۸۸۷۰۳۵
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

۳۴ مصدوم در حرکات نمایشی کارناوال عروسی

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: بی احتیاطی و حرکات نمایشی موتورسواران همراه کاروان عروس در قم منجر به مصدومیت ۳۴ تن شد.

ایرنا: سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: بی احتیاطی و حرکات نمایشی موتورسواران همراه کاروان عروس در قم منجر به مصدومیت ۳۴ تن شد.

مهدی فراهانی روز جمعه در گفت و گویی با اشاره به جزئیات اتفاق ناگوار درکاروان عروسی گفت: کارناوال عروسی اتباع افغان حد فاصل میدان ۷۲ تن به شهر قائم قم به دلیل حرکات نمایشی منجر به تصادفات پی در پی، ۳۴ مجروح به همراه داشت.

وی ادامه داد: دراین حادثه که امروز اتفاق افتاد ۱۲ مجروح با ۵ آمبولانس اورژانس به بیمارستانهای نکویی وشهیدبهشتی منتقل شدند وتعداد ۲۲ نفرنیز با آسیب های خفیف درمحل حادثه بصورت سرپایی درمان شدند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم با بیان اینکه اسامی ومستندات کلیه مصدومین اعم ازانتقالی وسرپایی در بایگانی اورژانس ۱۱۵ موجود است، اظهار داشت: حال ۱۲ مجروح منتقل شده به بیمارستان این حادثه رضایت بخش گزارش شده است.

فراهانی افزود: این حادثه که نتیجه بی احتیاطی وعدم رعایت قوانین ترافیکی بوده باعث ترافیک سنگین و نیز ساعت ها درگیری اورژانس و امبولانسهای اورژانس گردید.

وی همچنین با اشاره به حادثه واژگونی ۲ خودروی تیبا در محورهای مختلف استان گفت: در ساعت ۱۱ امروز به صورت تقریباً همزمان، واژگونی ۲ خودروی تیبا در محورهای قم به نیزار و جاده قدیم ساوه به سلفچگان به مرکز اورژانس قم گزارش شد که متاسفانه این حوادث ۱۱ مجروح و یک فوتی بر جای گذاشت.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم ادامه داد: برای کمک به مصدومان واژگونی خودروی تیبا در محور قاهان علاوه براعزام ۶ آمبولانس به محل بالگرد اورژانس نیز به پرواز درآمد که ۳ مجروح توسط اورژانس هوایی و ۸ مجروح دیگر با امبولانس به بیمارستانهای امام رضا (ع) وشهیدبهشتی و نکویی منتقل شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یک ایرانی

      ادمو برق بگیره جو نگیره .

    • بدون نام

      تک چرخ زدن !؟ اینم رسم و سوغات ...هست یا تیر در کردن ؛ سال هفتاد برادر عروس بلند شد روی موتور ایستاد و خورد زمین هجده بخیه خورد سرش ؛ نکنید الان با ماشین هم کلی تلفات داریم موتور که جای خود ! اینا فرهنگ سازی میخواد ؛ کسی نگفته یا به عنوان خبر گفته و رد شدن ؟ برای مردم بگید شک نکنید اثردارد و کم میشود حوادث.

    • بدون نام

      بابا خیلی پرروشدن دیگه

    • اوسیراک

      بقول بابا پنجعلی به جهندددددم

    • اکبر

      افغانی هم آدم شده؟وای برما؟ای مردم اگرالان اقدامی نکنیم برای بیرون کردن افغان ها چندسال دبگه خیلب دوره؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج