جاباما
۸۸۷۴۹۱
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

بنیاد مستضعفان، مال‌سازی را ممنوع کرد

بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با صدور بخشنامه ای مال سازی و ساخت مجتمع های تجاری بزرگ را ممنوع کرد.

خبرگزاری مهر: به نقل از بنیاد مستضعفان، سید جواد موسوی مدیرعامل شرکت ساختمانی زیرمجموعه بنیاد مستضعفان گفت: شاخص سازی و ارزیابی شاخص‌های اقتصادی برای رقابت مدیران بخش خصوصی همیشه عاملی مهم در رشد بخش خصوصی و توسعه پایدار کشور به شمار می‌آید، وقت اعظم مدیران بخش‌های خصوصی در کشور به جهت شرایط سخت فضای کسب و کار به برنامه ریزی و اجرای راهکارهای مدیریتی جهت کاهش آثار تحریم‌های ناعادلانه و تغییرات غیر قابل پیش بینی بازار، صرف می‌شود به طوری که عملاً بازنگری شاخص‌های توسعه و بهره وری در فضای کسب و کار به اولویت‌های دست چندم بخش خصوصی تبدیل شده است.

وی افزود: معتقدم با حضور در این فضاهای رقابتی می‌توان فرصتی برای ارزیابی برون سازمانی شاخص‌های بهره وری به ویژه در حوزه مدیریت فراهم کرد و علاوه بر آن با به اشتراک گذاری تجارب مدیریتی از همه راه‌های ممکن برای موفقیت در فضای کسب و کار بهره جست.

تحریم‌ها آزمونی برای فضای کسب و کار

سید احمد نظری مدیر عامل شرکت دیگر وابسته به بنیاد مستضعفان نیز، تحریم‌های ناعادلانه اقتصادی بر علیه ایران را موقت دانسته و گفت: هر چند در فضای کسب و کار بسیار از این تحریم‌ها متاثر هستیم، ولی معتقدم این آزمون به همه تاثیرگذاران در فضای کسب و کار اعم از تولیدکننده و تصمیم گیرنده درس‌های زیاد خواهد آموخت.

افزایش بهره وری و شاخص‌های توانمندی ها

هادی اسماعیلی مدیرعامل یکی دیگر از شرکت های مسکن سازی زیرمجموعه بنیاد مستضعفان اظهار داشت: شرکت‌های وابسته به بنیاد مستضعفان علاوه بر رعایت شاخص‌های مدیریتی و قوانین ملی موظف به رعایت آیین نامه‌های بنیاد مستضعفان هم هستند که فراتر از قوانین عادی و با هدف افزایش شاخص‌های بهره وری و توانمندی شرکت‌ها و همچنین رقابت سالم با سایر فعالان بخش خصوصی تدوین شده اند.

وی به بخشنامه بنیاد مستضعفان مبنی بر منع سرمایه گذاری شرکت‌های عمرانی وابسته به این نهاد در طراحی و ساخت مال‌ها و مجتمع‌های تجاری بزرگ که منجر به عرضه کالای برند غیر ایرانی می شود، اشاره کرد و گفت: واقعیت این است که شرکت‌های بنیاد مستضعفان، هم باید در فضای کسب و کار منطقی ناشی از تولید کالا و خدمات تلاش کنند و هم توجه ویژه‌ای به مسئولیت‌های اجتماعی بنیاد مستضعفان معطوف کنند به طوری که فضای کسب و کار خود را با تأکید بر شاخص‌های محرومیت زدایی و اشتغالزایی تعریف و تبیین کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا کند که شعار نباشد ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم شعار نیست.فقط علتش اینه که دیگه اشباع شده و دیگه موقع شعار مردم دوستی و حمایت از بخش خصوصی رسیده.

    • بدون نام

      مالی که هزاران میلیارد تومان ، هزینه ساخت ان شده ، مملو از کالاهای چینی با اسم برندهای جهانی به مردم کالا می فروشد ، که باعث اشتغال هزاران نفر در چین و بیکاری هزاران نفر دیگر در کشور می شود بانیان ان هم اکثرا افراد بانفوذ و موجه هستند به کجا می رویم ؟

    • عزیزه مروحجی زاده

      باسلام بهترنیست این بنیاد نام خود را با نامی که بهش میخوره تعویض کنه کجا اینا مستضعفند کجا به مستعضف کمک می کنند اینا تازه مستعضف را به نفع خودشان استثمار می کنند پیشنهاد می کنم اسم با مسامایی انتخاب کنند.

    • بدون نام

      مال سازی قطعا سود خوبی داشته است آیا بنیاد مالیات آنرا هم پرداخت کرده است؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج