جاباما
۸۸۶۴۹۳
۲۲ نظر
۵۰۱۲
۲۲ نظر
۵۰۱۲
پ

پمپئو: متعهد به مذاکره با ایران هستیم

"مایک پمپئو" وزیر خارجه آمریکا ضمن تکرار ادعاهای خود علیه ایران مدعی شد که واشنگتن «متعهد به مذاکره بدون پیش‌شرط» با ایران است.

ایرنا: "مایک پمپئو" وزیر خارجه آمریکا ضمن تکرار ادعاهای خود علیه ایران مدعی شد که واشنگتن «متعهد به مذاکره بدون پیش‌شرط» با ایران است.

وی در مصاحبه‌ای با رادیو «کی. سی. ام. او» که چهارشنبه منتشر شد، اظهار داشت: ایران باید تصمیم بگیرد که به یک کشور عادی تبدیل شده و به جامعه ملت‌ها بازگردد.

پمپئو: متعهد به مذاکره با ایران هستیم

پمپئو افزود: ما امیدواریم که آنها چنین تصمیمی اتخاذ کنند و اگر چنین تصمیمی گرفتند همان گونه که پرزیدنت ترامپ گفته او آماده است با آنها به مذاکره بنشیند و در مورد این گذار صحبت کند. نهایتاً اینکه ما متعهد به دیدار بدون پیش‌شرط با آنها هستیم.

وی ادامه داد: اگر این کار انجام شود همه چیز عالی خواهد شد و اگر چنین نشود وارد مسیر متفاوتی می‌شویم.
آمریکایی‌ها به ویژه دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده بارها پیشنهاد مذاکره را مطرح کرده و در عین حال برخلاف روندهای مربوط به مذاکره، به تهدید علیه ایران نیز روی آورده‌اند.

هر چند پمپئو مدعی شده که آمریکا خواستار مذاکره بدون پیش‌شرط با ایران است اما وی سال گذشته با حضور در بنیاد هریتیج، ۱۲ شرط را برای مذاکره با ایران برشمرد که به تعبیر بسیاری از کارشناسان، هدف آن تغییر رژیم است.
در چنین شرایطی، آمریکا به طور یکجانبه از توافق هسته‌ای برجام خارج شده و تحریم‌ها علیه ایران را برگرداند و بر آنها افزود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینکه دردی رو دوا نمی کنه اخوی برگرد به برجام قضیه حله ولی مذاکره ای که باز دولت بعدتون بیاد لگدبه کاسه کوزه همه چی بزنه که نشد بعدم مذاکره برای چی مثلا !!!؟همه چی رو که گفتن دیگه مذاکره لازم نیست

    • بدون نام

      از یه طرف مذکره از یه طرف تحریم!؟ نشد گلم

    • احد

      لفاظی می کنه

    • بدون نام

      آقای وزیر احمق .....دوران زورگویی تمام شده قرار باشه ما نابود بشیم که نمیشیم شما رو هم نابود میکنیم اگه نمیفهمی بفهم....

    • بدون نام

      شماتحریم اقتصادی کردید!تهدید می کنید!کشورهای دیگرمجبورکردید که ایران سرمایه گذاری نکنند!مانع فروش هواپیمای مسافربری وحتی قطعات آن ودارو و تجهیزات پزشکی وحتی کمک ایرانیان خارج کشوربخاطرسیل به ایران شدید!ازبرجام خارج شدید!هرکاری که خواستید،انجام دادید وحالامیگید متعهد به مذاکره هستیم؟!مثل اینکه شما آمریکایی هابیشترنیازبه مذاکره دارید!بهتره اول خرابکاری خودتان اصلاح کنیدکه می دانید چیست!برگردیدوبه تعهداتون دربرجام!لجبازی فایده ای ندارد

    • بدون نام

      ششلولهای ۱۲ تیر را کنار بگذارید مثل ادم .به قرار بر جام باز گردید انگاه تقاضای مذاکره شما بررسی میشود

    • احمدع

      همانطوریکه درامضای برجام متعهد بودیدمومن ازیک سوراخ دوبار گزیده نمیشه مادربرابر تروریست ایستاده ایم وباامریکای تروریست مذاکره ای نداریم

    • بدون نام

      من کاری به نظر دولت و کلا نظام ندارم. ولی مذاکره ای که ختم بشه به اینکه هرچی اونا گفتن ایران بگه باشه اسمش مذاکره نیس اسمش تسلیمه. مذاکره و تفاهم باید چیزی بدی و چیزی بگیری بقول خودشون برد برد باشه.

    • صادقی

      برو پمپئو خدا تورو شفا بده چون تو ورئیست چون عقل شما کامل شکل نگرفته و حرفتان حرف نیست و هرروز یه حرف میزنید واعتبار جهانی نداره و مصرف داخلی داره

    • عباس

      چرا دیر گفتی برو فردا بیا کار دلرم

      پاسخ ها

      • یوسف

        بیا باهم بشینیم صحبت کنیم مدونه

    • احمد ع

      مدیریت محترم اگر ممنوع النظر شدم تازحمت نوشتن بخودم ندهم

    • بدون نام

      این پمپۂو یا احمق است یا خود را به خریت زده و یا ما را هالو فرض میکند چون از نظر ما حتى برجام را مسئولان ما از سر نادانی امضا کردند و حالا اینها وقاحت را بحدی رسانده اند که این را هم قبول ندارند و این یعنی آنها حتی به زنده بودن ما هم راضی نیستندو دلشان نمی خواهد ما نفس بکشیم .

    • pooya

      تعهدبه هیچ منم متعهدم ازفردا بیا واسه خودم کارکن؟؟؟؟جمع کن ابله خودتوپالون خر؟؟؟؟؟؟؟ انترفکرمیکنه ربع پهلوی شده اون پالون خره هست!!!!!!

    • بدون نام

      پمپئو غلت میکنه مردک دز د ...

    • بدون نام

      مثلا اگه مذاکره نکنه چه غلطی میکنید... چه رویی دارید شما

    • محمد

      زیر بار مشکلات همه کمر شکوندن،خدایا سیاست رو از ما دور کن .که به خاطرش خیلی هزینه مالی و روحی دادیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خرخودتی بشکه ای آشغال ماکه نابود شده ایم یک فرسخ پایین ترشمااز مابیشتر احتیاج به مزاکره دارید.

      • بدون نام

        درباره پمپوهم نظرم چاپ نمیکنی تودیگه کی هستی بابابرترینها

      • بدون نام

        درباره پمپوهم نظرم چاپ نمیکنی تودیگه کی هستی بابابرترینها

    • سردار اسلام

      مسیر دیگی پیش بگیرید ببنیم چه قلتی میخواین بکنین سگای ولگرد زرد

    • بدون نام

      آقا ترامپ وآقا پمپی وجدانا خودتان از رفتارتان خجالت نمی کشید از اون سر دنیا اومدیدهمه چیز را بهم ریختید وبه هیج قول وقرار و عهد نامه ای پایبند نیستید َوانتظار دارید همه فرمانبردار شما باشند ودم ازمذاکره می زنید مگر همین آقا ترامپ نبود که که در انظار تمام ملتها برجام را که قرارداد بین المللی بودزیر پا گذاشت انتظار دارید ملتها به شما اعتماد کنند کور خوندید بلایی که سر لیبی وعراق آوردید نمیتونید سر ملت ایرا ن بیارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج