۸۸۷۱۵۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حق‌وردی: پیکان پتانسیل سورپرایز لیگ را دارد

مدافع پیکان مدعی است این فصل شانس دستیابی به رتبه بالای جدول را برای تیم خود متصور است.

ورزش سه: مدافع پیکان مدعی است این فصل شانس دستیابی به رتبه بالای جدول را برای تیم خود متصور است.

حجت حق وردی، مدافع پیکان که در فصل گذشته توانسته نمایش موفقی در این تیم از خود به جا بگذارد، با ابراز رضایت از روند آماده سازی این تیم برای فصل آینده می‌گوید: خوشبختانه شرایط خوبی را این روزها شاهد هستیم و با پشت سر گذاشتن طبق برنامه ریزی آماده سازی و دیدارهای تدارکاتی آماده حضور در فصل جدید می‌شویم.

وی ادامه داد: بازیکنان خوبی به جمع ما اضافه شده‌اند و این امیدواری را داریم تا بتوانیم در فصل آینده نمایش موفقی در لیگ برتر از خود به جا بگذاریم.

علیرغم تمام انتقاداتی که به لیست تیم ملی در اردوی قبلی صورت گرفته، ما کاملا از آن استقبال می‌کنیم چرا که باعث شده تا انگیزه بیشتری بین بازیکنان شکل گیرد و این امیدواری به وجود آمده تا همه با نمایش بهتر بتوانند شرایط حضور در تیم ملی را به دست بیاورند. این مساله مطمئنا کمک خواهد کرد تا فصل آینده شاهد بالا رفتن کیفیت تیم‌ها و بازیکنان باشیم.

حق وردی با اشاره به حضورش در پیکان گفت: پیشنهاد داشتم اما خیلی دوست داشتم تا ماجراجویی جدیدی را در پیکان دنبال کنم. همانطور که گفتم خیلی به عملکرد فصل آینده‌مان امیدوار هستم و مطمئنم می‌توانیم نتایج بهتری برای حضور در جمع مدعیان کسب کنیم.

مدیران تیم تمام امکاناتی که برای رسیدن به موفقیت نیاز باشد فراهم کرده‌اند و کادرفنی نیز در تلاش است با آمادگی کامل در آن حاضر شویم. بازیکنان نیز با انگیزه زیادی برای شروع فصل تمرینات را دنبال می‌کنند و فضای جالبی را پشت سر می‌گذاریم.

مدافع پیکان درباره شانس موفقیت تیمش در جدال با دیگر مدعیان اصلی گفت: بهرحال همه از تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس، تراکتور، سپاهان و... انتظار دارند و نمی‌توان سهم عمده آنها در کسب موفقیت در فصل آینده را نادیده گرفت.

ما در فصل گذشته نیز توانایی کسب نتایج بهتر را داشتیم اما در مقاطعی با بدشانسی و اتفاقات غیرفوتبالی از هدف‌مان دور شدیم. به نظرم تیم کنونی شانس زیادی برای سورپرایز لیگ دارد و ما این پتانسیل را در بازیکنان خودمان می‌بینیم که عملکرد درخشانی را ثبت کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج