جاباما
۸۸۶۵۶۱
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

فراکسیون امید به‌دنبال معامله با اصولگراهاست

صادق زیباکلام گفت: مردم سالاری انتخاب آزادانه مردم است و اگر با هر عذر و بهانه‌ای از جمله آنکه گفته شود مردم ممکن است درست تشخیص ندهند و ما باید کمک کنیم به تشخیص و انتخاب اصلح و به همین بهانه در انتخاب مردم دخالت صورت بگیرد و جلوی انتخاب آزادانه گرفته شود این نفی دموکراسی و مردم سالاری است.

خبرآنلاین: چند روزی از انتخاب سه حقوقدان شورای نگهبان می‌گذرد اما همچنان حرف و حدیث‌ها درباره این انتخاب آن هم با نیم نگاهی به انتخابات اسفند ماه و مجلس یازدهم به قوت خود باقی است. اینکه چقدر این ترکیب جدید می‌تواند در بررسی صلاحیت ها تاثیرگذار باشد از آن دست سوالاتی بود که برای پاسخش به سراغ صادق زیباکلام فعال سیاسی و استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران رفتیم.

فراکسیون امید به‌دنبال معامله با اصولگراهاست

زیباکلام معتقد است این بحث که حقوقدان‌های جدید نزدیک به گرایشات سیاسی تند هستند تا میانه‌رو یک بحث فرعی است درحالی که مشکل اصلی معضل نظارت استصوابی است که با اصل دموکراسی مغایرت دارد. او البته در جریان انتخاب این حقوقدان‌ها پیکان انتقادش را به سمت فراکسیون امید نشانه می‌رود و می‌گوید مدتهاست فراکسیون امید به جای پرداختن به مطالبات مردم به دنبال معامله با اصولگرایان برای تضمین آینده‌ انتخابات و رسیدن به قدرت هستند.مردم نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امید بستن به فراکسیون امید با محوریت عارف بزرگترین اشتباه استراتژیک اصلاح طلبهاست

    • بدون نام

      آقای زیبا کلام از شما بابت این هنه تلاش برای حفظ اصلاح طلبها قدردانی میکنم اما واقعیت اینه که دیگه نه اصلاح طلبی مونده نه اصلاح طلب دیگه شیمی درمانی هم فایده نداره فقط باید آرزو کنیم مرگ راحتی داشته باشیم

    • بدون نام

      چراازاین بیسوادبی غیرت مطلب میزارین

      پاسخ ها

      • آزاد

        بی سواد ،پس تو معنی سواد را نمی دانی

    • بدون نام

      آقای زیبا کلام از اینکه با تلاش دلسوزانه سعی بر زنده نگه داشتن اصلاح طلب و اصلاح طلبی دارید از شما سپاسگزارم اما واقعیت اینه که دیگه شیمی درمانی هم جواب نمیده چرا که با عملکرد دولت فعلی و فراکسیون امید باید آرزو کنیم که شاهد مرگ. راحت این خواست مردمی باشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج