جاباما
۸۸۷۲۷۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

استارت پرسپولیس در لیگ نوزدهم با رادو

باتوجه به محرومیت علیرضا بیرانوند از سوی کمیته انضباطی، در اولین بازی فصل گلر دوم سرخ ها باید در درون دروازه قرار گیرد.

ورزش سه: تیم پرسپولیس آخرین تمرینات خود در کارتپه ترکیه را پشت سر می‌گذارد. بازیکنان در روزهای اخیر تمام تلاش خود را کردند تا توانایی شان را به کادرفنی نشان دهند و گابریل کالدرون نیز سعی کرد تا تفکراتش را به تیم منتقل کند؛ این که چه میزان در هدف خود موفق بوده اند با شروع لیگ مشخص خواهد شد.

در روزهای اخیر گمانه زنی های زیادی درباره فهرست تیم پرسپولیس و بازیکنان مازاد وجود دارد. در پست دروازه بانی نیز شایعاتی در خصوص قرار گرفتن رادو در لیست مازاد مطرح شد و همچنین اخباری راجع به جدایی بیرانوند و حضورش در اروپا انتشار یافت اما هیچ یک فعلا به حقیقت نزدیک نشده اند.

باتوجه به محرومیت یک جلسه ای بیرانوند از سوی کمیته انضباطی، پرسپولیس فصل را با گلر دومش که بوژیدار رادوشوویچ است آغاز خواهد کرد. او در تمرینات پیش فصل تمام تلاشش را کرده تا خود را به مربی دروازه بان ها و دیگر اعضای کادرفنی ثابت کند و در راستای این هدف نیز موفق عمل کرده.

نکته جالب این که رادو فصل پیش نیز کار را به عنوان گلر فیکس آغاز کرد و در طول فصل ۹ بازی انجام داد. در این ۹ بازی، رادوشوویچ ۴ گل خورد و در ۵ بازی موفق به انجام کلین شیت شد. پرسپولیس نیز هیچگاه با گلر کروات خود طعم شکست را تجربه نکرد.

علیرضا بیرانوند گلر شماره یک پرسپولیس همیشه در اردوهای تیم ملی حاضر است و در بسیاری از مسابقات تیم ملی نیز به میدان می رود. از طرف دیگر بیرانوند علاوه بر حضور در اردوهای ملی، میانگین ۴ کارت زرد در هر فصل را ثبت کرده و محرومیت های انضباطی این چنینی هم اجتناب ناپذیر هستند.

بنابراین پرسپولیسی ها باید گلر دوم مطمئنی داشته باشند و اساسا برانکو نیز به همین خاطر در لیگ شانزدهم به سراغ بوژیدار رفت؛ گلری که حالا با فضای ایران آشنا شده و نشان داده که اعتراضی هم به نیمکت نشینی ندارد. حالا باید دید پرسابقه ترین خارجی تاریخ پرسپولیس در آغاز لیگ نوزدهم چه خواهد کرد.

روز گذشته هم کالدرون از بوژیدار رادوشوویچ در درون دروازه تیم اصلی استفاده کرد و او نمایش خوبی را ارائه کرد. احتمالا در بازی های چهارجانبه نیز سرمربی سرخ ها به این شکل تصمیم خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج