۸۸۷۳۸۵
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

پنتاگون: ایران خواهان جنگ نیست

رئیس اطلاعات پنتاگون با بیان اینکه ایران به دنبال آغاز جنگ نیست، گفت که پیامدهای چنین اتفاقی برای همه فاجعه‌آمیز خواهد بود.

ایسنا نوشت: رئیس اطلاعات پنتاگون با بیان اینکه ایران به دنبال آغاز جنگ نیست، گفت که پیامدهای چنین اتفاقی برای همه فاجعه‌آمیز خواهد بود.

به گزارش یاهو نیوز، ژنرال رابرت اشلی رئیس آژانس اطلاعات وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در پاسخ به سوال شبکه سی‌ان‌ان درباره تحولات اخیر در خلیج فارس و توقیف نفتکش انگلیسی توسط ایران، از پاسخ مستقیم به این پرسش سر باز زد و تاکید کرد که ایران خواهان جنگ نیست.

ژنرال اشلی در سخنان خود در نشست سالانه امنیت در اندیشکده آسپن تصریح کرد: ایران نمی‌خواهد جنگی را با آمریکا یا متحدانش آغاز کند.

وی در ادامه گفت که هیچ یک از دشمنان یا رقبای آمریکا، شامل ایران، چین و روسیه نمی‌خواهند جنگی آغاز کنند. نتیجه چنین اتفاقی برای همه فاجعه‌آمیز خواهد بود.

رئیس اطلاعات پنتاگون در پاسخ به سوالی ادعایی مبنی بر دست داشتن ایران در اقدامات تحریک‌آمیز اخیر در منطقه و همچنین سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکایی توسط ایرانی‌ها، این حوادث را پاسخی به فشارهای کنونی بر ایران، شامل تحریم‌های اقتصادی و فشار دیپلماتیک دانست و گفت: از نظر من ایران در نقطه عطف قرار دارد. آنچه می‌بینید تلاشی برای شکستن وضعیت کنونی است.

وی پیشتر در گفت‌وگو با فاکس نیوز نیز رفتارهای ایران را پاسخ به فشارهای آمریکا دانست و گفت که این اقدامات با خروج آمریکا از توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ مرتبط است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ... ایران درجهت منافع ماحرکت می‌کند، برای ما، گاوهای شیرده منطقه رامی ترساند، خودش هم نفعی می‌برد، مردم ایران هم سماق بمکند...

    • بدون نام

      بازهنوز جای شکر دارد که چندتا عاقل در هیئت حاکمه آمریکا حضوردارند وگرنه تاکنون کشورمان غرق درجنگ بی خردان غرب بود.

    • بدون نام

      ایران قدرتمند ولی صلح طلب و عامل ثبات منطقه هست وبهتره به ایران احترام بگذارید ودست ازتحریم وفشاربردارید،این بنفع همه هست،متجاوز نابخرد سخت پشیمان خواهدشد!مطمن باشید!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج