۸۸۷۶۰۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تابش: با تعویق ۲ هفته‌ای بازی‌ها مشکلی ندارم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: یکی دو هفته تاخیر شاید زیاد آسیب نرساند ولی در طولانی مدت برنامه همه باشگاه‌ها را به هم می‌ریزد.

خبرگزاری فارس: مسعود تابش درگفت و گو با رادیو ورزش در خصوص به تعویق افتادن رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر گفت: تیم‌ها براساس زمانی که اعلام می‌شود، تمرینات آماده‌سازی پیش فصل،‌ اردوها و مسابقات تدارکاتی را برنامه‌ریزی می‌کند که این برنامه‌ریزی معمولا بین ۶ تا ۸ هفته انجام می‌شود. ما هم به همین ترتیب و بر اساس تاریخی که ۱۲ مرداد اعلام شده بود برنامه‌ریزی کردیم.

تابش در ادامه گفت: بنده قبول دارم ورزشگاه‌های ما شرایط خیلی خوبی برای برگزاری سالم و خوب مسابقات ندارند، من با تعویق ۱۰ روزه یا نهایتا دو هفته مشکلی ندارم و به نظر می‌رسد اشکال زیادی پیدا نکند ولی بعد از یکی دو ماه به نظر می‌رسد که برنامه تیم‌ها کاملا به هم می ریزد و مشکلات زیادی برای آنها ایجاد می‌کند.

وی در ادامه افزود: باید تاریخ شروع مسابقات اعلام بشود. بیش از یک ماهم است که تمرینات ما تقریبا هر روز در دو نوبت صبح و بعدازظهر انجام می‌شود. بازی‌های زیادی انجام دادیم. من می‌دانم ورزشگاه‌های ما مشکل دارد اما مدت زیادی است که اعلام شده ورزشگاه‌ها باید نواقص خودشان را رفع کنند، فکر می‌کنم زمان به اندازه کافی برای برطرف کردن مشکلات در اختیار ما بوده است. یکی دو هفته تاخیر شاید زیاد آسیب نرساند ولی در طولانی مدت برنامه همه باشگاه‌ها را به هم می‌ریزد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درمورد اینکه روز گذشته اعلام کرده بود اگر شرایط مناسب نیست چند تیم به دسته یک سقوط کند و مسابقات با تیم‌های کمتری شروع شود گفت: من به این صورت نگفتم. می‌دانم تیمی که از لیگ یک می‌آ ید یک سال زحمت کشیده و برنامه‌ریزی کرده است. به این راحتی نمی‌شود سقوط کند. عنوان شده بود حتی اگر برخی از تیم‌ها آمادگی برگزاری مسابقات را در ورزشگاه‌هایشان نداشته باشند باید از لیگ کنار گذاشته شوند، من خودم ورزش کردم، مربیگری کردم و مدیریت کردم به این راحتی نیست که بگوییم یک تیم سقوط کند.

تابش ادامه داد: من گفتم طبق صحبت‌هایی که شده بود و پیشنهاداتی که داده شد یک الی سه هفته بازی‌هایشان را در ورزشگاه همجوار برگزار کنند. من موافق این قضیه نیستم. می‌دانم خیلی سخت است. هزینه‌های زیادی شده که یک تیم به لیگ برتر بیاید و اصلا چنین چیزی را عنوان نمی‌کنم.

وی درخصوص وضعیت تیم سپاهان گفت: ما یک اردوی خوب در کردان برگزار کردیم، اعضای تیم پنج‌شنبه به ترکیه رفتند، سه بازی خوب در آنجا برنامه‌ریزی شده و حدودا هشت روز دیگر برمی‌گردند.

تابش درخصوص تمدید قرارداد کی‌روش استنلی گفت: قرارداد او را دو ساله بستیم و امشب به تیم در ترکیه اضافه می‌شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه نقش جهان گفت: وضعیت نقش جهان بسیار بهتر شده است. قرارداد مواردی که به عنوان نقائص اعلام شده بود، منعقد شده و مشغول کار هستند. تصورم بر این است که تا شروع مسابقات ان‌شاالله نواقص برگزار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج