جاباما
۸۸۷۳۶۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اریکسن به اتلتیکومادرید پیشنهاد شد!

باشگاه تاتنهام هافبک دانمارکی‌اش را به اتلتیکومادرید پیشنهاد داد.

ایسنا: به نقل از آس، فصل نقل و انتقالات برای اتلتیکومادرید تمام نشده است. احتمال جدایی آنخل کورئا و پیشنهاد خوب میلان برای امضای قرارداد با این بازیکن باعث شده است روخی بلانکو به فکر تقویت خط حمله خود بیفتد. یک نام به جز خامس رودریگس که روی میز بود اضافه شد. او کسی نیست جز کریستین اریکسن.

یک نماینده از باشگاه تاتنهام با میگل آنخل خیل دیدار کرد تا هافبک دانمارکی را به اتلتیکو پیشنهاد دهد. رقم این بازیکن از ۶۰ تا ۷۰ میلیون یورو پیشنهاد شده است. قرارداد اریکسون در ژوئن سال ۲۰۲۰ به پایان می رسد و توافقی برای تمدید قرارداد وجود ندارد.

هافبک ۲۷ ساله در بهترین دوران بازی‌اش به سر می‌برد. او به عنوان یک فانوس در خط میانی تاتنهام توانست تا فینال لیگ قهرمانان اروپا پیش برود. اریکسن توانایی بالایی دارد و خیلی خوب توپ را هدایت می‌کند. همچنین می‌تواند به عنوان هافبک تهاجمی بازی کند. این بازیکن تکنیکی می‌تواند در کنار دیگر بازیکنان فیزیکی همچون یورنته، توماس و سائول نیگس نمایش خوبی داشته باشد. همچنین در گلزنی موفق است و ضربات آزاد خوبی می‌زند. او می‌تواند گزینه خوبی برای جایگزینی آنتوان گریزمان باشد. بازیکن دانمارکی می‌تواند در این بخش کار خود را با تریپیر ( بازیکن جدید روخی بلانکو) تقسیم کند. اریکسن به همراه تاتنهام به سنگاپور سفر کرده است تا در جام بین المللی قهرمانان بازی کند. او فصل پیش در ۵۱ بازی توانست ۱۰ گل به ثمر برساند و ۱۷ پاس گل دهد. همچنین ارزشش به ۱۰۰ میلیون یورو افزایش یافت.

پیش از این رئال مادرید تصمیم گرفته بود که دیگر با هافبک دانمارکی قرارداد امضا نکند. حضور زین الدین زیدان روی نیمکت سفیدپوشان باعث شد هدف باشگاه تغییر کند و برای جذب پل پوگبا تلاش کند اما قبل از این اتفاق باشگاه به یک توافق شفاهی با بازیکن رسیده بود. اریکسن گفته بود با چشمان بسته پیراهن مادرید را بر تن می کند. مساله دیگر مذاکره با دنیل لووی بود که برای مادرید همیشه این موضوع سخت بوده است. همان‌طور که برای انتقال لوکا مودریچ و گرت بیل رخ داد.

دو بازیکن در لحظات آخر نقل و انتقالات به ترتیب با ارزش ۳۵ میلیون یورو و ۱۰۱ میلیون یورو با مادرید قرارداد امضا کردند. باشگاه سفیدپوشان ترجیح داد تا سال دیگر صبر کند تا ارزش این بازیکن بالای ۶۰ میلیون یورو نباشد اما این موضوع دیگر به گذشته تعلق دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج