جاباما
۸۸۷۲۶۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آزادی: خودمان را برای قهرمانی آماده می‌کنیم

محمدرضا آزادی، مهاجم جوان تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد این تیم به دنبال قهرمانی در فصل آینده لیگ برتر است.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا آزادی، مهاجم ملی‌پوش تیم تراکتورسازی در گفت‌و‌گو با سایت این باشگاه درباره آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: خوشبختانه تیم در شرایط خوبی قرار دارد و تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارد. خودمان را آماده می‌کنیم تا به امید خدا بتوانیم امسال به قهرمانی برسیم. کمپ ارزروم از امکانات خوبی برخوردار است و ما هم به صورت فشرده تمرین می‌کنیم تا آماده شروع مسابقات شویم و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

وی درباره حضورش در اردوی تیم امید بیان کرد: چند بازی تدارکاتی در اردوی تیم امید انجام دادیم تا در شرایط خوبی قرار بگیریم و خوشبختانه برنامه‌های تمرینی‌مان خوب پیش رفت.

مهاجم بومی تیم فوتبال تراکتورسازی ضمن قدردانی از مالک این باشگاه، گفت: آقای زنوزی زحمات زیادی برای تراکتورسازی می‌کشد و از جیب خودش برای این تیم هزینه می‌کند. او تمامی حواشی باشگاه را به جان خریده است که امیدوارم بتوانیم با ارائه بازی‌های خوب و کسب نتایج درخور شأن این تیم، جواب زحمات‌شان را بدهیم.

آزادی درباره کار با دنیزلی خاطرنشان کرد: من با مربیان زیادی کار کردم و معتقدم آقای دنیزلی، مربی بادانشی است و جدیت خاصیتی دارد. با توجه به روحیه بالای تیم، امسال تلاش می‌کنیم که با تمام وجود بازی کنیم.

وی در خاتمه تأکید کرد: از هواداران می‌خواهم که مثل همیشه پشتیبان بازیکنان باشند و از تیم حمایت کنند تا بتوانیم طلسم قهرمانی را بشکنیم و جام را تقدیم آنها کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج