این زن حقش بوده .بگو چه مرگت بود که اینو به جنون رسوندی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج