جاباما
۸۸۶۸۹۰
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

افت شاخص بورس در هفته پایانی تیرماه

شاخص بورس در جریان معاملات هفته پایانی تیرماه با ۲۸۳۲ واحد کاهش، معادل ۱.۱ درصد افت را به ثبت رساند.

خبرگزاری تسنیم: در جریان معاملات بورس اوراق بهادار در هفته پایانی تیرماه امسال تعداد ۱۷۴۵۱ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۷۱۲۴۵ میلیارد ریال در بیش از ۲ میلیون و ۳۸۴ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۲۹ درصد کاهش و ۹.۴ و ۶۸ درصد افزایش را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که در این مدت تعداد ۲۹۱ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله نیز در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۳۰۲۴ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۴۱ و ۴۱ درصد کاهش همراه شدند.

در بازار بدهی هم که اوراق مشارکت، گواهی سپرده و صکوک معامله می‌شود، در هفته‌ای که گذشت تعداد ۷ میلیون ۹۰۰ هزار برگه اوراق مشارکت به ارزش کل بیش از ۷۸۸۲ میلیارد ریال معامله شد.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در پایان معاملات هفته گذشته با ۲۸۳۲ واحد کاهش، معادل ۱.۱ درصد افت را به ثبت رساند و به رقم ۲۴۶۷۹۰ واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۱۸۵۰ واحد کاهش با ۳ درصد کاهش روبرو شد و به رقم ۵۹۹۵۹ واحد رسید.

این در حالی است که شاخص بازار اول نیز با ۲۶۵۸ واحد کاهش رقم ۱۸۲۳۷۳ واحد و شاخص بازار دوم با ۳۱۰۸۰ واحد کاهش عدد ۴۸۸۴۵۹ واحد را تجربه کردند که به این ترتیب شاخص بازار اول ۱.۴ و شاخص بازار دوم با ۰.۶ درصد کاهش همراه شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج