جاباما
۸۸۶۴۴۴
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

۴ خط جدید به متروی تهران اضافه می‌شود

مدیرعامل شرکت مترو از اضافه شدن ۴ خط جدید به خطوط فعلی مترو تهران خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه اخیر، خط ۱۰ مترو به طول ۴۱ کیلومتر که نمایشگاه بین المللی هم در طول این خط قرار دارد در اولویت کاری قرار گیرد.

خبرگزاری تسنیم: علی امام ، مدیرعامل شرکت مترو در مراسم امضای تفاهم‌نامه‌ای میان شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، شهرداری منطقه یک و مترو تهران به منظور احداث ایستگاهی در نمایشگاه بین المللی تهران به منظور اتصال این مجموعه به خطوط قطار شهری تهران با اعلام خبر اضافه شدن ۴ خط مترو دیگر به ۷ خط فعلی اظهار کرد: بغیر از ۷ خط فعلی، ۴ خط ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱ به خطوط متروی شهر تهران اضافه می‌شود و با تکمیل این خطوط، تمامی شهروندان مناطق ۲۲ گانه تهران با حداکثر ۸۰۰ متر فاصله به حمل و نقل عمومی و مترو دسترسی خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت مترو با بیان اشاره به مصوبه هفته گذشته افزود: در مصوبه اخیر مقرر شد خط ۱۰ مترو به طول ۴۱ کیلومتر که نمایشگاه بین المللی هم در طول این خط قرار دارد در اولویت کاری قرار گیرد و با این خط، اتوبان‌های شهید باقری، صدر، نیایش به وردآورد متصل خواهند شد.

در این مراسم، علاوه بر مدیران عامل شرکت مترو و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی، شهردار منطقه یک و افشین حبیب زاده نیز حضور داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • روزگار تلخ و شیرین

      خواهشن به ورامین هم مترو بذارید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تبعیض..ورامین و رباط کریم .بهارستان محروم از مترو

    • سلام

      لطفانقشه خطوط جدید فعال مترو را به نرم افزار نقشه مترو اضافه نمایید.

    • شهردار مقفول

      اولا كه اين خطوط كه ميگن تا سال 1420 طول ميكشه كه راه اندازي بشه كه عمر ما كفاف نميده ، ثانيا تو محدوده خايابان هاي مهراباد جنوبي _ 20 متري شمشيري _ يافت آباد _ شاد اباد _ خليج هميشه فارس _ تهرانسر _ كل محدوده بزرگراه فتح تا فرديس كرج هيچ خط متروي در نظر گرفته نشده است و نمي شود و ساكنين اين محدوده از حداقل ها به دور بوده و هر روز بايد ساعت ها جهت كار و تحصيل و غيره وقت خودوشون رو تو ترافيك تلف كنند حداقل ي خط BRT هم نداره تا دلمون خوش باشه . ا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج