۸۸۷۴۵۱
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

مدیر ورزشی اسبق اینتر:

ایکاردی باید همسرش را طلاق دهد

مدیر ورزشی اسبق باشگاه اینترمیلان در اظهارنظری جسورانه مدعی شد که «مائورو ایکاردی» ستاره نراتزوری باید برای رها شدن از حاشیه و بازگشت به فوتبال باید «واندا نارا» همسر و مدیربرنامه‌هایش را طلاق دهد.

خبرگزاری ایرنا: مدیر ورزشی اسبق باشگاه اینترمیلان در اظهارنظری جسورانه مدعی شد که «مائورو ایکاردی» ستاره نراتزوری باید برای رها شدن از حاشیه و بازگشت به فوتبال باید «واندا نارا» همسر و مدیربرنامه‌هایش را طلاق دهد.

«والتر ساباتینی» مدیر کنونی باشگاه بولونیا همزمان با بالا گرفتن تنش‌ها مابین ایکاردی و اینتر و قرار گرفتن مرد آرژانتینی در شرایطی مبهم، با تمجید از این بازیکن اظهارات عجیب و شاید تا اندازه‌ای قابل تاملی مطرح کرد.

زوج جنجالی این روزهای دنیای فوتبال در دوران حضور ایکاردی در اینتر همواره سوژه رسانه‌ها بوده‌اند و حالا نیز باشگاه اینتر به کاپیتان پیشین خود اعلام کرده است که با توجه به قرار نداشتن در برنامه‌های «آنتونیو کونته» سرمربی تازه وارد این تیم، بهتر است باشگاهی برای خود دست و پا کند.

ایکاردی باید همسرش را طلاق دهد

در این بین، ساباتینی در مصاحبه گزت دلو اسپورت اظهار داشت: اگر ایکاردی بازیکن من بود، طلاقش را از واندا نارا می‌گرفتم تا او از مائورو فاصله بگیرد چرا که ایکاردی پسری دوست داشتنی و پدری مهربان است.

ساباتینی که به تازگی به سمت مدیر ورزشی باشگاه بولونیا مصوب شده است، حمایت خود را از «سینیشا میهایلوویچ» سرمربی این تیم که در روزهای اخیر مبتلا به سرطان خون شده است نیز اعلام کرد.

وی در این رابطه تاکید کرد: سرسختی کلمه‌ای کلیدی است؛ اغلب با این کلمه با مشکلات مواجه می‌شوم و هرگز با شیطان معامله نمی‌کنم (تسلیم نمی‌شوم) بلکه تنها طرف معامله خودم هستم؛ آن طوری که پزشکان گفتند من ۲ بار در عرض ۴۰ روز به کما رفتم و تجربه دیدن آن دنیا را دارم؛ صدای خودم را به گوش خدا رساندم و با او مذاکره کردم البته مودبانه اما خشمگین؛ آماده بودم به بهشت بروم اما او کلید آنجا را به من نداد؛ بنابراین توصیه من به میهایلوویچ هم سرسختی و استقامت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      طلاقش بده روانی رو ... فوتبالشو نابود کرد

    • بدون نام

      زن ایکاردی واقعا حال بهم زنه

    • میثم سالاری منوجان

      طلاقش بده من میگیرمش چیز خوبیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج