جاباما
۸۸۶۸۴۱
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

فال روزانه ۲۸/ ۰۴/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲۸/ ۰۴/ ۱۳۹۸

فال روزانه جمعه ۲۸ تیر ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 28 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی واقع بین، قابل اعتماد، با صداقت و مثبت اندیش هستید، اما باید مواظب باشید با رفتار عصبی خود توانایی هایتان را زیر سؤال نبرید. وضعیت سلامتی شما در تمام طول سال خوب خواهد بود، اما به شدت به شما توصیه می کنیم با ورزش هایی مانند یوگا به سلامت روح و روان خود نیز کمک کنید. امسال شراکت ها و معاملات تجاری شما به ثبات یافتن وضعیت مالیتان کمک قابل توجهی خواهند نمود. تمام پول هایی که قرار بوده است به حسابتان واریز شوند، تمام وام هایی که منتظرشان بوده اید و حتی طلب هایی که دیگر قید وصولشان را زده بودید را در طول سال دریافت خواهید کرد. برای به دست آوردن سود بیشتر پولتان را در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید. امسال تلاش هایتان در زمینه ی حرفه ای نتایج بسیار خوبی را برایتان به همراه خواهند داشت و در اواخر سال به خاطر عملکرد بسیار خوبتان مورد تشویق مقامات مافوق خود قرار گرفته و پاداش و ترفیع رتبه دریافت خواهید کرد. شروع شراکت های تجاری جدید برای شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد، اما باید از پیشینه ی طرف مقابلتان اطمینان کامل داشته باشید. مسئولیت های جدیدی که در محل کارتان به عهده تان گذاشته خواهند شد را به بهترین نحو ممکن انجام خواهید داد و همین باعث خواهد شد که مورد توجه رئیس خود قرار بگیرید. اگر هنوز تنها هستید امسال به احتمال زیاد شریک زندگی خود را پیدا خواهید کرد. اگر هم عاشق هستید در اواخر سال شانس بالایی برای ازدواج خواهید داشت. ماه های مهر، آبان و اردیبهشت بهترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه ۲۸/ ۰۴/ ۱۳۹۸

وضعیت اقتصادی شما خوشبختانه در حال حاضر به طور مرتب رو به بهبود است. به خودتان ایمان داشته باشید و به شایعاتی که باعث نگرانی شما در مورد آینده می شوند اهمیت ندهید. این اطلاعات به احتمال قوی از منبع موثقی نیستند و نباید به آنها اعتماد کرد. امروز از آن روزهایی است که به شما این امکان را می دهد که ویژگی های خود در مدیریت و رهبری را به نمایش بگذارید. به همه چیز نظم خواهید بخشید و به اوضاع سر و سامان می دهید. مسئولیت هایتان را قبول می کنید و با ذکاوتی که دارید از پس چالش های امروز برخواهید آمد. اما یادتان باشد که متواضع باشید و کارهایتان خیلی حالت نمایشی به خودشان نگیرند.

فال روزانه ۲۸/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز ظاهرا مسئولیت هایی که نسبت به خانه و خانواده دارید سر راه شما برای رسیدگی به فعالیت های اجتماعیتان قرار گرفته اند و شاید این طور به نظر برسد که نمی توانید به آن دورهمی دوستانه ای که چند روزی در انتظارش بوده اید بروید. با این حال جای نگرانی نیست، زیرا به احتمال زیاد در آخرین دقیقه اتفاقات غیر منتظره ای اوضاع را به نفع شما تغییر خواهند داد. شما امروز خیلی راحت می توانید حرفتان را بزنید، پس اگر کسی را دوست دارید امشب وقت آن است که حرف دلتان را بزنید، اما خبر بد این است که امروز زیادی حرف می زنید، پس اگر رازی در میان است که نمی خواهید برملا کنید بهتر است امشب تنها بمانید.

فال روزانه ۲۸/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید احساس می کنید خیلی قوی و پر انرژی هستید، اما کمی که می گذرد به دلایل مختلف دچار استرس می شوید و خستگی و بی حوصلگی به شما غلبه می کند. مواظب باشید این وضعیت باعث نشود نسبت به دیگران با بداخلاقی و عصبانیت کنید. امروز از افراد دیگری که به شما شباهت دارند چیزهای بسیار زیادی می توانید یاد بگیرید. آنها این توانایی را دارند که به سادگی خودشان را با اوضاع وفق داده و خیلی زود و بی آنکه خودشان را درگیر حاشیه کنند به سراغ اصل مطلب بروند. دنیای اطراف ما همیشه در حال تغییر است. اگر می خواهید پیشرفت کنید باید برخی ویژگی های خود را مورد سوال قرار دهید.

فال روزانه ۲۸/ ۰۴/ ۱۳۹۸

مسائل حرفه ای ممکن است برای مدتی با زندگی اجتماعیتان تداخل پیدا کنند و اجازه ندهند آن طوری که دلتان می خواهد با دوستان و عزیزان خود وقت بگذرانید و در فعالبت های اجتماعی شرکت کنید. شاید حتی همین امروز هم مجبور شوید به جای بودن در کنار عشقتان وقتتان را صرف کارتان بکنید و این موضوع باعث ناراحتی و دلخوری او شده و اعصاب خودتان را هم بهم بریزد. برای امروز که احتمالا دیگر کاری از دستتان ساخته نیست. اما برای روزهای آینده حتما اگر از استراحت خودتان هم زده اید برای عشقتان و عزیزانتان حتما وقتی را در نظر بگیرید. وقتی آنها ببینند که شما برای بودن در کناران هر کاری می کنید حتما آنها هم شرایط شما را بیشتر درک خواهند کرد.

فال روزانه ۲۸/ ۰۴/ ۱۳۹۸

مسائل معنوی امروز برای شما اهمیت زیادی پیدا کرده اند و شاید دلتان بخواهد در این زمینه مطالعه کنید و بخشی از روزتان را صرف پرداختن به معنویات کنید. اما خانواده از شما انتظار دارند که در روز تعطیل برای آنها وقت بگذارید و در کنارشان باشید. سعی کنید در طول روز به کارهای روزمره خود رسیدگی کرده و حتی به دیدار دوستان و خانواده بروید. در پایان روز می توانید با آرامش خیال و پس از به انجام رساندن مسئولیت هایتان، در خلوت خود و بدون هیچ مزاحمتی به معنویات بپردازید. شاید امروز وقتی در مورد اهداف خود با نزدیکانتان صحبت می کنید زیاد از آنها استقبال نشود، سعی کنید فعلا در این مورد حرف نزنید، کارهایتان همه چیز را ثابت خواهد کرد.

فال روزانه ۲۸/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز پیش از آن که برای روزتان برنامه ریزی کنید بهتر است که برنامه های اطرافیانتان را هم در نظر بگیرید. خوشبختانه دوستان و نزدیکانتان همراهان خوبی برای شما هستند، اما امروز ممکن است برنامه های دیگری برای انجام دادن داشته باشند و اگر همین حالا تکلیف خودتان را در این مورد مشخص نکنید این احتمال وجود دارد که تمام نقشه هایتان نقش بر آب شوند. به تعهداتی که نسبت به دیگران دارید هم توجه داشته باشید، عملی کردن وعده هایتان و رسیدگی به مسئولیت هایتان را اولین اولویت امروز خود قرار دهید. امروز روز خوبی برای وسایل الکترونیکی نخواهد بود و حتی این احتمال وجود دارد که برخی از وسایلی که قبلا خریده بودید نیز با نقص فنی مواجه شوند.

فال روزانه ۲۸/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز احساس خلاقیت شما اوج گرفته و جنبه هنرمند وجودتان فعال شده و سرشار از ایده های نو برای شروع پروژه های جدید هستید. با این حال مسئولیت های دیگری دارید که باید به آنها رسیدگی کنید و وقت زیادی برای فعالیت های ذوقی و هنری برای شما باقی نمی گذارند. در هر صورت ذهنتان آنقدر درگیر این ایده های جدیدتان خواهد بود که نمی توانید روی کارهایی که در دست انجام دارید به اندازه کافی تمرکز داشته باشید. برای این که خیالتان راحت شود این ایده های خود را یادداشت کنید تا بعدا سر فرصت به سراغشان بروید و از آنها استفاده کنید. کارهای یک نفر از اطرافیانتان اعصابتان را به هم ریخته اند، سعی کنید زیاد به این موضوع توجه نکنید و امروز از این شخص فاصله بگیرید.

فال روزانه ۲۸/ ۰۴/ ۱۳۹۸

مسئولیت هایی که در قبال کار و یا خانواده خود دارید ممکن است باعث شوند نتوانید امروزتان را به آن صورتی که خودتان دلتان می خواسته و برای آن برنامه ریزی کرده بودید بگذرانید. این موضوع شاید باعث ناراحتی شما شود اما اجازه ندهید روزتان را خراب کند. تمام نشانه ها حاکی از آن هستند که حتما این فرصت را خواهید داشت که حداقل بخشی از روزتان را همان طوری که خودتان دوست دارید بگذرانید، کافی است مسئولیت هایی که به عهده دارید را به سریع ترین شکل ممکن انجام دهید. امروز ممکن است در مورد توانایی های خود کمی شک و تردید پیدا کرده باشید، اما حتی یک لحظه هم به این تردید اجازه رشد ندهید و آن را در نطفه خفه کنید!

فال روزانه ۲۸/ ۰۴/ ۱۳۹۸

شاید در حال حاضر کمبود منابع مالی باعث شده باشند که نتوانید به فعالیت های هنری و یا تفریحاتی که دوست دارید برسید. روزهای آخر ماه است و خیلی زود حقوقتان را می گیرید و اوضاع برایتان بهتر می شود. سعی کنید امروز را با انجام کارهایی بگذرانید که هزینه چندانی برایتان ندارند. امروز هر کسی که با شما همراه شود ساعاتی خوش در کنارتان خواهد داشت و از همراهی شما لذت خواهد برد، چرا که سرشار از انرژی و شور و هیجان هستید. احساس می کنید کسی که دوست دارید و یا شاید هم یکی از دوستان نزدیکتان نسبت به شما سرد و بی تفاوت شده است، نگران نباشید، این موضوع به شما ربطی ندارد و احتمالا از حال و هوای کلی امروز این شخص ریشه می گیرد.

فال روزانه ۲۸/ ۰۴/ ۱۳۹۸

این که بخواهید در طول یک روز کارهای بسیار زیادی را به انجام برسانید انتظاری بیش از حد و غیر منطقی از خودتان خواهد بود. انرژی شما بیش از حد همیشه است و انگار آدرنالین خونتان زیاد شده است. کارهایی که می خواهید انجام دهید را به ترتیب اولویت بنویسید و آنها را طبق برنامه انجام دهید، هر چقدر از کارها که باقی ماند را بعدا انجام خواهید داد، دنیا که به پایان نمی رسد. امشب در خانه بمانید و همراه با عشقتان یک فیلم خوب انتخاب کرده و تماشا کنید و سپس ببرای شام از بیرون پیتزا سفارش بدهید. یک امشب را بیخیال رژیم شوید. یک شب که هزار شب نمی شود. بالاخره هر رژیمی باید یک شب آزاد در هفته داشته باشد!

فال روزانه ۲۸/ ۰۴/ ۱۳۹۸

کارهای بسیار زیادی که تا تاریخ مشخصی باید انجام دهید باعث نگرانی شما شده اند و احساس می کنید تحت فشار هستید، ولی اراده شما باعث می شود با انرژی تمام برای انجام کارهایتان تلاش کنید، هرچند انجام آنها غیر ممکن به نظر برسد. لازم نیست که همه این کارها را خودتان به تنهایی انجام دهید، اگر کارهایی هستند که دیگران در انجام آنها می توانند به شما کمک کنند از آنها کمک بخواهید تا بتوانید بدون آن که این همه فشار را تحمل کنید کارهایتان را سر موقع انجام دهید. اگر کسی را دوست دارید قبل از آنکه رابطه خود را جدی تر کنید با هم حرف بزنید و مشکل هایتان راحل کنید، تا تمام گره ها را باز نکرده اید قدم دیگری برندارید.

فال روزانه ۲۸/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز ممکن است یکی از دوستانتان ناراحت و افسرده باشد و به حضور شما در کنار خود نیاز داشته باشد. سعی کنید برای او وقت بگذرانید و به حرف هایش گوش دهید و لبخند را به روی لب او بنشانید. توانایی شما در گوش دادن به حرف دیگران و ابراز همدردی خیلی به کارتان خواهد آمد. ولی یادتان باشد که حرف های این دوست و غم و غصه های او به شما سرایت نکند. زندگی شما باید مثل همیشه به خوبی پیش برود و به سوی دوستی های جدید و رسیدن به اهدافتان پیش بروید. در عین همدردی با دیگران شور و نشاط خود برای زندگی را نیز حفظ کنید. همراه با خانواده و دوستان به تفریح بپردازید، بازی های دسته جمعی بکنید و بهترین غذاها و نوشیدنی ها را بخورید.

فال روزانه ۲۸/ ۰۴/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج