جاباما
۸۸۷۴۷۴
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

اینیستا: بازی مقابل بارسا باور کردنی نیست

ستاره اسبق بارسا گفت: برای من خیلی جالب است مقابل تیمی بازی کنم که آلبا، بوسکتس، راکتیچ و دیگر همبازی‌های سابقم در آن حضور دارند.امیداوارم همه و بخصوص هواداران کوبه از تماشای این بازی لذت ببرند.

خبرگزاری فارس: یکسال از جدایی کاپیتان اینیستا از جمع آبی و اناری‌پوشان بارسا و حضور در لیگ ژاپن و باشگاه ویسل کوبه گذشت.

سایت رسمی باشگاه بارسا در آستانه بازی کاتالان‌ها با چلسی و ویسل کوبه در جام راکوتن با ستاره اسبق خود مصاحبه‌ای ترتیب داد و در مورد سایه و روشن‌های اولین حضور در لیگ ژاپن با وی به گفت‌و‌گو نشست که ماحصل آن را در زیر مشاهده می‌کنید.

اینیستا: بازی مقابل بارسا باور کردنی نیست

اینیستا در مورد اولین فصل بازی در ویسل کوبه و لیگ ژاپن گفت: به عنوان بازیکن سابق بارسا اولین سال حضور در لیگ ژاپن بسیار متفاوت بود و اینجا همه چیز با لالیگا فرق داشت.

وی در مورد جدایی از بارسا و چگونگی این تصمیم اظهار داشت: من همیشه آرزو می‌کردم با بارسا و در نیوکمپ دوران بازیگری خود را به پایان برسانم.چرا که لحظات فراموش نشدنی را با قهرمانی در اروپا و لالیگا و دیگر جام ها در آنجا تجربه کردم اما لحظاتی در زندگی وجود دارد که شما باید تصمیم بگیرید.

من در سن 12 سالگی با حمایت خانواده زادگاه‌ام را ترک کردم و به لاماسیا رفتم یک بار تجربه جدایی را تحمل کردم و یک سال پیش دوباره با حمایت خانواده ام به ژاپن رفتم تا از فوتبال لذت ببرم، و این کار و حرفه من است، زیرا این چیزی است که من بیشتر دوست دارم.

اینستا درباره رویاروی با بارسا در جام راکوتن با پیراهن ویسل کوبه گفت: اتفاق عجیبی خواهد بود که در برابر باشگاهی که عاشقش هستم، بازی کنم. این یک روز بسیار عاطفی برای من خواهد بود.

وی درمورد لیگ ژاپن اظهار داشت: طبیعی است که آنها کیفیت فوتبال اسپانیا را نداشته باشند اما حضور در ژاپن تجربه بسیار جالبی بود. اینجا رقابتها بسیار نزدیک و با جو پر شور در استادیوم‌ها برگزار می‌شود.

روز بازی مقابل بارسا بی‌شک ورزشگاه جای خالی نخواهد داشت.هواداران ژاپنی بی نهایت قابل احترام و دوست داشتنی هستند و هر جا می‌روم از من استقبال گرمی دارند.از حضور در آسیا بسیار خوشحال هستم و اکنون از بازی در ژاپن لذت می‌برم.

اینیستا در بازی تجربه زندگی با همراه خانواده در فرهنگ جدید گفت:‌برای زندگی در کوبه من و خانواده ام خوشحال هستیم. در ابتدا به دلیل زبان، آداب و رسوم و غذا مقداری با مشکل مواجه شدیم اما بچه ها به سرعت به شرایط عادت کردند بخصوص رومئو فرزند کوچکم که در کوبه به دنیا آمد و در اینجا چشم به جهان گشوده است.

ستاره اسبق ماتادورها در پایان تاکید کرد: برای بازی با بارسا کنجکاو هستم، یک سال پس از آنکه من به ژاپن آمدم، بارسا به اینجا آمده و این اتفاق مهمی است.

بدون شک این یک بازی برای همه بسیار ویژه خواهد بود. برای من خیلی جالب است مقابل تیمی بازی کنم که آلبا، بوسکتس، راکتیچ و دیگر همبازی‌های سابقم در آن حضور دارند.امیداوارم همه و بخصوص هواداران کوبه از تماشای این بازی لذت ببرند.

کاروان باشگاه بارسا برای جام راکوتن راهی ژاپن شد و سه شنبه ۱مرداد با چلسی و شنبه ۵مرداد با ویسل کوبه بازی خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینیستا یعنی عشق

    • بدون نام

      چقدر متین و با وقار حتی نوع لباس پوشیدنش

    • بدون نام

      عالیه اینیستا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج