۸۸۶۶۳۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

هشدار کلوپ نسبت به خستگی سادیو مانه

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول نسبت به خستگی سادیو مانه، ستاره سنگالی تیمش که باید در فینال جام ملتهای آفریقا بازی کند ابراز نگرانی کرد.

ورزش سه: درحالیکه فصل فوتبالی برای سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول هنوز به پایان نرسیده و مانه همچنان یک بازی دیگر در پیش داشته و باید به همراه تیم ملی کشورش در فینال جام ملتهای آفریقا به میدان برود، یورگن کلوپ، سرمربی مانه در لیورپول نسبت به عدم استراحت و خستگی او پیش از شروع فصل جدید هشدار داد.

سادیو مانه بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل دشوار و نفس‌گیر که در آن موفق شد به صورت مشترک کفش طلایی لیگ برتر انگلیس را به خود اختصاص دهد راهی آفریقا شد تا به همراه تیم ملی کشورش سنگال در جام ملتهای آفریقا شرکت کند. مانه در این رقابتها تا اینجا سه گل به ثمر رسانده و نقش مهمی در رسیدن سنگال به فینال رقابتها داشته است.

بازی روز جمعه در فینال جام ملتهای آفریقا که بین سنگال و الجزایر انجام خواهد شد نقطه پایان فصل برای مانه خواهد بود. فصلی که برای او ۱۲ ماه به طول انجامیده است. مانه پیش از شروع فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ نیز به همراه تیم ملی سنگال در جام جهانی شرکت داشت.

درحالیکه فصل جدید برای لیورپول از روز ۴ اوت آغاز خواهد شد یورگن کلوپ با ابراز نگرانی درباره خستگی ستاره سنگالی‌اش گفت:" در مورد سادیو مانه باید منتظر بمانیم تا فینال آفریقا برگزار شود و بعد تصمیم بگیریم. باید ببینیم نظر خودش چیست و چه فکر می‌کند".

کلوپ در گفتگو با وبسایت باشگاه لیورپول گفت:" شرایط او خیلی سخت است. فصل برای مانه شانزده روز قبل از بازی ما با سیتی به پایان می‌رسد. باید درباره او تصمیم بگیریم ولی هنوز به تصمیم نرسیده‌ایم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج