۸۸۶۹۳۱
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

کاهش ۱۰۰هزار تومانی حباب سکه

یک کارشناس بازار طلا و سکه با بیان اینکه بازار در روز چهارشنبه با افزایش تقاضای سوداگرانه مواجه شد، گفت:‌ کاهش ارزش دلار در هفته گذشته ارزش طلا و انواع سکه را به شدت کاهش داده است.

خبرگزاری ایسنا: یک کارشناس بازار طلا و سکه با بیان اینکه بازار در روز چهارشنبه با افزایش تقاضای سوداگرانه مواجه شد، گفت:‌ کاهش ارزش دلار در هفته گذشته ارزش طلا و انواع سکه را به شدت کاهش داده است.

محمد کشتی آرای در رابطه با وضعیت بازار طلا و سکه طی یک هفته گذشته با اشاره به شرایط خاص ارزش گذاری طلا در بازار گفت: در هفته گذشته قیمت طلا و انواع سکه تا روز چهارشنبه روند نزولی به خود گرفته و عاملی شد تا قیمت سکه و طلای خام به کمترین ارزش خود در چند وقت اخیر برسد.

این کارشناس بازار طلا و سکه با بیان اینکه افت ارزش دلار عامل اصلی کاهش قیمت طلا و سکه در بازار بوده است یادآور شد: با ثبت قیمت‌های جدید در بازار حجم تقاضای قابل توجهی به بازار سرازیر شد و این موضوع افزایش ۲۰۰ هزار تومانی قیمت سکه و رشد ۵۰ هزار تومانی حباب سکه را در پی داشت و این در حالی بود که طی هفته گذشته میزان حباب سکه تا ارزش ۱۰۰ هزار تومان کاهش یافته بود.

وی تاکید کرد: در هفته گذشته انس جهانی طلا نوسان ۱۰ دلاری را تجربه کرد و بررسی‌ها حکایت از آن دارد که طی یک هفته طلا در بازار جهانی با رشد پنج دلاری مواجه شد و در نهایت ارزش این مولفه تاثیرگذار بر قیمت طلا و سکه به ارزش ۱۴۲۱ دلار معامله شده است.

کشتی آرای ادامه داد: هر قطعه سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون تومان، هر قطعه سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و ۴۵ هزار تومان، هر قطعه نیم سکه دو میلیون و ۳۹۰ هزار تومان هر قطعه ربع سکه یک میلیون و ۳۹۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی ۹۶۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود که در کنار آن با وجود آنکه ارزش هر مثقال طلای خام ۱۷ عیار در روز چهارشنبه به کمترین میزان خود یعنی یک میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسیده بود. در آخرین نرخ ثبت شده این هفته این طلا به ارزش یک میلیون و ۷۱۲ هزار تومان ارزشگذاری شده است.

این کارشناس بازار طلا و سکه تصریح کرد: در هفته گذشته هر گرم طلای خام ۱۸ عیار در ابتدای هفته به ارزش ۴۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان ارزشگذاری شد و در پایین‌ترین نرخ روز چهارشنبه به ارزش ۳۷۳ هزار و ۱۰۰ تومان رسید که در حال حاضر این ارزش به رقم ۳۹۵ هزار و ۴۰۰ تومان رسیده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا افزایش تقاضا در روز چهارشنبه مربوط به تقاضای واقعی بازار بوده است، گفت: بررسی‌ها نشان از آن دارد که تقاضای ایجاد شده در روز چهارشنبه کاملا سوداگرانه بوده است و این موضوع از میزان تقاضا برای سکه که بر پایه خرید سکه به میزان ۲۰ تا ۷۰ عدد بوده کاملا مشخص است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشاالله با این تیترهای مکرر کار درست بشه ولی نمیشه

    • بدون نام

      ای تف تو حباب

    • بدون نام

      سکه یک و نیم میلیونی شد چهار میلیون،کسی از مسئولین نگفت چرا و دادش بلند نشد حالا قیمت سکه صد تومن و دویست تومن میاید هوار هوار میکنند که حباب قیمت سکه شکست!!! واقعا که

    • بدون نام

      چرا جلوی مخلین بازار سکه و ارز گرفته نمی شود .....،،،،،،،،،،،،،

    • hossin razmjoo

      من پسر عموم توی روابط عمومی بانک مرکزی کار میکنه . قسم خورده دلار تا هشت تومان سقوط میکنه . برنامه دولت و مجلس و فشار رهبری با حکم محرمانه باعث شده که دولت نتونه با دلار بازی کنه. مردم که درآمد کمی دارند احتیاط کنند و وارد بازار دلار نشوند . دوست داشتم کمکی باشه به کسانی که زندگیشان را توی دستشان گرفته و دلال ها آن را از دستشان خارج نکنند و به روز سیاه بنشانند

    • بدون نام

      مجلسی که این همه ظلم ببیند و سخن نگوید و کاری نکند بودن یا نبودنش جز بدبختی سودی ندارد.....
      کاش نماینده ها جوانمرد بودند.......و به فکر ملت بودند ن به فکر.......

    • بدون نام

      جناب رزمجو نمیخواد دهقان فداکار بشی مردم عادی وارد این بازار نمیشن و اون مسولینی که تو از قولشون دروغشونو تکرار میکنی هم دم انتخاباتی نمیخواد وعده سرخرمن بدن مردم دیگه میدونن ,دلار همینی که هست هست ,حرف منطقی بزن اگر هم بیاد پاین باز برمیگرده سرجاش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج