۸۸۶۷۹۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

قریب‌شی نایب قهرمان پاراوزنه‌برداری جهان شد

«علی‌اکبر قریب شی» در دسته به علاوه ۱۰۷ کیلوگرم مسابقات پاراوزنه برداری قهرمانی جهان در قزاقستان برسکوی دوم ایستاد و نقره گرفت.

خبرگزاری ایسنا: «علی‌اکبر قریب‌شی» در دسته به علاوه ۱۰۷ کیلوگرم مسابقات پاراوزنه برداری قهرمانی جهان در قزاقستان برسکوی دوم ایستاد و نقره گرفت.

قریب شی در مسابقات این دسته درحرکت اول وزنه ۲۴۰ کیلویی را تقاضا کرد و به آسانی آن را مهار کرد اما او در حرکات دوم و سوم موفق به مهار وزنه‌های ۲۵۰ و ۲۵۴ که تقاضا کرده بود نشد و با مهار وزنه ۲۴۰ کیلوگرمی به کار خود دراین دسته پایان داد.

قریب‌شی نایب قهرمان پاراوزنه‌برداری جهان شد

«سامان رضی» دیگر نماینده ایران نیز در این دسته به مقام چهارم دست یافت.

رضی در حرکت اول وزنه ۲۳۰ کیلوگرمی را بالای سر برد اما او نیز همانند قریب شی در حرکت دوم و سوم خود نتوانست از پس وزنه ۲۳۶ کیلوگرمی برآید و با مهار وزنه ۲۳۰ کیلوگرمی به عنوان چهارمی این دسته اکتفا کرد.

در این دسته نماینده مالزی درصدر ایستاد و طلا گرفت، نماینده مکزیک نیز با ایستادن در جایگاه سوم مدال برنز این دسته را از آن خود کرد.

بدین ترتیب و با کسب مدال نقره دسته به علاوه ۱۰۷ کیلوگرمی نمایندگان ایران تا پایان روز هفتم مسابقات جهانی پاراوزنه برداری درقزاقستان، مجموع مدال‌های خود را به پنج مدال شامل ۲ نشان آن طلا، ۲ نقره و یک برنز رساندند.

مسابقات پارا وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۱ تیر درشهر نورسطلان کشور قزاقستان در حالی آغاز شد که ۴۴۱ ورزشکار از ۷۸ کشور در آن شرکت دارند.

تیم پاراوزنه برداری ایران نیز با ترکیب سیدیوسف یوسفی، امیر جعفری، نادر مرادی، روح‌اله رستمی، سیدحامد صلحی‌پور، سامان رضی، علی اکبر قریب‌شی، منصور پورمیرزایی و سیامند رحمان دراین رقابت ها شرکت دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج