۸۸۶۶۸۸
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

ستاره ۱۶ ساله بارسلونا کیست؟

لویی بری ستاره جوان و جدید باشگاه بارسلونا است، ستاره‌ای ۱۶ ساله که به تازگی به آبی‌اناری‌ها پیوسته و امیدهای زیادی درباره او وجود دارد.

مدال: هفته گذشته بود که باشگاه بارسلونا در نهایت موفق شد که گوی رقابت را از غول‌های اروپا برباید و «لویی بری» مهاجم ۱۶ ساله و آینده‌دار باشگاه وست‌بروموویچ را ‌به خدمت بگیرد. او حتی پیشنهاد پیوستن به تیم نخست وست‌بروموویچ را رد کرد تا راهی تیم زیر ۱۹ ساله‌های بارسلونا شود.

اما او کیست و بارسلونا چه انتظاراتی می‌تواند از او داشته باشد؟

این یک جابجایی درست و اصولی برای بازیکنی در این سن محسوب می‌شود. لویی ماه گذشته پا به ۱۶ سالگی گذاشت اما واقعیت امر این‌ست که این نوجوان با تمام تصورات شما تفاوت دارد.

ستاره ۱۶ ساله بارسلونا کیست؟

کسانی که فوتبال پایه انگلیس را دنبال می‌کنند، به خوبی می‌دانند «بری» در بین هم‌سن‌وسال‌هایش از با استعدادترین بازیکنان است. او فصل گذشته برای تیم زیر 18 ساله‌های وستبروم بازی کرد و در تورنمت‌های ملی در تیم زیر 16 ساله‌های انگلیس خوش درخشیده است.

همین امر نیز موجب شد تا به جز بارسلونا، باشگاه‌های بزرگ دیگری از جمله منچستریونایتد، بایرن مونیخ، پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس برای جذب او وارد گود شوند.

طبق گفته رویترز تیم پاری‌سن‌ژرمن زودتر از همه دست به کار شد و بری حتی تست‌های پزشکی باشگاه فرانسوی را پشت سر گذاشت اما پس از ابراز علاقه بارسلونا، ورق برگشت.

او اهل کجاست؟

بری در ساتون کولدفیلد در شمال بیرمنگهام، متولد شد و در 6 سالگی به آکادمی وست‌برومویچ پیوست. بری با بالا رفتن سنش در آکادمی وستبروم به بهترین شکل پرورش یافت و دو سال زودتر از موعد مقرر با درخشش بالایش به تیم جوانان رسید و در لیگ زیر 18 ساله‌های انگلیس 4 گل زد و 3 گل ساخت.

ضمن اینکه در ماه مارس در دیداری که بدون گل به پایان رسید، برای اولین بار برای تیم زیر 23 ساله‌های وست‌برومویچ برابر فولام نیز به میدان رفت.

وستبروم باید به خاطر از دست دادن او نا امید شود؟

وقتی پیشنهادPSG مطرح شد، وستبروم با بری قراردادی سه ساله تنظیم کرد تا او را حفظ کند اما پیوستن به بارسلونا و آکادمی لاماسیا، محلی که مسی، اینیستا و ژاوی را پرورش داد، پیشنهادی غیر قابل مذاکره بود.

آنچه موجب رنجش وستبروم شده این‌ست که به دلیل قوانین فیفا و سن و سال بری، وستبروم تنها مبلغ مشخص 235 هزار پوند از این انتقال دریافت می‌کند.

آیا برای بارسلونا بازی خواهد کرد؟

بارسلونا در بیانیه خرید او اعلام کرد که بری به تیم زیر 19 ساله‌ها ملحق خواهد شد که در این تیم بازیکنانی بزرگسال‌تر از او حضور دارند.

بد نیست بدانید که بالاترین سطح لیگ جوانان اسپانیا متشکل از هفت گروه شانزده تیمی است و بارسلونا سال گذشته در گروه سوم بازی‌ها، با یک امتیاز کمتر از زاراگوزا دوم شد. این تیم همچنین در لیگ قهرمانان اروپا به میدان خواهد رفت و این احتمال وجود دارد که بری فصل آتی طعم بازی در سطح قاره را نیز بچشد.

او چگونه بازیکنی است؟

او در اصل مهاجم نوک است اما می‌تواند به عنوان وینگر راست هم ایفای نقش کند. از او ویدیوهای زیادی در دسترس نیست اما ویدیویی از گلزنی او با تیم زیر 16 ساله‌های ایرلند برابر ولز وجود دارد که توانایی او برابر دروازه را نشان می‌دهد؛ بری با حرکت در عمقِ دفاع ولز یک پاس عمقی را تصاحب می‌کند و با یک ضربه چیپ توپ را به کنج دروازه می‌فرستد. ضمن اینکه او یک گل تماشایی هم با انگلیس به آرژانتین زده است.

حضور در تیم ملی ایرلند؟ او مگر انگلیسی نبود؟

او به علت ملیت پدربزرگ و مادربزرگش می‌تواند برای تیم ملی ایرلند هم به میدان برود، به همین دلیل است که حضور در تیم‌های زیر 15 و زیر 16 سال این کشور نیز در کارنامه‌اش دیده می‌شود. او اما سال پیش در تورنمنت یوفا با عنوان «وال ده مارنه» برای انگلیس بازی کرد و با زدن سه گل کفش طلای بازی‌ها را هم به خانه برد.

انگلیس در آن بازی‌ها با برتری 4 بر 2 برابر اتریش، 3 بر یک برابر ژاپن و 3 بر یک برابر فرانسه قهرمان شد.

بری در 9 بازی در تیم زیر 16 ساله‌های انگلیس 6 گل زده و قصد دارد برای «سه شیر» در آینده به میدان برود، مگر اینکه باز هم در لحظه آخر تصمیم خود را تغییر دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عالی قشنگ فهمیدیم کیه

    • بدون نام

      عشق به بارسلون همینه دیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج