جاباما
۸۸۶۷۰۶
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

رونمایی از سیستم‌های تاکتیکی مدنظر کالدرون

گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس از سیستم‌‌های تاکتیکی خود برای فصل آینده رونمایی کرد. طبق پیش‌بینی‌ها او علاقه خاصی به بازی هجومی دارد.

مدال: گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس از سیستم‌‌های تاکتیکی خود برای فصل آینده رونمایی کرد. طبق پیش‌بینی‌ها او علاقه خاصی به بازی هجومی دارد.

به گزارش مدال، تمرینات پرسپولیس در حالی در محل اردوی این تیم در ترکیه پیگیری می‌شود که گابریل کالدرون از فشار تمرینات بدنسازی کاسته و کار وارد مرحله تاکتیکی شده است.

با شروع تمرینات تاکتیکی، بازیکنان پرسپولیس بیشتر با تفکرات سرمربی آرژانتینی‌شان آشنا شده‌اند. نکته قابل توجه اینکه کالدرون اصلاً تمایلی ندارد که تیمش با سیستم زمان برانکو که ۲-۴-۴ لوزی شکل بود، بازی کند و سه سیستم متفاوت را در تمرینات به کار گرفته است.

سیستم‌های ۳-۴-۳ ، ۳-۳-۴ و ۲-۵-۳ در اردویی که سرخپوشان پشت‌سر می‌گذارند از سوی کادرفنی جدید این تیم به کار گرفته شده است که نشان می‌دهد کالدرون به دفاع سه نفره علاقه خاصی دارد.

اگر قرار باشد پرسپولیس با سه دفاع بازی کند آن وقت رقابت سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان و محمد انصاری جالب توجه خواهد بود، چرا که یک نفر از آنها قطعاً نیمکت‌نشین خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جوادتاجی

      سیستمش وزیروداوروفدراسیون ازهمه مهمتردولت بنفش روداره خودشان نتیجه روبه نفع لنگ میکنن به سيستم لازم نیست برلنگی ولنگی پرستان لعنت

    • بدون نام

      ترکیب سه دفاعه تو لیگ ایران جواب نمیده...مربیای زیادی اومدن با ترکیب سه نفره بازی کردن ولی موفق نشدن.مثل جان توشاک.مانوئل ژوزه

    • m

      یااااا خدااااااا
      2 5 3
      سسسسه تا دفااااااع؟!؟!؟!؟!؟!؟

    • m

      مگه برزیله ک 2 5 3 باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج