۸۸۷۲۰۲
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

یارانه ارشاد به موسسه‌ای که ۳۹ مجله دارد!

چند روز پیش علی بزرگیان (دبیر اجرایی ماهنامه اندیشه پویا) با انتشار تصویری در صفحه توییتر خود از یارانه‌ها و کمک‌هایی که وزارت ارشاد به موسسه دانش فرهنگ مینو داشته نوشت که حاشیه‌های زیادی به همراه داشت.

جماران: چند روز پیش علی بزرگیان (دبیر اجرایی ماهنامه اندیشه پویا) با انتشار تصویری در صفحه توییتر خود از یارانه ها و کمک هایی که وزارت ارشاد به موسسه دانش فرهنگ مینو داشته نوشت که حاشیه‌های زیادی به همراه داشت.

یارانه ارشاد به موسسه‌ای که ۳۹ مجله دارد!

این روزنامه‌نگار ضمن انتشار تصویری از یارانه ها و کمک هایی که وزارت ارشاد به یک شرکت مطبوعاتی دارد، نوشت: شرکتی بنام دانش فرهنگ مینو ۳۹مجله دارد. هیچ یک از مجلات آن را در دکه ندیده ام. گوگل کردم؛ نه جلدی و نه ردی از آن‌ها نمی آید. از سال گذشته این ۳۹مجله بیش از یک میلیارد و۷۰۰ میلیون تومان یارانه مستقیم گرفته است. ۳۱۱ تن کاغذ هم گرفته است. در طرح خرید نشریات ارشاد سال۹۶ نیز ۶۳۲ میلیون تومان پول گرفته است. ۳۹ مجله (از هفته‌نامه و دو هفته‌نامه تا ماهنامه) با عناوینی چون: گل‌واژه‌ها، بازار برتر، بردیا، تیراژه، چشم‌انداز بازار، خانواده‌ی برنا، صنم، عسل، فروردین، مهرکده، همراهان، صبح خوشبخت، صبح بانوان، صبح جوان و… آیا شما تا حالا این مجلات را دیده اید؟ یا خریده اید؟

این هم جدولی است که نشستم و آماده کردم. جدول ارقام یارانه‌ها و کاغذی که وزارت ارشاد به این شرکت ۳۹ مجله‌ای داده است.

یارانه ارشاد به موسسه‌ای که ۳۹ مجله دارد!

محمد خدادی، معاونت مطبوعاتی در صفحه توییتر خود از اعلام دستور رسیدگی به این مسئله خبر داد و نوشت: «یارانه‌ی مطبوعات با قواعد شفاف برای نشریات "منتشرشده" محاسبه و پرداخت می‌شود. دستور رسیدگی دقیق و اعلام نتیجه به وزیر محترم ارشاد و شما را دادم. مطمئنا اگر خطا و اشتباهی شده تصحیح و اعلام شیوه پرداخت یارانه اگر مانع توسعه کیفی عدالت باشد اصلاح می‌شود.»

یارانه ارشاد به موسسه‌ای که ۳۹ مجله دارد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ملت دانا=== نابودی دزد

    • علیرضا

      کجای این مملکت درسته ، که اینش درست باشه !!!

    • بدون نام

      واقعاً الان به عنوان مسئول دستور رسیدگی می دهید که خطا یا اشتباهی شده یا نه ؟ از اول بر چه اساسی این مبالغ پرداخت می شده؟!!!!!!!!!!!!!!!!!! ما کجا هستیم؟

    • خدا کریم

      بخدای واحد استان ایلام ناشر بیست نسخه کتاب چاپ می کند اما هزار و گاها دو هزار اعلام وصول درست می کند.جالب ناشرین دکانی شده فقط یک میلیون پول مجوز می گیرند و ده نسخه چاپ اما ماشالله می گویند سالی هفتاد هزار کتاب چاپ کردیم...اهل فرهنگ باید اینجوری باشد وای بحال مردم عادی.فقط دنبال مادیات چاپ و نشر هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج