۸۸۶۹۳۵
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

ژاوی: به بردن و قهرمانی عادت دارم

سرمربی تیم السد قطر عنوان کرد که با فشارها و انتظارات بالایی که از او در تیم هست، مشکلی ندارد و تلاشش را برای تکرار قهرمانی به خرج خواهد داد.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم السد قطر عنوان کرد که با فشارها و انتظارات بالایی که از او در تیم هست، مشکلی ندارد و تلاشش را برای تکرار قهرمانی به خرج خواهد داد.

ژاوی هرناندس، سرمربی جدید السد، این تیم را برای بازی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الدحیل آماده می‌کند. او درباره تجربه چند هفته اخیر به عنوان سرمربی السد گفت: باید از مسئولان و بازیکنان تیم السد تشکر کنم که این فرصت را در اختیار من قرار دادند. السد اولین تجربه مربیگری من است و خیلی خوشحال هستم که هدایت این تیم را بر عهده دارم چون اکثر بازیکنان را نیز می‌شناسم. این که من بازیکنان را به خوبی می‌شناسم و در کنارشان بازی کردم یک مزیت دوگانه است و خیلی بابت آن خوشحال هستم. همه می‌دانند که من عاشق فوتبال هجومی و مالکیت توپ هستم و دوست دارم ایده‌هایم را در تیم السد پیاده کنم و بتوانم فلسفه مربیگری خودم را شکل دهم.

ژاوی در طول ۱۷ سال حضور در تیم فوتبال بارسلونا توانست ۷۶۷ بازی برای این تیم انجام دهد و سال‌های آخر دوران فوتبالش را نیز در السد گذراند و توانست قهرمانی در لیگ قطر را نیز به کلکسیون افتخاراتش اضافه کند. او در بازی برابر پرسپولیس که با شکست ۲ بر صفر تیمش به پایان رسید برای آخرین بار به میدان رفت.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: همه از من انتظار برنده شدن و قهرمانی دارند. وقتی هم بازی می‌کردند همیشه فشار روی من بود و از این فشار لذت می‌بردم و الان هم دوست دارم در این شرایط کار کنم. من به بردن و قهرمانی عادت کردم و می‌خواهم در قامت سرمربی نیز این افتخارات را تکرار کنم. همه انتظار دارند تیم در لیگ و آسیا موفق باشد و باید بتوانیم انتظارات را پاسخ دهیم. ما بهترین تیم در قطر هستیم ولی بازی دشواری برابر الدحیل در آسیا داریم. این تیم در خاور میانه یکی از بهترین تیم‌هاست و باید تلاش کنیم برنده از زمین خارج شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عشقی

    • بدون نام

      قهرمان جهان و اروپا و تمام افتخارات فردی و تیمی رو در بارسا به دست اورد مهندس فوتبال ژاوی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج