جاباما
۸۸۷۲۰۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

«دمبله» و بایرن، کلید‌های انتقال «نیمار» به بارسا

در صورتی که تیم فوتبال بایرن مونیخ اقدام به جذب دمبله از بارسا کند، شانس این تیم برای جذب نیمار از پاری‌سن ژرمن بیشتر خواهد شد.

خبرگزاری مهر: شکی نیست که نیمار در بازار نقل و انتقالاتی این دوره برای مشتریان در دسترس است و پاری‌سن ژرمن هم این موضوع را پنهان نکرده که هر تیمی که بتواند پیشنهادی وسوسه‌انگیز برای او داشته باشد شانس جذبش را دارد.

یکی از تیم‌هایی که بیشترین شانس برای به خدمت گرفتن نیمار را دارد تیم فوتبال بارسلونا است که قبل از تیم فرانسوی مالک او بوده است. اما این انتقال از نظر مالی برای بارسلونا مشکل است. بارسا حاضر شده کوتینیو، دمبله، راکیتیچ و اومتیتی را به پاریس بدهد، اما مشکل اینجاست که دستمزد این بازیکنان روی هم از دستمزد نیمار بیشتر است و از این بابت این انتقال توجیه اقتصادی برای تیم فرانسوی ندارد.

بسیاری معتقدند دمبله بازیکنی است که بارسا او را ارزان خریده و می‌تواند کلید حل مشکل این انتقال باشد، اما واقعیت این نیست. جدا از اینکه خود دمبله علاقه‌ای به حضور در پاری‌سن ژرمن ندارد، پاریس هم او را نمی‌خواهد و توخل، سرمربی این تیم هم رابطه خوبی با این بازیکن ندارد.

کلید این مشکل به نظر در دستان بایرن مونیخ است. تیم آلمانی نیاز به یک مهاجم دارد و از آنجایی که لروی زانه، گزینه اصلی آن‌ها، به نظر در تیمش ماندنی خواهد بود و به آلمان نمی‌رود، شانس دمبله برای پیوستن به غول آلمانی بیشتر خواهد بود.

در صورتی که بایرن حاضر به خرید دمبله شود، باید برای او پول خوبی بپردازد و این می‌تواند کمک کند تا بارسلونا به جای اضافه کردن بازیکن به پیشنهادش، رقم پیشنهادی را بالا ببرد، همان چیزی که پاریس می‌خواهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایشالا همین طور میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج