جاباما
۸۸۶۹۸۵
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

فخری: عابدینی کمر روسیه را شکست تا مدال بگیرد

سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر با تأکید بر ارزشمندی مدال مجتبی عابدینی گفت: برای این مدال، عابدینی خیلی از قهرمانان را از پیش‌رو برداشت و کمر تیم ملی روسیه را هم شکست.

خبرگزاری مهر: پیمان فخری در گفت‌وگو با خبرنگار با تأکید بر اینکه مدال برنز مجتبی عابدینی که در مسابقات قهرمانی جهان به دست آمد، توانست یکی از آرزوهای دوران مربیگری وی را برآورده کند، اظهار داشت: از آغاز کارم در شمشیربازی، یکی از آرزوهایم کسب مدال جهانی بود که بالاخره به آن رسیدم؛ با کسب این مدال توانستیم نام ایران را در تاریخ جهانی شمشیربازی به ثبت برسانیم.

وی با تأکید بر ارزشمند بودن مدال جهانی مجتبی عابدینی خاطرنشان کرد: تاکنون چندین‌بار در رقابت‌های مختلف جهانی حاضر بودیم و تا نزدیکی مدال هم پیش رفتیم اما هر بار به دلیلی، مدال از دستمان می‌پرید. مجتبی روز گذشته دست به کار بزرگی زد و توانست با از پیش‌رو برداشتن قهرمانان جهان و المپیک، صاحب مدال شود.

این مربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر با اشاره به اینکه در جریان مسابقات اسلحه سابر انفرادی قهرمانی جهان، ماکس هارتونگ آلمانی مغلوب مجتبی عابدینی شد، گفت: این بازیکن نفر سوم جهان است که در چهار، پنج مسابقه اخیر، همواره در جمع ۴ بازیکن برتر قرار گرفت.

در همین رقابت‌ها عابدینی، ابراهیموف روسی هم شکست داد که از اعتبار بالایی برخوردار است. این بازیکن روسی، مربی ۲۵ هزار یورویی دارد و با امکانات بسیار و خَدم و حَشم، عازم مسابقات جهانی شده بود با این حال با نتیجه ۱۵ بر ۹ مقابل عابدینی شکست خورد.

فخری با تأکید بر اینکه با این نتیجه و درواقع با کار بزرگ عابدینی، کمر تیم ملی روسیه در مسابقات جهانی شکست، ادامه داد: ۱۵۷ شمشیرباز از کشورهای مختلف در مسابقات شرکت داشتند و در این میان، مجتبی توانست ارزشمندترین مدال تاریخ شمشیربازی ایران را از آنِ خود کند.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر با یادآوری اینکه پیش از این صحبت‌هایی مبنی بر پایان دوران ورزش قهرمانی مجتبی عابدینی توسط برخی رسانه‌ها مطرح شده بود، تصریح کرد: در پاسخ به همه سؤالات و انتقادهایی که در این زمینه مطرح بود، فقط می‌گفتم مجتبی باز هم به اوج بازمی‌گردد چون می‌دانستم چطور باید این بازیکن را ساخت و به دوران اوج آمادگی بازگرداند.

مجتبی با مدال خود، پاسخ همه آنها را داد. او بازیکن بزرگی است که حق بزرگتر از این هم دارد. مطمئناً در آینده نزدیک اتفاقات بهتری رقم خواهد خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • معصومه

      دمشون گرم خدایی. ایشالا المپیک هم مدال بگیره. چه شووووود.
      این بازیکن و مربی حرف ندارن خدایی؛بدون هییییچ امکاناتی؛بدون هیچ توجه و بودجه ای...
      خدا کمکشون کنه. من که خیلی حال میکنم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج