۸۸۶۴
۶ نظر
۵۰۴۱
۶ نظر
۵۰۴۱
پ

نمونه‌هايي از بهترين چینی های اين روزهاي بازار

ظرف‌هايي پر از انرژي مثبت!

ظروف چيني شايد متنوع‌ترين ظروف در بين ظروف آشپزخانه يك كدبانو باشند زيرا اين ظروف علاوه بر مدل و قالبي كه طراحي مي‌شوند مي‌توانند به دليل قابليت‌هاي خاص ظروف چيني، نقش و نگارهاي بسياري داشته باشند درست مثل يك تابلوي نقاشي كه به نقاشش اجازه مي‌دهد هر نقشي را كه مي‌خواهد نقاشي كند.

ظرف‌هايي پر از انرژي مثبت!
ظروف چيني شايد متنوع‌ترين ظروف در بين ظروف آشپزخانه يك كدبانو باشند زيرا اين ظروف علاوه بر مدل و قالبي كه طراحي مي‌شوند مي‌توانند به دليل قابليت‌هاي خاص ظروف چيني، نقش و نگارهاي بسياري داشته باشند درست مثل يك تابلوي نقاشي كه به نقاشش اجازه مي‌دهد هر نقشي را كه مي‌خواهد نقاشي كند. اين ظروف را با دقت نگاه كنيد و اگر تصميم به خريد داريد بدانيد بسياري از هنر نمايي‌هاي طبيعت كه تا به حال ديد‌ه‌‌ايد توسط طراحان باهوش روي ظروف پياده شد‌ه‌اند و شما مي‌توانيد با توجه به سليقه‌تان آنچه را كه مي‌خواهيد در ميزباني‌تان استفاده كنيد.


ظرف‌هايي پر از انرژي مثبت!

بالتيمــور

سياه و سفيد، ۲ رنگي هستند كه در كمال ضديت هميشه همراه هم بوده و كنتراستي زيبا در آثار هنري خلق مي‌كنند؛ اتفاقي كه در طراحي اين ظروف هم افتاده است.


ظرف‌هايي پر از انرژي مثبت!

ليموي تازه

اين ظرف‌ها هر كدام رنگ‌هايي دارند كه هر رنگ انرژي را انتقال مي‌دهد پس شما مي‌توانيد در كنار اين انرژي، هنر ميزباني‌تان را بيشتر به رخ بكشيد. مطمئن باشيد اين ظرف‌ها پر از انرژي مثبت هستند.


ظرف‌هايي پر از انرژي مثبت!

ميــوه‌اي

مزه يا شكل كدام ميوه را دوست داريد؟ در طراحي اين ظروف از ميوه‌هاي مختلفي استفاده شده است سيب، انگور و گلابي فقط چند نمونه از اين ميو‌ه‌ها هستند. انتخاب با شماست.


ظرف‌هايي پر از انرژي مثبت!

نقطه قرمزي

شايد طرح‌هاي خلاقانه و مدرن را بيشتر دوست داشته باشيد و ترجيح مي‌دهيد، نقش و نگار ظروف آشپزخانه‌تان از اين نوع سبك‌ها باشند. خيال‌تان راحت باشد كه باز هم سليقه شما فراموش نشده و اين ظروف براي شما طراحي شده‌اند.


ظرف‌هايي پر از انرژي مثبت!

فكر صورتي

صورتي از آن رنگ‌هايي است كه در دنياي خودش هزاران رنگ دارد و يك هنرمند فقط با استفاده از اين رنگ از اين مجموعه مي‌تواند يك تابلوي زيبا بكشد كه اين اتفاقي است كه در طراحي اين ظروف افتاده است.


چيني هاي لعاب‌دار

ظروف چيني درصورتي كه پوشش لعاب مناسبي داشته باشند، ظروف مناسبي براي صرف غذا هستند. پوشش استاندارد شده لعاب اين ظروف بر تركيبات غذايي تاثيري نداشته و مي‌توان آن‌ها را براي نگهداري و مصرف مواد‌غذايي گرم و سرد به كار برد. اين ظروف براي حرارت دادن غذا قابل استفاده نيستند.


استاندارد را فراموش نكنيد

با توجه به آن‌كه براي اعطاي نشان استاندارد، بسياري از آزمون‌هاي شيميايي، فيزيكي و حتي استحكام روي ظروف انجام مي‌شود، بنابراين هنگام خريد اين ظروف، انتخاب انواعي كه نشان استاندارد دارند، مناسب است. در هنگام خريد، بايد وضعيت پوشش لعاب روي تمام سطح در تماس با ماده غذايي، بررسي شود. براساس قانون مواد خوردني و آشاميدني، ظروف شكستني مورد استفاده براي مواد‌غذايي بايد تميز، بدون ترك‌خوردگي و لب‌پريدگي باشند و از به كار بردن ظروف چيني كه دچار آسيب‌هايي مانند لب‌پريدگي و خراش‌هاي عميق كه با آسيب ديدن لعاب همراه است، پرهيز شود. با توجه به آن‌كه درصد جذب آب در ظروف چيني كمتر است، اين ظروف به انواع معمول ظروف سراميك ترجيح داده مي‌شوند.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

ظرف‌هايي پر از انرژي مثبت!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نسرين

      خيلي قشنگن از كجا مي تونيم تهيه كنيم؟ خريد انترنتي هم دارن؟

    • زهرا

      زیبا بود- اما اگه ممکنه آدرس خرید این ظروف رو هم بگید ممنون میشم0
      سرویسهای جدید چینی و آرکوپال رو هم برامون بفرستید

    • آذین

      خوووووووووووووووووبهooooooooooo

    • bahar

      ببخشیدا گند زدین به عکسا روشونو که نوشتین اصلا نمیشه طرح ظروف رو دید

    • عذرا

      خيلي قشنگه به شرطي كه دستمون بهش برسه(خريد اينترنتي باقيمت مناسب)!

    • sahar

      avalish qashang bud

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج