جاباما
۸۸۷۰۴۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اسفندیار: روس‌ها از ما خوش شانس‌تر بودند

کاپیتان تیم والیبال جوانان گفت: در بازی های بعدی این شکست را جبران می کنیم چون هنوز چیزی را از دست ندادیم. به نظر من روس ها خوش شانس تر از ما بودند.

روابط عمومی فدراسیون والیبال: امیرحسین اسفندیار پس از شکست تیم والیبال جوانان ایران مقابل روسیه گفت: ما این تیم روسیه را در فینال نوجوانان جهان شکست داده بودیم و روس ها آمده بودند که این شکست را جبران کنند. هدف ما هم این بود که ثابت کنیم پیروزی مقابل این تیم در فینال نوجوانان جهان شانسی نبوده است.

وی ادامه داد: ما بازی خوبی مقابل روسیه انجام دادیم اما در بعضی امتیازها، اشتباهاتی انجام دادیم که می شد این اشتباهات را انجام نداد. در بازی های بعدی این شکست را جبران می کنیم چون هنوز چیزی را از دست ندادیم. به نظر من روس ها خوش شانس‌تر از ما بودند.

کاپیتان تیم والیبال جوانان ایران با اشاره به اینکه تیمی که مدعی است نباید به دنبال حریف آسان باشد،گفت: باید در همه بازی ها بالاترین کیفیت را داشته باشیم. فردا با چک بازی داریم و ان شالله با پیروزی مقابل این تیم راهی مرحله بعدی می شویم.

اسفندیار در پایان خاطرنشان کرد: مقابل روسیه همه از جان مایه گذاشتند و کسی کم کاری نکرد. ما چیزی را از دست ندادیم و قطعا در بازی های بعدی جبران خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج