۸۸۷۶۰۴
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

جزئیات طرح مبارزه با پوشاک قاچاق

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به اینکه ۹۵ درصد کالاهای ارائه‌شده با عنوان خارجی، برند واقعی نیستند گفت: طرح مبارزه با پوشاک قاچاق از سال گذشته آغاز و همچنان ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری فارس: سید یاسر رایگانی در برنامه زنده تلویزیونی در ارتباط با طرح مبارزه پوشاک قاچاق گفت: این طرح از سال گذشته برای مبارزه با پوشاک‌هایی که برند قاچاق دارند آغاز شده و با همکاری سایر دستگاه‌ها ادامه یافته است.

وی افزود: متاسفانه استفاده مردم از پوشاک قاچاق بسیار بالاست و معمولا از سوی فروشگاه‌هایی عرضه می‌شوند که با عنوان تخفیف‌های بیش از ۷۰ درصد بوده و درواقع هیچ کدام از آنها مجوز فعالیت ندارند.

رایگانی گفت:‌ در شرایط اقتصادی حال حاضر برخی برندهای پوشاک در استان‌هایی که آمار گردشگران بالایی دارد مانند استان‌های شمالی می‌بینیم که برندهای خارجی عرضه می‌شود در حالی که به جرات می‌توان گفت ۹۵ درصد این کالاها خارجی نیست، بلکه کاملا ایرانی است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: این موضوع جای سوال دارد که چرا ما به این نوع کالاها اعتماد داریم در حالی که هیچ کدام از فروشگاه‌ها مجوز ندارند، اما پوشاک خود را به عنوان برند خارجی عرضه می‌کنند و درواقع اعتماد مردم را به نمایندگی‌های واقعی از بین می‌برند.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در بازدیدهایی که از برخی نمایندگی‌های عرضه‌کننده پوشاک خارجی داشته‌ایم مشاهده شد که در این کارگاه‌ها دوخت، پارچه و کارگر همه ایرانی بوده‌اند، اما آن محصول را به عنوان محصول ترک و خارجی به ۵ برابر قیمت می‌فروشند.

رایگانی گفت: امیدواریم با اجرای طرح مبارزه با پوشاک قاچاق بتوانیم ۲۳۵ هزار شغل از دست رفته را برگردانیم و ۵۰۰۰ واحد صنفی را از بیکاری صد درصد نجات دهیم.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: در حال حاضر ۲.۵ میلیارد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دلار پوشاک خارجی وارد کشور می‌شود که ۹۸ درصد از سهم بازار پوشاک را به خود اختصاص می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهروند

      آب رفته رو نمیشه به جوی برگردوند، این کار باید در زمان احمدی نژاد که صنعت نساجی و پوشاک رو از بین برد انجام میدادید، الان هم اگه بخواید انجام بدید باید با هزینه های چند برابری انجام بدید، سیاست اب دوغ خیاری و سلیقه ای نتیجه ای بهتر از این بدبختی که الان مردم گرفتارش شدن نداره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر گرامی، شهروند میشود هم قیمت پایین بیاد و هم ارزش پول ملی بالا رود نه توسط این مسئولین نالایق و بی کفایت، توسط افراد وطن پرست حتماً درست خواهد عرزز

    • محمد

      چرا مبارزه کنندگان دور خود چرخ میخورند . بابا قاچاق پوشاک را تو بازار جمع نمیکنند . تو بنادر و تو کانتینر و تو گمرکات با پدیده قاچاق پوشاک مبارزه کنید . همشششش حرکت لاکپشتی

    • بدون نام

      چرت نگو ۱۰۰۰برابربدترازجنس خارجی بدترکارگرخارجی افغانی که نصف ایران اشغال کردن وبودجه ومنابع ایران وایرانی میخورن وشغلامونم اشغال کردن ادرس غلط نده

    • بدون نام

      من که از این گزارش هیچی نفهمیدم قاچاق هست یا نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج