جاباما
۸۸۶۹۹۱
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

یک کشته و ۲۵ زخمی در تصادف اتوبوس و تریلی

رئیس اورژانس کاشان از تصادف اتوبوس و تریلی در محور کاشان قم خبر داد و گفت: در این تصادف که بامداد امروز رخ داد یک مرد ۴۰ ساله کشته و ۲۵ نفر مصدوم شدند.

خبرگزاری مهر: رئیس اورژانس کاشان از تصادف اتوبوس و تریلی در محور کاشان قم خبر داد و گفت: در این تصادف که بامداد امروز رخ داد یک مرد ۴۰ ساله کشته و ۲۵ نفر مصدوم شدند.

حسین ریاحی ضمن اشاره به تصادف در محور کاشان - قم اظهار داشت: در ساعت ۱:۱۰ دقیقه بامداد امروز یک فقره تصادف بین یک دستگاه اتوبوس و تریلی در محور کاشان - قم به مرکز اورژانس کاشان گزارش شد که بلافاصله عوامل این مرکز به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده شد این تصادف در حوالی شهر مشکات رخ داده است و سایر مراکز امدادی همچون هلال احمر نیز به محل حادثه اعزام شدند.

وی از اعزام چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس مرکز اورژانس به محل حادثه خبر داد و افزود: دو دستگاه آمبولانس هلال‌احمر برای رهاسازی و انتقال به محل حادثه نیز اعزام شدند و در بررسی‌های اولیه صحنه تصادف ۲۰ مصدوم این حادثه به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شده و پنج مصدوم نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

رئیس اورژانس کاشان با بیان اینکه این اتوبوس از اصفهان به سمت چالوس در حال حرکت بود، ابراز داشت: متأسفانه بر اثر شدت حادثه تصادف بین اتوبوس و تریلی در محور کاشان - قم در حوالی شهر مشکات شهرستان کاشان یکی از سرنشینان اتوبوس که مردی ۴۰ ساله بود به علت شدت جراحات در صحنه جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه پس از انتقال مصدومین به بیمارستان شهید بهشتی کاشان نامبردگان بلافاصله تحت درمان قرار گرفتند، گفت: خوشبختانه بر اساس گزارشات رسیده وضعیت عمومی مصدومین این حادثه رضایت بخش اعلام شده است و تمامی همکاران ما تلاش خود را در بهبود هرچه سریع‌تر مصدومان به کار گرفتند تا هر چه سریع‌تر از بیمارستان ترخیص شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خبر تکراری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج