۸۸۷۵۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اسطوره‌ای که تاریخ باشگاه رئال‌مادرید را تغییر داد

بنیتو فلورو یکی از اسطوره‌های باشگاه رئال مادرید محسوب می‌شود، شخصی که در زمان حضورش روی نیمکت رئال مادرید، با تزریق تفکرات نابش تاریخ باشگاه را تغییر داد

مدال: بنیتو فلورو یکی از اسطوره‌های باشگاه رئال مادرید محسوب می‌شود، شخصی که در زمان حضورش روی نیمکت رئال مادرید، با تزریق تفکرات نابش تاریخ باشگاه را تغییر داد.

«بنیتو فلورو» شاید برجسته‌ترین و مشهورترین نام در تاریخ مدرن رئال‌مادرید نباشد اما بدون شک یکی از محترم‌ترین و ماندگارترین چهره‌های تاریخ قوهای سپید اسپانیا محسوب می‌شود؛ کسی که تصمیم گرفت در زمان مربیگری‌اش در مادرید، یک روانشناس را در تیم استخدام کند، اقدامی که تاثیر بزرگی در آینده این تیم داشت.

اسطوره‌ای که تاریخ باشگاه رئال‌مادرید را تغییر داد

فلوروکه سابقه رساندن «آلباسته» از تیمی معمولی به تیمی که برای سهمیه اروپایی می‌جنگد را در کارنامه داشت، از سال 1992 تا 1994 روی نیمکت مربیگری رئال مادرید نشست و طرز فکر جدیدی را همراه خود به این باشگاه آورد.

پیش از اولین بازی در اردوی پیش فصل تابستانیِ مادریدی‌ها در سال 1992، فلورو روانشناسی به نام‌ «امیلیو سیداد» را به کادر فنی اضافه کرد، کسی که موفق شد پیوند تیمی را به شدت افزایش دهد و بازیکنان را با آرامش فکری و انگیزه بالا به زمین بفرستند.

البته این اتفاق در فوتبال امروزی یک امر بسیار رایج محسوب می‌شود اما در آن زمان حرکتی بسیار غریب بود که توسط سرمربی رئال به مرحله اجرا گذاشته شد. جالب‌تر اینکه با کمک فلورو و سیداد، فلسفه تمرینات رئال برای همیشه دستخوش تغییر شد و همین تغییرات موفقیت‌های آینده سفیدپوشان را رقم زد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج