۸۸۶۹۹۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

علیرضا دبیر: در کشتی سرم کلاه نمی‌رود

رئیس جدید فدراسیون کشتی در برنامه ورزش‌ومردم از چندین هیات گلایه کرد و اعلام کرد نام آنها را رسانه‌ای خواهد کرد.

مدال: رئیس جدید فدراسیون کشتی در برنامه ورزش‌ومردم از چندین هیات گلایه کرد و اعلام کرد نام آنها را رسانه‌ای خواهد کرد.

علیرضا دبیر رئیس جدید فدراسیون کشتی در گفت‌و‌گو با برنامه ورزش و مردم در خصوص انتخابش گفت: من در ایران حضور ندارم و به کربلا آمده‌ام. در حال حاضر در سمت نجف و نایب‌الزیاره همه دوستان هستم.

علیرضا دبیر: در کشتی سرم کلاه نمی‌رود

وی در خصوص انتخابات گفت: حدودا از مهر گذشته که آقای خادم استعفا داد، 9 الی 10 ماه کشتی حال و هوای خوبی نداشت و تا روز آخر تا ساعت 9 صبح معلوم نبود چه کسانی در مجمع شرکت می کردند ولی در کل مجمع خوب برگزار شد.

البته مجمع فدراسیون کشتی برای همه مهم است و لطف خدا باعث شد گرما و آرامش خوبی به یکباره برقرار شد و از همه اعضای مجمع، سرپرست فدراسیون کشتی و همه کسانی که زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.

دبیر با اشاره به اینکه بهتر بود خادم و جدیدی هم در انتخابات بودند گفت: من با جدیدی روزی 2-3 بار حرف می‌زدیم، حتی امروز صبح با او صحبت کردم. اگر آنها بودند قطعا بهتر بود. اینکه با قرعه دوم و سوم شوید به درد نمی‌خورد، اینکه این فرصت برای همه باشد خیلی قشنگ ‌تر می‌شد ولی من در آن جایگاه نیستم که چرا دوستانم حضور نداشتند ولی به عنوان یک شهروند دوست داشتم این بزرگان حضور داشته باشند.

رئیس جدید فدراسیون کشتی در خصوص اینکه صلاحیت آنها تائید نشد گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد، مثلا در مورد من یک شکایتی از من صورت گرفته بود که نه احضار شده بودم و نه چیز دیگری، به همین دلیل صلاحیت من تائید نشده بود.

اصلا من نمی‌دانستم شکایت شده است، شکایتی که شده بود از یک موسسه بود که من یک عضو از هیات مدیره آنجا بودم. به هر حال دوستانی که صلاحیت‌ها را تاید می‌کنند خدا را در نظر می‌گیرند و من اعتقاد دارم افراد همه وسیله هستند و همه چیز دست خدا است.

وی در خصوص اینکه چرا بنی تمیم از بدنه کشتی انتخاب نشد گفت: من نمی‌خواهم در مورد ریز مسائل صحبت کنم ولی انتخاب‌ها بر اساس معیارهای دوستان بوده است. اینکه چرا به نصیرزاده رای دادند و به بنی تمیمی رای ندادند شاخصه های در ذهن رای دهندگان است.

من کسی هستم که هم کار سیاسی کرده ام هم کار ورزشی.دو سه هیات واقعا بی معرفتی کرده‌اند که اسم آنها را می‌برم. وقتی با کسی هستید باید تا انتهای آن بایستید. شما 4-5 ماه با کسی هستید ولی به یکباره مسیرتان را عوض می‌کنید؟این کار واقعا بی معرفتی است.

اینکه بگویید استاندار و ... گفتند اصلا کار خوبی نیست. فکر می‌کنم جنس رای های من و آقای بنی تمیم جنس دوست داشتن کشتی بود.

دبیر در خصوص اینکه اولیت اولش در فدراسیون چیست گفت: اجازه بدهید ابتدا در مورد مباحث فنی کمیته فنی بحث کنند و تصمیم بگیرند. اگر قرار است کاوه را انتخاب کنند یا اگر نه شخص جدیدی را معرفی کنند. محمد بنا و غلام محمدی داشته های ما هستند. کشتی و نظام برای آنها هزینه کرده‌اند. به همین راحتی نباید به این افراد بگوییم بفرمایید بروید.

وی در خصوص اینکه چرا بنا در مجمع شرکت نکرد گفت: فکر می‌کنم یک نفر می‌توانست نماینده مربیان باشد که وزارت ورزش آقای محمدی را انتخاب کرد. از آن سو فکر می‌کنم آقای بنا هم تمایلی نداشت در مجمع حضور داشته باشد.

رئیس جدید فدراسیون کشتی تاکید کرد: این را بگویم که من در هر چیزی سرم کلاه برود در کشتی سرم کلاه نمی‌رود.تیمی که نهم یا یازدهم دنیا شده است به یکباره نمی‌شود به آنها گفت بروید و دوم شوید. من نه با کسی جلسه‌ای داشتم و نه حرفی زدم ولی مطمئنا دوستان از من کارشناس تر هستند.

من هر تلاش بتوانم انجام می‌دهم این تیم ها را جمع کنم. واقعا کشتی 2-3 سال زمان می‌خواهد تا جمع شود. از رسول و امیر خادم، از علی حیدری و .... خواهش می‌کنم هر کسی می‌تواند کمک کنند من با کمال میل می‌پذیرم. رسول خادم و عباس جدیدی داشته های ما هستند و جای آنها در فدراسیون است.

حداقل حضور اینها می‌تواند برای ما روحیه باشد. از نظر من حضور این عزیزان بلامانع است مگر اینکه خودشان دوست نداشته باشند که البته رفاقت ما باقی می‌ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج