جاباما
۸۸۶۵۷۳
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

علیرضا حقیقی ۲۱ ماه دور از فوتبال

علیرضا حقیقی کم‌کم به بازیکنی تبدیل می‌شود که همه فراموشش کرده‌اند.

ایران ورزشی: علیرضا حقیقی کم‌کم به بازیکنی تبدیل می‌شود که همه فراموشش کرده‌اند. دروازه‌بان ثابت تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ که مشخص نیست چرا در رده باشگاهی اینقدر آمار ضعیفی به نام خود ثبت کرده.

حقیقی از فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۱ که به عضویت روبین‌کازان در آمده تا امروز که حدود ۹ سال از آن مقطع می‌گذرد، فقط ۵۵ بازی باشگاهی انجام داده. یعنی به طور متوسط و به ازای هر فصل ۶ بازی. نکته جالب اینکه ۱۲ بازی از این دیدارها را حقیقی در دسته دو پرتغال انجام داده است.

حقیقی بعد از نیم فصل بازی در اسکیلستونا و سقوط به لیگ یک سوئد، پیراهن سونسوال را پوشید اما هرگز به ترکیب اصلی این تیم نرسید. حقیقی آخرین بار در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۴ آبان ۹۶) درون دروازه اسکیلستونا ایستاد و ۳ بار مقابل مهاجمان سیریوس مغلوب شد. در پایان همان فصل، اسکیلستونا با حقیقی عنوان ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ برتر سوئد را به خود اختصاص داد.

حدود ۲۱ ماه از آخرین بازی حقیقی می‌گذرد اما آخرین باری که او روی نیمکت نشست و در فهرست سونسوال قرار گرفت، مربوط به ۵ مه ‌۲۰۱۸ و تقابل سونسوال با هاماربی است، یعنی ۱۵ اردیبشهت ۹۷ که او برای آخرین بار روی نیمکت نشست. علیرضا حقیقی که خبر مذاکره‌اش با بلدیه‌اسپور ترکیه منتشر شد هنوز با هیچ باشگاهی به توافق نرسیده و همین باعث شده تا دوران دوری او از فوتبال بیشتر شود. باید ببینیم آیا دروازه‌بان سابق تیم ملی می‌تواند باشگاهی اروپایی را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کند یا در ۳۲ سالگی به ایران برمی‌گردد و پیراهن تیمی لیگ برتری را می‌پوشد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه برای پرسپولیس ناز نمی کرد این نمی شد

    • بدون نام

      خب بگین کفشاشو اویزون کرده خخخخخخ

    • رضا

      دلالان بازیکنای ایرانی و به امید اروپا هوایی میکنند و آخرشم میبرن بهدتیمای درجه ۴و۵ اروپایی بلکه دست دو کشورا
      حقیقتو در نظر بگیریم بازیکنا ایرانی اصلا بدرد اروپا نمیخورن اینایی ک این چند وقت رفتن اروپا همشون افت کردن در صورتی که اگه تو خود ایران بازی میکردن ستاره تیم هاشون میبودن مث حقیقی انصاری فرد طارمی رامین رضاییان و و و

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج