۸۸۶۵۸۱
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

ویلموتس راه کی‌روش را نرفت

چند ساعت بعد از پایان اردوی تیم ملی، مارک ویلموتس با انتشار پیامی در سایت فدراسیون فوتبال، از سرمربیان تیم‌هایی که بازیکنان‌ خود را برای چند روز در اختیار تیم ملی قرار دادند، تشکر کرد.

خبرآنلاین: با نظر مارک ویلموتس و به‌ منظور آشنایی بیش‌تر با بازیکنان لیگ‌های داخلی، یک اردوی آماده‌سازی کوتاه‌مدت برگزار شد و در آخر این اردو دیداری تدارکاتی با تیم امید ایران انجام گرفت تا مارک ویلموتس سطح بازیکنان را در یک مسابقه بسنجد و کیفیت‌شان را در یک مسابقه مشاهده کند.

نکته عجیب و شگفت‌انگیز اما پس از بازی رقم خورد و ویلموتس، چند ساعت بعد از پایان مسابقه، با انتشار پیامی در سایت فدراسیون از مربیان این‌طور تشکر کرد: «همکار عزیزم؛ از اینکه با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته توسط فدراسیون فوتبال، فرصت همراهی نماینده شایسته و سخت‌کوش آن باشگاه با تیم ملی فوتبال ایران در مینی کمپ ماه جولای را دادید، صمیمانه سپاسگزارم. با آرزوی بهترین ها در طول فصل آتی».

برگزاری اردوهای آماده‌سازی برای تیم ملی همیشه یکی از چالش‌های اساسی در تاریخ فوتبال ایران بوده و زمانی که لیگ ایران حرفه‌ای نبوده، باعث کناره‌گیری تیمی از لیگ برتر شده. در گیر و دار آماده‌سازی تیم ملی برای مسابقات جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه و مقدماتی آن، بیش‌تر بازیکنان تیم ملی را بازیکنان تیم پرسپولیس تشکیل می‌دادند و همین موضوع باعث شد تا پرسپولیسی‌ها در اوایل لیگ آزادگان سال ۷۶ از شرکت در ادامه لیگ انصراف دهند تا تیم ملی، چالش‌های کم‌تری را برای شرکت و حضور در جام جهانی داشته باشد. این موضوع شاید بزرگ‌ترین برخورد تیم ملی و باشگاه‌های فوتبال است.

اگرچه در طی چند سال اخیر با حضور کارلوس کی‌روش، باشگاه‌ها و مربیان کمی از او آزرده شدند، اما بازهم در بیش‌تر موارد اولویت با تیم ملی بوده و جز اردوی ارمنستان سه سال پیش که با اعتراض بیش‌تر باشگاه‌ها لغو شد، بقیه اردوها پس از آن، به هر نحوی که شده برگزار شدند. حتی اگر شده اردوی کوتاه‌مدتی را شاهد باشیم، کارلوس کی‌روش از کنار برگزاری اردو نمی‌گذشت و حتی به‌صورت کج‌دار و مریز هم اردو را برگزار می‌کرد. اما چیزی که در ساختار تیم ملی تغییر کرده، این است که ویلموتس قصد ندارد بین تیم ملی، باشگاه‌ها و مربیان اختلافی ایجاد شود و سعی دارد کارش را در آرامش پیش ببرد تا تیم ملی با صلح و دوستی به موفقیت برسد.

رفتاری که مارک ویلموتس در قامت سرمربی تیم ملی ایران از خود نشان داد و پیامی که منتشر کرد، این مفهوم را در بر دارد که می‌خواهد از در دوستی وارد شود و با باشگاه‌های ایرانی تعامل برقرار کند. به نظر می رسد اطرافیان و افراد مورد اعتماد ویلموتس به او خبر داده‌اند که در طول دوره حضورش در ایران، احتمال برگزاری اردوها در خارج از روزهای فیفا وجود دارد و به همین دلیل بهتر است از همین ابتدا با آن ها تعامل خوب و سازنده ای داشته باشد تا در آینده با باشگاه ها و سرمربیان لیگ برتری به مشکل نخورد. ویلموتس هم این موضوع را به‌خوبی درک کرده و تمام تلاشش را انجام داده تا از ایجاد هر گونه زاویه‌ای میان تیم‌ملی و باشگاه‌ها جلوگیری کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بخشی

      زیاد شیرش نکنین چون بعدش خودتونو میدرد فقط وایسین تماشا کنین

      پاسخ ها

      • صمداقا

        آقای کیروش مربی نباید دستمزد بگیره البته ویلموتس درجه سه دوبرابر شما دلار میگیره همه دوست ش دارند میدانی چرا چون از همه تشکر وقدردانی میکنه ولی شما با مافیا فوتبال ایران همکاری نکردی باید اخراج بشی البته ایراد بزرگ شما مردم شما را دوست داشت چون عادل، عاقبت دوست داشتن مردم هر کس باشه اخراج

      • بدون نام

        شرافت انسانی داشته باشید قیاس مع الفارق نفرما لطفا کیروش شیرصفت با ویلموتس قورباغه قیاس نکنید

      • بدون نام

        نمیتواند راه کیروش بزرگ بره، فقط بله قربان

        آمده دلار بگیره و چشم بگه تقسیم‌ کنند

    • بدون نام

      چطوری پاچه خوار یه سال که تیم دستش باشه عیارش معلوم میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیست تا مربی خارجی و داخلی فدراسیون بیاره نمیتوانن اجرا ساختمان پک ابدا نقشه ساختمان تهیه کنند که در خاورمیانه نمونه است آقای کیروش ممنون وتشکر فراوان بابت زحمات فراوان کشیدید آقای کیروش مردم فوتبال دوست ایران میدانند زمانی که شما تیم ملی در دست گرفتید زمین تمرینی نبود با تلاش شما 4زمین تمرین تحویل دادید، بازیکن سالاری ازبین بردی استرس بازی با تیم های عربی بحرین وقطر امارات متحده عربی عربستان سعودی عمان ازبین بردی دغدغه بازیکنی درنبودنش درزمین بازی حس نمیشد آقای کیروش ببخشید این فوتبال ایران کسی که زحمت می‌کشند وکاربلد اخراج میشه حال مربی فوتبال باشه یا مجری تلویزیون چون عادل فردوسی پور گناه شما صداقت وهمچنان مردم ایران شما را دوست داشته و خواهد داشت

    • بدون نام

      هیچکی مثل کیروش نمیتونه بی ادب و لجباز باشه و هیچکیم مث ناعادل نامرد ازش حمایت نکردن

    • afshin

      بدرد نمیخوره کسانی کهذقدر مربی بزرگ و با دانشی مثل کیروش را ندانستند چیزی گیرشان می اید که هزار بار ارزوی لحظه ای بودن کیروش رابکنن.بازیهای جلوتر وترس ولرز برای جام جهانی با مربی که هنوز نیومده کار هشت سال بهترین دفاع اسیا رو یک شبه روبه جلو کرد مشخصه که مربی با دانشی نیس میخاد خودشو عزیز کنه که پولرو بگیره تعصبی روی تیم ملی نداره حق ابعضی ایرانی های بی لیاقته حرفهای کیروش دلسوزانه برای رشد تیم ملی بود .هر جاهست خدا یارویاورش هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج