جاباما
۸۸۶۵۶۴
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

بشار رسن: با کالدرون هم جام می‌خواهیم

بشار رسن، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس، سرانجام با این تیم برای ماندن به توافق رسید و قراردادش را این‌بار به‌صورت رسمی و به‌مدت یک فصل دیگر با سرخ‌ها تمدید کرد تا به‌قول خودش وارد چالش جدیدی شود.

فرهیختگان: بشار رسن، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس، سرانجام با این تیم برای ماندن به توافق رسید و قراردادش را این‌بار به‌صورت رسمی و به‌مدت یک فصل دیگر با سرخ‌ها تمدید کرد تا به‌قول خودش وارد چالش جدیدی شود. ستاره عراقی که اخیرا عمل جراحی انجام داده است در قطر و کمپ اسپایر به‌سر می‌برد تا آخرین روزهای دوران نقاهت را سپری کند. گفت‌وگوی «فرهیختگان» با رسن را در ادامه می‌خوانید.

قبل از اینکه درباره تمدید قراردادت صحبت کنیم، از آخرین وضعیتت بگو. روزهای نقاهت چگونه سپری می‌شود؟

دوران مصدومیت برایم بسیار تلخ و ناراحت‌کننده بود. دوست داشتم در آن روزهای سخت پایانی و فشرده فصل گذشته پرسپولیس را همراهی کنم، اما هیچ راهی جز عمل جراحی برایم باقی نمانده بود و مجبور به جراحی شدم. خودم هم از اینکه باید رفیق نیمه‌راه می‌شدم، ناراحت بودم، اما خداراشکر که سایر بچه‌های تیم با تلاش و زحمت فراوان جور من را کشیدند و توانستند دو قهرمانی دیگر برای باشگاه و هواداران دوست‌داشتنی‌اش به‌دست بیاورند.

گفته شد شاید عراق را در مسابقات غرب آسیا همراهی کنی!

مراحل آخر درمان کتفم را آغاز کرده‌ام و هنوز به‌شرایط عادی برنگشته‌ام. با توجه به وضعیتی که دارم خیلی دور از انتظار است که عراق را در این تورنمنت همراهی کنم چون من برای این مسابقات به آمادگی کامل نمی‌رسم.

به تمدید قراردادت برسیم. چرا آنقدر این موضوع به طول انجامید؟

با پرسپولیس برای یک فصل دیگر به توافق رسیده بودم و فقط امضای قرارداد مانده بود. نماینده باشگاه پرسپولیس به‌همراه مدیر برنامه‌هایم به دوحه قطر آمدند تا جلسه‌ای را به‌منظور مذاکرات نهایی برای ماندنم در پرسپولیس برگزار کنیم که خداراشکر سرانجام توافقات نهایی نیز انجام شده تا یک‌فصل دیگر با افتخار درخدمت باشگاه بزرگ پرسپولیس باشم.

چقدر از دوران نقاهتت باقی مانده است؟

از دو هفته قبل برای درمان مصدومیت در کلینیک اسپایر دوحه به‌سر می‌برم و تقریبا چند روز دیگر برای تکمیل روند درمانی‌ام باید سپری شود. فعلا که زمان آغاز لیگ برتر هم مشخص نیست با این حال امیدوارم هر‌چه سریع‌تر از هرنظر آماده حضور در تمرینات شده و بتوانم پرسپولیس را از ابتدا همراهی کنم.

برانکو هم از پرسپولیس رفت و کالدرون جایگزین او شد.

برای سرمربی قبلی پرسپولیس در هر تیمی که هست، آرزوی موفقیت می‌کنم. ما با برانکو روزهای شیرین و خاطره‌انگیزی رقم زدیم، ولی فوتبال یک ورزش حرفه‌ای به‌شمار می‌رود و این جدایی‌ها امری طبیعی به‌شمار می‌رود. شاید دلمان برای این مربی تنگ شود، اما باید به مسیرمان ادامه دهیم.

در‌حال‌حاضر هم کالدرون به پرسپولیس آمده و مطمئنا این مربی هم می‌خواهد مسیر پرافتخار قبلی را ادامه دهد. در هر صورت او در منطقه خلیج‌فارس کار کرده و شناخت خوبی از تیم‌ها و شرایط این منطقه دارد و آرزو می‌کنم این مربی هم مانند برانکو موفق باشد. از سوی دیگر ما هم تلاش‌مان را می‌کنیم تا در این فصل با سرمربی جدید هم برای چهارمین‌بار پیاپی قهرمان شویم.

صحبت پایانی؟

دلم برای هواداران و هم‌بازیانم تنگ شده و روزشماری می‌کنم دوباره آنها را ببینم. ممنونم که همیشه در هرجایی از من حمایت کردند و امیدوارم بتوانم با روحیه و پرقدرت از گذشته به‌جمع پرسپولیسی‌ها اضافه شوم تا گوشه‌ای از زحمات آنها را جبران کنم. چالش جدیدی را آغاز کرده‌ام و امیدوارم بتوانم در این مرحله از زندگی نیز موفق باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حلوه یا بشار
      الله خلیک خویه

    • کامران

      فعلا با دولت بنفش وسلطانی فر وبچه اش وبااسنپ وفتاحی جام ها رابگیر!؟

    • بدون نام

      نه ترس تا ۱۴۰۰جام های شما لنگیا تضمین شده است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج